Pogledajte kako je to izgledalo 1930-ih

Fulirajte se kod Uspinjače u ovim zimskim danima!

Uspinjača

Vizija „Fuliranja kod Uspinjače” je na inovativan način podizati atraktivnost i konkurentnost prostora, razinu standarda te se svaki put iznova, na kreativan način poigravati s vremenom.

Zagrebačka Tomićeva ulica u kojoj je smještena Uspinjača,  jedan od najpoznatijih zagrebačkih simbola, od danas, 1. prosinca pa sve do 15. siječnja pretvara se u mali, interaktivni podsjetnik na tridesete godine 20. stoljeća.

„Fuliranje kod Uspinjače” je projekt kojem je cilj kreiranje atmosfere i ambijenta koji posjetitelje dariva pričom i toplinom te autohtonim kulturno-zabavnim iskustvom. Projekt se konceptualno dijeli na tri dijela koji sinergijskim efektima čine cjelinu: prezentacijsko-prodajni (Plac), kulturno-zabavni (Pozornica) i humanitarni (Humanitarka).

Prezentacijsko-prodajni dio temeljit će se na radovima i proizvodima naših, prvenstveno mladih umjetnika i obrtnika koji teže inovativnosti i kreativnosti. Kulturno-zabavni dio manifestacije ponudit će opuštenu, nepretencioznu zabavu za sve posjetitelje. U fokusu humanitarnog djelovanja bit će djeca iz domova za nezbrinutu djecu koje će obilaziti animatori, a i sama djeca će učestvovati u događanjima u Tomićevoj.

Vizija „Fuliranja kod Uspinjače” je na inovativan način podizati atraktivnost i konkurentnost prostora, razinu standarda te se svaki put iznova, na kreativan način poigravati s vremenom.

Komentari na članak

Vezani članci

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.

android vs iphone

Svibanj

Najbolji pametni mobiteli po izboru Business Insidera

Ljestvica trenutno najboljih pametnih mobitela u svijetu.

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.

Stereomood glazbeni servis

Besplatni glazbeni servis

Stereomood: Napravite vlastitu playlistu za svaku prigodu

Stereomood je besplatni glazbeni servis za slušanje glazbe pomoću kojega možete napraviti playlistu za svaku prigodu te je podijeliti sa svojim prijateljima. 

Android logo

Aplikacija za izgubljene mobitele

Upravitelj Android uređaja

Ova aplikacija mogla bi biti ključna u trenutcima kada žurite na faks, a mobitel je izgubljen negdje u hrpi smeća u sobi.