Nije se samo „news feed” promijenio

Novi izgled Facebook stranica

Facebook logo

Facebook uvodi promjene u izgledu Facebook stranica samo par dana nakon što je objavio promjene u izgledu „news feeda”.

Facebook uvodi promjene u izgledu Facebook stranica samo par dana nakon što je objavio promjene u izgledu „news feeda”.

Mashable navodi da će stranice na Facebooku imati lijevu kolumnu koja će predstavljati Timeline i desnu kolumnu na kojoj će biti informacije o nekom brandu ili korporaciji. Do sada su stranice na Facebooku imale dvije kolumne koje su služile kao Timeline.


Novi izgled stranica djeluje naopako jer su neke stvari premještene s lijeve na desnu, odnosno s desne na lijevu stranu.
Primjerice, poziv svojim prijateljima da se priključe nekoj stranici premješten je s desne strane ekrana na lijevu, a stranu je zamijenio i tzv. „Što ti je na umu?“ koji će se od sada nalaziti na desnoj strani ekrana.

Novi izgled Facebook stranice
 
FOTO: mashable.com
 
 


Nova promjena u izgledu stranica adminima će pružiti opciju „Pages to Watch” (koja je već neko vrijeme prisutna kao beta verzija na stranicama) na kojoj će korisnici moći kreirati listu sličnih ili konkurentnih stranica kako bi mogli usporediti metriku poput lajkanih stranica i angažiranosti. Osim toga, novi dio posvećen metrikama imat će podatke o reklamama, lajkovima i dosegu postova, a nalazit će se u desnom kutu Facebook stranice.

Stari izgled Facebook stranice
 
FOTO: Facebook/Screenshot
 

Novi izgled stranica pojavit će se već ovaj tjedan na webu, a na mobitelima tek u travnju. Osim promjene u izgledu stranica, ovih se dana korisnicima pojavljuje i novo izdanje „news feeda” u kojem korisnici mogu uživati u većim fotografijama, novim fontovima i novim ikonicama.

Komentari na članak

Vezani članci

Ella Dvornik, FOTO: Facebook

Intervju s Ellom Dvornik

"Ako uvijek kažeš istinu, nikad ne moraš razmišljati o tome što si rekao"

Od svega je odustala. Najgora je stvar što joj je toliko bilo bitno što ljudi oko nje misle. Bilo joj je bitno što njezina mama misli, što njezin tata misli, što baka misli, što prijatelji misle, što ljudi koje uopće ne poznaje misle i cijelo je vrijeme mislila da je normalan život taj da ideš u školu, na faks i nađeš posao.

Društvene mreže protiv stvarnog mišljenja

Kada bi sve bilo iskreno

Društvene mreže vs. stvarnost

„Lajkate” nešto, ali to vam ipak i nije toliko drago? Zavidni ste prijatelju na 146 fotografija iz Pariza, ali sve ste komentirali s „predivno”? Dosta vam je svih tih idiličnih života na društvenim mrežama? Ne brinite, većina toga zbilja nije tako kako se čini.

aplikacija

Tehnološka inovacija

Studentice FER-a osmislile aplikaciju za pčelare

Antonija Mušćet, Snježana Draženović, Martina Majcen i Matea Tomeljak odlučile su se prijaviti na App Start Contest u čije su finale i ušle. Njihova aplikacija se zove „Beekeeper“, a do njene realizacije su došle zajedničkim snagama. 

Mobitel

Tebe tražimo!

Postani „ćaća" za društvene mreže na portalu Studentski.hr

Ako ste aktivni na društvenim mrežama, volite lajkati i biti lajkani, nemate problema s brojkama, a još ih više volite gledati kako rastu, nudimo vam priliku da se pridružite našoj ekipi i pomognete nam da budemo viđeni. Jer biti viđen znači postojati.

TVZ MC2 2015 pitching

Studentsko natjecanje

TVZ Mc2 natjecanje: Timovi stali pred mentore i prikazali kako napreduju s razvojom aplikacija

U završnici TVZ Mc2 natjecateljskog dijela, studentski timovi pitchali su za podršku i mentoriranje poslodavaca-partnera.