Govornička akademija Demosten

Znati „prodati” sebe najveće je umijeće

Govornička akademija Demosten PR

Govornička akademija Demosten uči svoje polaznike ispravno govoriti te će im pokazati kako da svoj urođeni talent dovedu do savršenstva i iz njega izvuku najviše za sebe i svoju organizaciju. Upisi traju do 30. rujna.

Čovjek je biće komunikacije koje svakodnevno šalje poruke pojedincima s kojima se susreće ili s kojima surađuje. No, unatoč tome što smo svakodnevno suočeni s različitim oblicima komuniciranja, ne znamo uvijek dobro prenijeti poruku. Razlog tome nalazi se već u njenoj samoj definiciji koja kaže da je ona prije svega vještina kojom prenosimo različite informacije i ideje. Kad govorimo o vještini, jasno je da se ona može, pa čak i mora, vježbati i unaprjeđivati, a upravo je tako i s govorenjem. Ako želimo dobro prezentirati vlastitu ideju ili misao, važno je da se za to i pripremimo. Spretnost u komunikaciji tehnika je koja nam može otvoriti brojne mogućnosti u životu – od povećanja vlastitog samopouzdanja, do dobivanja željenog posla. Poznato je i da se po vještini komuniciranja najviše prepoznaju uspješni studenti, djelatnici, poduzetnici i političari. Znati prodati sebe i svoju ideju najveće je umijeće, ali to zahtijeva učenje.

Poznavanje komunikacijskih vještina bit će velika prednost, posebno u poslovnom okruženju u kojem su razgovor i uvažavanje drugoga ključ uspjeha same organizacije. Ako želimo da naši zaposlenici budu predani našoj tvrtki, moraju se prije svega osjećati ugodno, a to ćemo postići prijateljskim odnosom prema njima. Ako pak želimo da budu produktivniji, potrebno je s njima razgovarati. Obično informiranje zaposlenika o aktivnostima tvrtke nije isto što i dvosmjeran dijalog. S druge strane, ponekad je bolje slušati nego pričati – ako pokažemo zainteresiranost za ono što naš zaposlenik ima reći, njegov će poslovni entuzijazam biti pet puta veći nego kod zaposlenika kojega se stalno ignorira. Želimo li da naš uspjeh bude još i veći, potrebno je postati vođom koji komunicira toliko dobro da se njegovo govorenje više ne smatra praznim pričanjem.

Cilj govorničke akademije Demosten i njenih predavača upravo je to – naučiti svoje polaznike ispravno govoriti te im pokazati kako da svoj urođeni talent dovedu do savršenstva i iz njega izvuku najviše za sebe i svoju organizaciju. Slušajući predavanja, polaznici će naučiti kvalitetno iznijeti svoje ideje i slušati tuđe te će na taj način postati vrhunskim komunikatorima koji pridonose stvaranju produktivne radne atmosfere.

Upisi su mogući do 30. rujna, a ako na njih dovedete dva prijatelja, Akademija vas nagrađuje besplatnim upisom. Kotizacija u drugim slučajevima iznosi 1300 kn, a prijaviti se možete na adresi elektroničke pošte akademija.demosten@gmail.com.

Komentari na članak

Vezani članci

Harold Ekeh

Upornost se isplati

Harold i Munira upali na svih osam Ivy League sveučilišta

Priča Harolda Ekeha i Munire Khalif obišla je svijet. Ovo dvoje tinejdžera upalo je na svih osam sveučilišta takozvane američke Ivy League, a sada moraju odlučiti koji fakultet upisati.

Weekend Media Festival 2017.

Usluge kompanije Turo

Tijekom Weekend Media Festivala Turo nudi svoje usluge dijeljenja automobila

– Veselimo se što ćemo sudionicima festivala moći predstaviti barem dio onoga što čini Turo posebnim i za vlasnike automobile i za putnike. – rekao je Matheus Riolfi.

Logo Sveučilište u Zagrebu

Sveučilište u Zagrebu

Poziv za upis na specijalistički studij intelektualnog vlasništva

Pozivaju se kandidati za stjecanje akademskog naziva „sveučilišni/sveučilišna specijalist/specijalistica intelektualnog vlasništva“ da do 31. ožujka ispune obrazac i na taj način iskažu svoj interes.

Studenti Sestrinstva bogatiji za umijeće znanstvene komunikacije

Sveučilišni centar Varaždin

Studenti Sestrinstva bogatiji za umijeće znanstvene komunikacije

Velik odaziv studenata Sestrinstva zabilježen je na radionici "Umijeće znanstvene komunikacije" u Sveučilišnom centru Sjever. Organiziranje sličnih aktivnosti očekuje se i u budućnosti.

Jasna Ožanić

Srpanjski upisni rok Sveučilišta u Zagrebu

Brucoši popunili 86 % upisnih mjesta na zagrebačkom sveučilištu

Za upis studenata u prvu godinu preddiplomskih, integriranih i stručnih studija u rujanskom upisnom roku ostalo je 1 670 mjesta.