Nije se samo „news feed” promijenio

Novi izgled Facebook stranica

Facebook logo

Facebook uvodi promjene u izgledu Facebook stranica samo par dana nakon što je objavio promjene u izgledu „news feeda”.

Facebook uvodi promjene u izgledu Facebook stranica samo par dana nakon što je objavio promjene u izgledu „news feeda”.

Mashable navodi da će stranice na Facebooku imati lijevu kolumnu koja će predstavljati Timeline i desnu kolumnu na kojoj će biti informacije o nekom brandu ili korporaciji. Do sada su stranice na Facebooku imale dvije kolumne koje su služile kao Timeline.


Novi izgled stranica djeluje naopako jer su neke stvari premještene s lijeve na desnu, odnosno s desne na lijevu stranu.
Primjerice, poziv svojim prijateljima da se priključe nekoj stranici premješten je s desne strane ekrana na lijevu, a stranu je zamijenio i tzv. „Što ti je na umu?“ koji će se od sada nalaziti na desnoj strani ekrana.

Novi izgled Facebook stranice
 
FOTO: mashable.com
 
 


Nova promjena u izgledu stranica adminima će pružiti opciju „Pages to Watch” (koja je već neko vrijeme prisutna kao beta verzija na stranicama) na kojoj će korisnici moći kreirati listu sličnih ili konkurentnih stranica kako bi mogli usporediti metriku poput lajkanih stranica i angažiranosti. Osim toga, novi dio posvećen metrikama imat će podatke o reklamama, lajkovima i dosegu postova, a nalazit će se u desnom kutu Facebook stranice.

Stari izgled Facebook stranice
 
FOTO: Facebook/Screenshot
 

Novi izgled stranica pojavit će se već ovaj tjedan na webu, a na mobitelima tek u travnju. Osim promjene u izgledu stranica, ovih se dana korisnicima pojavljuje i novo izdanje „news feeda” u kojem korisnici mogu uživati u većim fotografijama, novim fontovima i novim ikonicama.

Komentari na članak

Vezani članci

Aplikacija CityHub – Sve što jedan grad treba

Nova domaća aplikacija

Aplikacija CityHub – Sve što jedan grad treba

Aplikacija CityHub posebno je korisna studentima jer im omogućuje da se što bolje snađu u novom okruženju i da budu u toku sa svim novostima.

Facebook logo

Korisni savjeti

Rizici korištenja Facebooka

Svakodnevno dijelimo mnoštvo informacija, slika, video materijala. Dijelimo li ih samo s pravim prijateljima ili do njih može doći bilo tko?

Naslovna

Virtualna stvarnost

Neuspješni tehnološki pothvati

U osamdesetima i devedesetima nije bilo puno uspjeha u kreiranju virtualne stvarnosti.

Facebook logo

Promjene u najvećoj društvenoj mreži

Što nam Facebook sprema u 2014.

Predviđa se daljnji trend porasta korisnika na mjesečnoj bazi, poglavito starije populacije. Mark Zuckerberg, glavni izvršni direktor kompanije, naglašava kako u budućnosti cilj Facebooka neće biti ˝cool˝ faktor, već će se priklanjati Googleovoj filozofiji formiranja online servisa koji će ljudima omogućavati umrežavanje po potrebi.

Mobitel sa slušalicama

Nevjerojatan izum

VIDEO: Studentica kemije otkrila kako baterija može trajati vječno

Znanstvenici s Kalifornijskog sveučilišta izumili su bateriju koja se temelji na nanonožicama i koja se može puniti stotinama tisuća puta.