Govornička akademija Demosten

Znati „prodati” sebe najveće je umijeće

Govornička akademija Demosten PR

Govornička akademija Demosten uči svoje polaznike ispravno govoriti te će im pokazati kako da svoj urođeni talent dovedu do savršenstva i iz njega izvuku najviše za sebe i svoju organizaciju. Upisi traju do 30. rujna.

Čovjek je biće komunikacije koje svakodnevno šalje poruke pojedincima s kojima se susreće ili s kojima surađuje. No, unatoč tome što smo svakodnevno suočeni s različitim oblicima komuniciranja, ne znamo uvijek dobro prenijeti poruku. Razlog tome nalazi se već u njenoj samoj definiciji koja kaže da je ona prije svega vještina kojom prenosimo različite informacije i ideje. Kad govorimo o vještini, jasno je da se ona može, pa čak i mora, vježbati i unaprjeđivati, a upravo je tako i s govorenjem. Ako želimo dobro prezentirati vlastitu ideju ili misao, važno je da se za to i pripremimo. Spretnost u komunikaciji tehnika je koja nam može otvoriti brojne mogućnosti u životu – od povećanja vlastitog samopouzdanja, do dobivanja željenog posla. Poznato je i da se po vještini komuniciranja najviše prepoznaju uspješni studenti, djelatnici, poduzetnici i političari. Znati prodati sebe i svoju ideju najveće je umijeće, ali to zahtijeva učenje.

Poznavanje komunikacijskih vještina bit će velika prednost, posebno u poslovnom okruženju u kojem su razgovor i uvažavanje drugoga ključ uspjeha same organizacije. Ako želimo da naši zaposlenici budu predani našoj tvrtki, moraju se prije svega osjećati ugodno, a to ćemo postići prijateljskim odnosom prema njima. Ako pak želimo da budu produktivniji, potrebno je s njima razgovarati. Obično informiranje zaposlenika o aktivnostima tvrtke nije isto što i dvosmjeran dijalog. S druge strane, ponekad je bolje slušati nego pričati – ako pokažemo zainteresiranost za ono što naš zaposlenik ima reći, njegov će poslovni entuzijazam biti pet puta veći nego kod zaposlenika kojega se stalno ignorira. Želimo li da naš uspjeh bude još i veći, potrebno je postati vođom koji komunicira toliko dobro da se njegovo govorenje više ne smatra praznim pričanjem.

Cilj govorničke akademije Demosten i njenih predavača upravo je to – naučiti svoje polaznike ispravno govoriti te im pokazati kako da svoj urođeni talent dovedu do savršenstva i iz njega izvuku najviše za sebe i svoju organizaciju. Slušajući predavanja, polaznici će naučiti kvalitetno iznijeti svoje ideje i slušati tuđe te će na taj način postati vrhunskim komunikatorima koji pridonose stvaranju produktivne radne atmosfere.

Upisi su mogući do 30. rujna, a ako na njih dovedete dva prijatelja, Akademija vas nagrađuje besplatnim upisom. Kotizacija u drugim slučajevima iznosi 1300 kn, a prijaviti se možete na adresi elektroničke pošte akademija.demosten@gmail.com.

Komentari na članak

Vezani članci

Ispunjavanje obrazaca

Upisi na fakultet

VIDEO: AZVO pruža informacije maturantima o „faksiranju”; snimio TV Student

„FAKSiranje” novi je videospot koji je osmislila Agencija za znanost i visoko obrazovanje, a izradila ga Televizija Student. Namijenjen je maturantima koje očekuju upisi na fakultete.

Govornička škola 2015., Debatni klub EFZG

U organizaciji Debatnog kluba EFZG-a

Govornička škola u Crikvenici za sve studente Sveučilišta u Zagrebu

Govorničku školu pohađat će 30 studenata koji će tijekom tri dana slušati predavanja vodećih domaćih stručnjaka iz područja komunikologije te steći praktična i teorijska znanja o komunikaciji, govorništvu i javnom nastupu.

Vinograd

Besplatne edukacije

Studenti su svojom Akademijom za OPG izazvali veliki interes poljoprivrednika

Ekonomska klinika organizira edukativni program namijenjen poljoprivrednicima. Prošlo je predavanje Ivana Orača posjetilo preko 150 ljudi, a iduće se održati 29. studenog na EFZG-u kada će se govoriti o profitabilnoj kulturi u proizvodnji i ekološkoj proizvodnji.

Maraton karijera 2019, ljudi, Hrvatski studiji

Treća postaja Maratona karijera

Pružen uvid u stanje na tržištu rada u području odnosa s javnošću

Maraton karijera se 20. ožujka zaustavio na Hrvatskim studijima gdje su dvije gošće, PR stručnjakinje, održale poučna i zanimljiva predavanja o komunikaciji kao pozivu i influencer marketingu pred punom dvoranom.

Govornica na Cvjetnom trgu

Komunikacijski trening

Subotnja špica na Cvjetnome trgu postala govornica

– Bez obzira na naše zanimanje, svi barem jednom u životu moramo javno govoriti – bilo da želimo predstaviti poslovnu ideju ili održati zdravicu na vjenčanju. – istaknula je Tena Žganec.