Grad pod opsadom

Da se ne zaboravi!

Dubrovnik

Raketiranje Srđa počelo je u 10:30 s ciljem prekinuća svih radio, televizijskih i telefonskih veza. Unatoč želji za očuvanjem mira i dostojanstva, Grad je trebalo braniti.

U utorak, 1.listopada 1991. započeo je napad na Dubrovnik. Iako su prošle 22 godine teško je izbrisati sjećanja svih onih koji su ostali u svom Gradu i proživljavali teške trenutke. Otkako je „poguba ljudske naravi“ napala njihovu slobodu, svijest o zajedništvu je jedina mogla očuvati od daljnjeg razaranja i uništavanja.

Raketiranje Srđa počelo je u 10:30 s ciljem prekinuća svih radio, televizijskih i telefonskih veza. Unatoč želji za očuvanjem mira i dostojanstva, Grad je trebalo braniti. Želja neprijatelja da spriječi odlazak istine u svijet nije se ostvarila. Grad spomenik je silom prilika krenuo u obranu s kopna, mora i zraka.

Ovim je započelo mučno razdoblje gdje pokornosti mjesta nema.

Komentari na članak

Vezani članci

3D printer za 500KM

Maturanti u akciji

Mladi iz Banja Luke osmislili jeftinu verziju 3D printera

Nikola Stupar i Neven Berendika napravili su 3D printer koji u svijetu košta desetak tisuća eura, za samo 500 KM (otprilike 1930 kn).

Oculus Rift

Virtualna stvarnost

Facebook kupuje Oculus Rift

Zuckerberg je odlučio kupiti Oculus Rift za nevjerojatnih dvije milijarde dolara.

Microsoft Office aplikacija za Android i iPhone

Microsoft Office

Office aplikacija besplatna za iPhone i Android uređaje

Svi korisnici koji se na računalu služe Microsoft Officeom, od sada mogu na svoje Android ili iPhone uređaje besplatno preuzeti Office aplikaciju.

Stereomood glazbeni servis

Besplatni glazbeni servis

Stereomood: Napravite vlastitu playlistu za svaku prigodu

Stereomood je besplatni glazbeni servis za slušanje glazbe pomoću kojega možete napraviti playlistu za svaku prigodu te je podijeliti sa svojim prijateljima. 

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.