Na današnji dan

Otvoreno prvo drive-in kino

Drive-in kino

Drive-in kina proširila su se iz SAD-a diljem svijeta, a danas u projekcijama na otvorenom možemo uživati i u Hrvatskoj.

Prvo drive-in kino otvoreno je 6. lipnja 1933. godine pokraj gradića Camdena u američkoj saveznoj državi New Jersey.

Njegovim izumiteljem smatra se industrijalac Richard Hollingshead. On je radio kao prodavač u očevoj trgovini auto dijelova u Camdenu. Prema jednoj priči, njegovoj majci, navodno prilično krupnoj ženi, bilo je neudobno sjediti u malom sjedalu u kinu.

Tako mu je sinula ideja gledanja filmova na otvorenom u udobnosti vlastitog automobila. Potom je u vlastitom dvorištu, na prilazu u kuću, započeo isprobavati različite audio tehnike i zvučne sustave.

Na svoj automobil postavio je projektor, a zaslon je zakačio za obližnja stabla. Iza zaslona je postavio radio kako bi dobio odgovarajući zvuk. Također, pokušavao je izračunati idealnu udaljenost drugih automobila od zaslona kako bi svi vidjeli savršenu sliku.

U svibnju 1933. godine dobio je patent za svoj izum te otvorio park-in theater. Taj naziv upotrijebio je za svoje kino, a tek kasnije uvedeno je ime drive-in theater.

Otvoreno kino moglo je primiti i do 400 automobila. Cijena ulaznice bila je 25 centa po autu i 25 centa po osobi. Veličina zaslona bila je 12x15 metara, a prvi film koji je prikazan bio je Wives Beware.

Prvo drive-in kino
 
Prvo drive-in kino, FOTO: Wikipedia
 

Ovo kino reklamirano je kao zabava za cijelu obitelj, frazom koju često možemo čuti i danas. Drive-in kina proširila su se u 50-im i 60-im godinama 20. stoljeća širom SAD-a. Postala su dio američke kulture te više nisu smatrana samo obiteljskom zabavom već i zabavom za tinejdžere željne privatnosti.

Sjetite se samo poznate scene iz Briljantina u drive-in kinu:

Danas filmove iz automobila ne gledaju samo Amerikanci već ljudi širom svijeta pa tako i mi u Hrvatskoj.

U travnju smo u Zagrebu na parkiralištu i poligonu „Kockica“ imali priliku uživati u DriveIn kinu u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije.

Ako ste propustili to događanje, u zamjenu možete otići na open-air kino te umjesto u automobilu, filmove gledati sjedeći na travi. Radi se o projektu SCREEN on the GREEN, u čijem glazbeno-filmskom programu možete uživati do 14. lipnja.

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook logo

Nije se samo „news feed” promijenio

Novi izgled Facebook stranica

Facebook uvodi promjene u izgledu Facebook stranica samo par dana nakon što je objavio promjene u izgledu „news feeda”.

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.

Mažoretkinje nastupaju

Povratak u Zagreb s tri zlatne medalje

Zagrebačke mažoretkinje obranile titulu europskih prvakinja!

Među čak 170 formacija i neformacija s preko 1600 mažoretkinja, Zagrebačke mažoretkinje ponovno su dokazale svoju izvrsnost osvojivši europsko zlato u kadetskoj, juniorskoj i seniorskoj skupini. Europsko prvenstvo mažoretkinja održavalo se od 27. do 30. kolovoza 2015. u francuskom gradu Albiju.

Komunikator

Prototip inspiriran kultnom serijom

Google je predstavio uređaj koji funkcionira kao komunikator iz „Star Treka“

Google je predstavio prototip komunikatora combadge iz „Star Treka“ s ciljem korištenja za pretraživanje, a ne za komunikaciju.

Stereomood glazbeni servis

Besplatni glazbeni servis

Stereomood: Napravite vlastitu playlistu za svaku prigodu

Stereomood je besplatni glazbeni servis za slušanje glazbe pomoću kojega možete napraviti playlistu za svaku prigodu te je podijeliti sa svojim prijateljima.