Film o (bez)uvjetnoj roditeljskoj ljubavi

"Trampolin“, dugometražni igrani prvijenac Katarine Zrinke Matijević, dolazi u kina

Premijera filma "Trampolin"

Nakon premijere u Zagrebu "Trampolin" je od 9. ožujka na repertoraru kina u Zagrebu, Rijeci, Osijeku, Splitu, Dubrovniku, Čakovcu, Koprivnici, Slatini, Samoboru i Kutini.

Debitantski dugometražni igrani film Trampolin redateljice Katarine Zrinke Matijević 7. ožujka premijerno je prikazan u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema. Premijeri je nazočila kompletna ekipa filma predvođena redateljicom i glumcima Frankom Mikolaci, Tenom Nemet Brankov, Marijom Tadić, Lanom Barić, Franom Maškovićem, Asjom Jovanović, Ninom Violić, Igorom Kovačem i Enesom Vejzovićem.

– Kada bi postojala mogućnost sresti samoga sebe u prošlosti ili budućnosti, bismo li iskoristili priliku te učinili nešto što bi nam život usmjerilo na bolje? – ideja je iz koje je film nastao.

Središnji lik je sedmogodišnja Lina koja, bježeći od nasilne majke, utjehu pronalazi u tinejdžerici Niki i četrdesetgodišnoj učiteljici ritmike Nikolini. One, kao dva ogledala, zrcale Lininu moguću budućnost. Ta tri toka, tri ženska lika isprepliću se u sličnoj životnoj sudbini. Susrećući jedna drugu mijenjaju svoje živote te raskrinkavaju tajnu o bolnim rascjepima unutar svojih obitelji.

Trampolin je film o ljubavi, ali ne i ljubavni film. To je film koji preispituje mračne i ustrašene, nježne i podržavajuće, krhke i jake slojeve odnosa između majki i kćeri; film o bezuvjetnoj roditeljskoj ljubavi koja često postaje uvjetovana; film o ožiljcima koji ostaju u nama dugo nakon što masnice izblijede. Na kraju to je film o hrabrim ženama koje preuzmu svoj život u svoje ruke.

Nakon premijere u Zagrebu prikazat će se u sklopu Ženijalnih dana u razdoblju od 7. do 12. ožujka u nizu nezavisnih kina diljem Hrvatske, a od 9. ožujka bit će na repertoaru kina u Zagrebu (Kino Europa, Muzej suvremene umjetnosti), Rijeci (Art kino Croatia), Osijeku (Kinematografi Osijek), Splitu (kino Ekran), Dubrovniku (Kinematografi Dubrovnik), Čakovcu, Koprivnici, Slatini, Samoboru i Kutini.

Film je nastao u produkciji Interfilma i Hrvatske radiotelevizije te distribuciji 2i filma. Scenarij potpisuju redateljica Katarina Zrinka Matijević, Pavlica Bajsić i Ivan Salaj, a producenti su Ivan Maloča i Maja Vukić. Direktor fotografije je Vjeran Hrpka, montažerka Ana Štulina, scenograf Mario Ivezić, kostimografkinja Katarina Zaninović, dizajner zvuka Ivan Zelić, a maskerica Iva Kurobasa.

Komentari na članak

Vezani članci

Financiranje diplomskih studija hrvatskih studenata

Diplomski studiji na britanskim sveučilištima

Britanska vlada počinje financirati diplomske studije hrvatskih studenata

Novi zakon omogućava hrvatskim studentima da u potpunosti koriste studentski zajam za diplomski studij na britanskim sveučilištima.

Naslovna: This is Feminism

Feminizam vs antifeminizam

Antifeministički argumenti bez uporišta

Umjesto da se zajedno borimo za potpunu jednakost, u 21. stoljeću vode se rasprave o tome što je uopće feminizam. Iako je to nešto što smo odavno trebali naučiti, danas izaziva mnoge smiješne i nepotrebne rasprave.

brit floyd

Turneja Space and Time CONTINUUM u Boćarskom

Brit Floyd hipnotizirao zagrebačku publiku i dokazao da je puno više od tribute benda

U trećem posjetu Zagrebu Brit Floydi su napunili Boćarski dom te jednako očarali publiku kao i prva dva puta.

Predstava "Razlikovanja"

Premijera u Kinu SC

Plesni esej „Razlikovanja" izvlači ples iz kazališnog konteksta

– Ljepota plesa je u tome što uobičajene obrasce kretanja ljudskoga tijela pretvara u apstrakciju, što jednostavnost i limitiranost pretvara u bogatstvo mogućnosti.– ističe Irma Omerzo.

News

Financijska potpora

Postani perspektivna stipendistica belgijskog fonda za kvalitetno novinarstvo i stani na kraj „lažnim vijestima"

Mlada si žena, željna istraživanja i praktičnog novinarskog iskustva, a nedavno si završila diplomski studij? Ne prođe ni dan da ne maštaš o pokretanju i razvoju kvalitetne profesionalne novinarske karijere? Onda bi možda baš odaziv na ovaj poziv mogao označiti početak tvoje blistave novinarske budućnosti na ozbiljnoj europskoj medijskoj sceni.