Besplatni glazbeni servis

Stereomood: Napravite vlastitu playlistu za svaku prigodu

Stereomood glazbeni servis

Stereomood je besplatni glazbeni servis za slušanje glazbe pomoću kojega možete napraviti playlistu za svaku prigodu te je podijeliti sa svojim prijateljima. 

Stereomood je besplatni glazbeni servis za slušanje glazbe pomoću kojega možete napraviti playlistu za svaku prigodu te je podijeliti sa svojim prijateljima. 

Stereomood je nastao u Milanu 2008. godine iz potrebe za izradom glazbenog servisa koji bi odgovarao potrebama korisnika, ovisno o njihovim raspoloženjima i aktivnostima, navedeno je na službenoj web stranici Stereomood-a.

Aplikaciju Stereomood besplatno možete preuzeti na Google Play-u te iTunesu, a pristupiti servisu možete tako da posjetite službenu web stranicu, odaberite vaše raspoloženje i podijelite glazbu s prijateljima na Facebooku ili Twitteru.

Osim slušanja glazbe možete i označiti pjesme prema svojem raspoloženju, ovisno o tome kako se osjećate, osjećate li se sretno, tužno ili se pak tek razbuđujete, svakako ćete naći nešto za svoj ukus. Osim toga, možete otkriti nove izvođače, slati svoje fotografije i slično.

Servis isključivo sadrži popis glazbe nezavisnih umjetnika, nudi alternativu te sakuplja glazbu iz 150 najboljih blogova na webu.

Pogledajte video i uživajte u glazbi.

 

 

Komentari na članak

Vezani članci

Googleov samovozeći automobil

Googleov projekt

Samovozeći automobili sve bolji na cesti

Prema pisanju CNN-a Google radi na poboljšanju svojih samovozećih automobila.

Mobiteli

Šest vrhunskih mobilnih uređaja

Mobiteli koje jedva čekamo u prvoj polovici 2016.

Najveći svjetski proizvođači mobilnih uređaja na dva će sajma, onima u Las Vegasu i Barceloni, predstaviti svoje najbolje mobitele. Mnogi od njih bit će pokretani Snapdragon 820 procesorom koji nudi iznimne performanse.

Studentski natječaj

SpaceX-ov natječaj za studentske timove

Studenti izradili mini model nadzvučnog vlaka HyperLoop

Koncept nadzvučnog HyperLoop vlaka koji bi se trebao kretati u cijevima pod vakuumom predstavljen je 2013. godine.

Facebook logo

Promjene u najvećoj društvenoj mreži

Što nam Facebook sprema u 2014.

Predviđa se daljnji trend porasta korisnika na mjesečnoj bazi, poglavito starije populacije. Mark Zuckerberg, glavni izvršni direktor kompanije, naglašava kako u budućnosti cilj Facebooka neće biti ˝cool˝ faktor, već će se priklanjati Googleovoj filozofiji formiranja online servisa koji će ljudima omogućavati umrežavanje po potrebi.

FERSEC

Sigurnost na internetu

Budući inženjeri organiziraju radionicu o računalnoj sigurnosti

FERSEC Challenge je radionica na temu računalne sigurnosti koja će se održati krajem ožujka u organizaciji studentske udruge EESTEC.