Pridružite se akciji

Akcija HNK U KVARTOVIMA

HNK noću

Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu poziva građane da se pridruže umjetnicima na događanjima u njihovim kvartovima te da kupnjom pretplate za sezonu 2015./2016. po iznimno povoljnim cijenama postanu redovnom teatarskom publikom.

Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu u subotu 16. svibnja pokrenila je veliku akciju „HNK U VAŠEM KVARTU“ kojom će šest tjedana uzastopno predstavljati program sljedeće sezone.

U šest zagrebačkih kvartova svake subote u atraktivnom programu nastupit će umjetnici Drame, Opere i Baleta. Akcija „HNK U VAŠEM KVARTU“ ujedno je i uvod u upis pretplate koji ove godine počinje već 8. lipnja. Cjelodnevnim događanjem na trgu ispred kazališta 29. lipnja, tradicionalnom dodjelom nagrada za najbolja umjetnička ostvarenja te simfonijskim gipsy jazz koncertom bit će svečano završena ova sezona.

U sezoni 2015/16. zagrebački HNK fokusirat će se na literarne i teatarske susrete kao i one društvene, susrete klasičnog i suvremenog repertoara te susrete teatra i Grada. Predstave koje ćemo ponuditi ocrtavaju te susrete i čine ih još uzbudljivijima. Zajedno, one bi u nekoj bližoj ili daljnoj sinhroniji trebale predstaviti  jedinstveni senzibilitet koji odgovara zahtjevima razlomljenih ili rascijepljenih priča, ali i onih priča koje danas zajednički dijelimo i koje nam u konačnici određuju sudbinu. Ne zanima nas recikliranje jednom potrošenih modela i općeprihvaćenih ideja koje se vežu uz predodžbe o nacionalnom kazalištu. Držimo da svako nacionalno kazalište treba hrabro propitivati vrijeme i prostor u kojem nastaje te postavljati najveće umjetničke kriterije u izvedbi, bez ikakvog kompromisa. Stoga ćemo gledateljima predstaviti upravo one priče u kojima se uspijevaju prepoznati i pomoću kojih ovom vremenu barem mogu postaviti neka od bitnih pitanja, ako već ne mogu iznaći prave odgovore. Sezona je to u kojoj klasična ispisuju zajedničku priču sa suvremenim djelima i time se granice, i to ne samo kroz naraciju, između prošlosti i sadašnjosti brišu, a one teatarske nadamo se prelaze.

Stanovnici našega grada su publika, ili barem potencijalna publika, koja dijeli prostor gledališta na način na koji dijeli i prostor grada – sa svim svojim razlikama i svim klasnim, rodnim i drugim podjelama. Stoga će napetosti koje u gradu stvaraju, tajne koje čuvaju, putovanja na koja se otiskuju, stvari koje priželjkuju ili kojih se pribojavaju, možda poželjeti vidjeti uvećane, proširene, razotkrivene ili presložene na pozornici. Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu kao društveno odgovorna ustanova želi se približiti građanima svih dijelova grada i uključiti ih u svoje teatarske susrete.

Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu poziva građane da se pridruže umjetnicima na događanjima u njihovim kvartovima te da kupnjom pretplate za sezonu 2015./2016. po iznimno povoljnim cijenama postanu redovnom teatarskom publikom. 

PROGRAM AKCIJE HNK U VAŠEM KVARTU

16.05. / 10 – 11 sati / ZAPRUĐE UŽIVO / Trg Ivana Meštrovića

23.05. / 12 – 14 sati / CENTAR / Trg Europe

30.05. / 12 – 14 sati / KVATRIĆ / Park Bartola Kašića

06.06. / 12 – 14 sati / ČRNOMEREC / Park dr. Franje Tuđmana

13.06. / 11 – 13 sati / DANI DUBRAVE / Dubrava 51 a

20.06. / 12 – 14 sati / VRBANI / Palinovečka ulica 40

29.06. / 17 – 19,30 sati / TRG MARŠALA TITA / SVEČANO ZATVARANJE SEZONE

Komentari na članak

Vezani članci

YouTube logo

Youtube oglašavanje

Google predstavio oglašavanja u regiji

Oglasi prije videa na Youtubeu predstavljeni su i za našu regiju.

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.

Budućnost obrazovanja

Budućnost obrazovanja

10 obrazovnih trendova koje treba pratiti

Svjesni smo činjenice da proces obrazovanja nije bio sklon naglim promjenama, međutim, nužno je pratiti trendove koji su neophodni za daljnji razvoj.

Nova Facebook-ova opcija: Postavite meni na Facebook

Facebook uveo novu opciju

Pomoću nove opcije postavite menije restorana na Facebook

Najveća društvena mreža ovih nas je dana iznenadila uvođenjem nove opcije pomoću koje možete postaviti meni određenog restorana na Facebook stranicu.

iPhone 6s

Cijene u SAD-u se kreću od 199 dolara za 6S i 299 dolara za 6S Plus

Apple predstavio nove iPhone, iPad Pro i iOS 9

Prodaja novih modela iPhonea kreće od 25. rujna u određenim državama, dok će narudžbe krenuti od 12. rujna. Nažalost u Hrvatskoj to neće biti moguće ovog mjeseca, no trebalo bi biti do kraja godine.