Nije se samo „news feed” promijenio

Novi izgled Facebook stranica

Facebook logo

Facebook uvodi promjene u izgledu Facebook stranica samo par dana nakon što je objavio promjene u izgledu „news feeda”.

Facebook uvodi promjene u izgledu Facebook stranica samo par dana nakon što je objavio promjene u izgledu „news feeda”.

Mashable navodi da će stranice na Facebooku imati lijevu kolumnu koja će predstavljati Timeline i desnu kolumnu na kojoj će biti informacije o nekom brandu ili korporaciji. Do sada su stranice na Facebooku imale dvije kolumne koje su služile kao Timeline.


Novi izgled stranica djeluje naopako jer su neke stvari premještene s lijeve na desnu, odnosno s desne na lijevu stranu.
Primjerice, poziv svojim prijateljima da se priključe nekoj stranici premješten je s desne strane ekrana na lijevu, a stranu je zamijenio i tzv. „Što ti je na umu?“ koji će se od sada nalaziti na desnoj strani ekrana.

Novi izgled Facebook stranice
 
FOTO: mashable.com
 
 


Nova promjena u izgledu stranica adminima će pružiti opciju „Pages to Watch” (koja je već neko vrijeme prisutna kao beta verzija na stranicama) na kojoj će korisnici moći kreirati listu sličnih ili konkurentnih stranica kako bi mogli usporediti metriku poput lajkanih stranica i angažiranosti. Osim toga, novi dio posvećen metrikama imat će podatke o reklamama, lajkovima i dosegu postova, a nalazit će se u desnom kutu Facebook stranice.

Stari izgled Facebook stranice
 
FOTO: Facebook/Screenshot
 

Novi izgled stranica pojavit će se već ovaj tjedan na webu, a na mobitelima tek u travnju. Osim promjene u izgledu stranica, ovih se dana korisnicima pojavljuje i novo izdanje „news feeda” u kojem korisnici mogu uživati u većim fotografijama, novim fontovima i novim ikonicama.

Komentari na članak

Vezani članci

Mobitel

Pet najboljih

Društvene mreže koje bi mogle postati popularne

Donosimo vam pet društvenih mreža koje bi se uskoro mogle koristiti diljem svijeta.

Ice bucket challenge

Humanitarna akcija na društvenin mrežama

Ice Bucket Challenge: viralnim videom do 115 milijuna dolara

Sjećate se viralnih videa takozvanog Ice Bucket Challengea? Skupljeno je 115 milijuna dolara. Saznajte kako se raspodijelio novac.

Novi logo TPB

Situacija daleko od idealne

Ponovno pokretanje The Pirate Baya

Ovaj se vikend The Pirate Bay vratio na svojoj staroj domeni, no s novim logom – feniksom koji se izdiže.

Unizg

Deutsches Museum München

Stipendije za znanstveno istraživanje u Münchenu

Deutsches Museum u Münchenu nudi stipendije svima zainteresiranima za rad na bogatim muzejskim kolekcijama.

Moj mobitel

Mojmobitel.hr

Novi portal namijenjen mobilnim uređajima i opremi

Na portalu ćete na jednom mjestu moći pronaći sve informacije vezane uz svijet telefonije, a namijenjen je kupcima i prodavačima uređaja i opreme koji na jednostavan način mogu naći sve što je razasuto po internetu.