Top 20 ilegalnih

Titula najpiratiziranog filma 2014. godine odlazi u ruke...

300 rise of an empire

Među top 20 ilegalno najskidanijih filmova nije se našao hit Čuvari galaksije koji je u prvom tjednu prikazivanja uprihodovao 94 milijuna dolara na kino blagajnama.

Filmovi Vuk s Wall Streeta te Disneyev animirani film Snježno kraljevstvo ilegalno su s torrenta skinuti oko 30 milijuna puta čime su ove godine zaslužili titule najpiratiziranijih filmova, prenosi Variety.

Film Martina Scorsesea o burzovnom varalici Jordanu Belfortu (Leonardo DiCaprio), skinut je 30,03 milijuna puta, a u kinima je zaradio 392 milijuna dolara.

Od 1. siječnja do 23. prosinca Disneyeva fantazija Snježno kraljevstvo skinuta je 29,9 milijuna puta, a u kinima je zaradila 1,27 milijardi dolara. S 29,4 milijuna skidanja slijede ih svemirska odiseja Gravitacija, Hobit: Smaugova pustoš s 27,6 milijuna skidanja i Thor: Svijet tame s 25,7 milijuna skidanja.

Među gornjom polovicom topa 20 najpiratskijih filmova nalaze se i Kapetan Amerika: Ratnik Zime, X-Men: Dani buduće prošlosti, 12 godina ropstva i Igre gladi: Plamen.

Među top 20 ilegalno najskidanijih filmova nije se našao hit Čuvari galaksije koji je u prvom tjednu prikazivanja uprihodovao 94 milijuna dolara na kino blagajnama. Na topu 20 nije se našao niti Lego film koji se trenutno nalazi na četvrtom mjestu po zaradi na kino blagajnama.

S obzirom da RoboCop i Herkules oboje imaju slične nazive sa svojim prethodnicima, tvrtka koja je radila ovu analizu nije mogla razlučiti o kojoj verziji se točno radi.

Potpuni popis preuzet sa Varietyja:

1. “The Wolf of Wall Street”: 30.035 million (Paramount, Dec. 25, 2013)
2. “Frozen”: 29.919 million (Disney, Nov. 27, 2013)
3. “RoboCop”*: 29.879 million (MGM, Feb. 12, 2014; and Orion, July 17, 1987)
4. “Gravity”: 29.357 million (Warner Bros., Oct. 4, 2013)
5. “The Hobbit: The Desolation of Smaug”: 27.627 million (Warner Bros., Dec. 13, 2013)
6. “Thor: The Dark World”: 25.749 million (Disney/Marvel, Nov. 8, 2013)
7. “Captain America: The Winter Soldier”: 25.628 million (Disney/Marvel, April 4, 2014)
8. “The Legend of Hercules”: 25.137 million (Summit, Jan. 10, 2014)
9. “X-Men: Days of Future Past”: 24.380 million (20th Century Fox, May 23, 2014)
10. “12 Years a Slave”: 23.653 million (Fox Searchlight, Oct. 18, 2013)
11. “The Hunger Games: Catching Fire”: 23.543 million (Lionsgate, Nov. 22, 2013)
12. “American Hustle”: 23.143 million (Sony/Columbia, Dec. 13, 2013)
13. “300: Rise of an Empire”: 23.096 million (Warner Bros., March 7, 2014)
14. “Transformers: Age of Extinction”: 21.65 million (Paramount, June 27, 2014)
15. “Godzilla”: 20.956 million (Warner Bros., May 16, 2014)
16. “Noah”: 20.334 million (Paramount, March 28, 2014)
17. “Divergent”: 20.312 million (Lionsgate, March 21, 2014)
18. “Edge of Tomorrow”: 20.299 million (Warner Bros., June 6, 2014)
19. “Captain Phillips”: 19.817 million (Sony/Columbia, Oct. 11, 2013)
20. “Lone Survivor”: 19.130 million (Universal, Dec. 25, 2013)

Komentari na članak

Vezani članci

Budućnost obrazovanja

Budućnost obrazovanja

10 obrazovnih trendova koje treba pratiti

Svjesni smo činjenice da proces obrazovanja nije bio sklon naglim promjenama, međutim, nužno je pratiti trendove koji su neophodni za daljnji razvoj.

3D printer za 500KM

Maturanti u akciji

Mladi iz Banja Luke osmislili jeftinu verziju 3D printera

Nikola Stupar i Neven Berendika napravili su 3D printer koji u svijetu košta desetak tisuća eura, za samo 500 KM (otprilike 1930 kn).

Facebook logo

Novost na Facebooku

Isključivanje automatskog reproduciranja video oglasa na Facebooku

Facebook je ovih dana uveo opciju automatskog reproduciranja video oglasa. Ukoliko vam se ne sviđa ova novina donosimo načine kako je isključiti.

Budućnost obrazovanja

Online programiranje

Želite naučiti programirati?

Želite naučiti programirati, ali ne znate kako? Ne brinite, pronašli smo rješenje za vas. Donosimo vam 10 načina na koje možete naučiti programirati online.

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.