Pogledajte kako je to izgledalo 1930-ih

Fulirajte se kod Uspinjače u ovim zimskim danima!

Uspinjača

Vizija „Fuliranja kod Uspinjače” je na inovativan način podizati atraktivnost i konkurentnost prostora, razinu standarda te se svaki put iznova, na kreativan način poigravati s vremenom.

Zagrebačka Tomićeva ulica u kojoj je smještena Uspinjača,  jedan od najpoznatijih zagrebačkih simbola, od danas, 1. prosinca pa sve do 15. siječnja pretvara se u mali, interaktivni podsjetnik na tridesete godine 20. stoljeća.

„Fuliranje kod Uspinjače” je projekt kojem je cilj kreiranje atmosfere i ambijenta koji posjetitelje dariva pričom i toplinom te autohtonim kulturno-zabavnim iskustvom. Projekt se konceptualno dijeli na tri dijela koji sinergijskim efektima čine cjelinu: prezentacijsko-prodajni (Plac), kulturno-zabavni (Pozornica) i humanitarni (Humanitarka).

Prezentacijsko-prodajni dio temeljit će se na radovima i proizvodima naših, prvenstveno mladih umjetnika i obrtnika koji teže inovativnosti i kreativnosti. Kulturno-zabavni dio manifestacije ponudit će opuštenu, nepretencioznu zabavu za sve posjetitelje. U fokusu humanitarnog djelovanja bit će djeca iz domova za nezbrinutu djecu koje će obilaziti animatori, a i sama djeca će učestvovati u događanjima u Tomićevoj.

Vizija „Fuliranja kod Uspinjače” je na inovativan način podizati atraktivnost i konkurentnost prostora, razinu standarda te se svaki put iznova, na kreativan način poigravati s vremenom.

Komentari na članak

Vezani članci

AmsterDAMN NYE 2016

Novo ruho SC-a za doček 2016.

FOTO: SC se prerušio u AmsterDAMN

Danas je taj dan, svi putevi vode u Studentski centar na AmsterDAMN NYE 2016.

3D printer za 500KM

Maturanti u akciji

Mladi iz Banja Luke osmislili jeftinu verziju 3D printera

Nikola Stupar i Neven Berendika napravili su 3D printer koji u svijetu košta desetak tisuća eura, za samo 500 KM (otprilike 1930 kn).

Komunikator

Prototip inspiriran kultnom serijom

Google je predstavio uređaj koji funkcionira kao komunikator iz „Star Treka“

Google je predstavio prototip komunikatora combadge iz „Star Treka“ s ciljem korištenja za pretraživanje, a ne za komunikaciju.

Filmofeel

Uživajte u filmskim naslovima

HT najavljuje ekskluzivnu ponudu filmova sa Zagreb Film Festivala

Zahvaljujući vrlo dobroj suradnji ZFF-a i HT-a, brojni zaljubljenici u film koji nažalost, neće moći posjetiti Festival, moći će putem MAXtv-a u svojim domovima uživati  premijerno u brojnim filmskim naslovima s ovogodišnjeg ZFF-a.

YouTube logo

YouTube oglašavanje

Google predstavio oglašavanja u regiji

Oglasi prije videa na Youtubeu predstavljeni su i za našu regiju.