Grad pod opsadom

Da se ne zaboravi!

Dubrovnik

Raketiranje Srđa počelo je u 10:30 s ciljem prekinuća svih radio, televizijskih i telefonskih veza. Unatoč želji za očuvanjem mira i dostojanstva, Grad je trebalo braniti.

U utorak, 1.listopada 1991. započeo je napad na Dubrovnik. Iako su prošle 22 godine teško je izbrisati sjećanja svih onih koji su ostali u svom Gradu i proživljavali teške trenutke. Otkako je „poguba ljudske naravi“ napala njihovu slobodu, svijest o zajedništvu je jedina mogla očuvati od daljnjeg razaranja i uništavanja.

Raketiranje Srđa počelo je u 10:30 s ciljem prekinuća svih radio, televizijskih i telefonskih veza. Unatoč želji za očuvanjem mira i dostojanstva, Grad je trebalo braniti. Želja neprijatelja da spriječi odlazak istine u svijet nije se ostvarila. Grad spomenik je silom prilika krenuo u obranu s kopna, mora i zraka.

Ovim je započelo mučno razdoblje gdje pokornosti mjesta nema.

Komentari na članak

Vezani članci

YouTube logo

Youtube oglašavanje

Google predstavio oglašavanja u regiji

Oglasi prije videa na Youtubeu predstavljeni su i za našu regiju.

Seks-afera

Seks afera na tuzlanskom odjeljenju sarajevskog Pravnog fakulteta

Seks u zamjenu za ocjene - tuzlanski profesori osuđeni na uvjetnu zatvorsku kaznu

Profesor Durmišević studentici je ponudio ispitna pitanja u zamjenu za seks, a profesor Lučić je studenticama upisao ocjene u indekse iako one taj predmet nisu položile.

3D printer za 500KM

Maturanti u akciji

Mladi iz Banja Luke osmislili jeftinu verziju 3D printera

Nikola Stupar i Neven Berendika napravili su 3D printer koji u svijetu košta desetak tisuća eura, za samo 500 KM (otprilike 1930 kn).

Izbjeglice

Izbjeglička kriza u Europi

VIDEO: Prosvjedi za i protiv izbjeglica širom Europe

Tisuće prosvjednika okupilo se prošle subote u europskim prijestolnicama kako bi iskazali potporu i solidarnost s izbjeglicama. Istovremeni su u Varšavi, Bratislavi i Pragu održani protuimigracijski prosvjedi.

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.