Borovnica, Matador ili Silk Milk?

Vratimo omiljeni Ledo sladoled u škrinje!

Glasaj za povratak omiljenog sladoleda

Uvijek se žalite kako nešto tek zavolite, a onda više ne možete naći u trgovinama? Imamo dobru vijest za vas! Samo jednim klikom vaš omiljeni sladoled možete vratiti u dućane!

Najnovija Ledova objava zasigurno će razveseliti mnoge od vas.

Ledo je pokrenuo akciju glasanja za povratak dobro nam poznatih starih Ledo sladoleda.

Onaj sladoled koji dobije najviše glasova vraća se u Ledo škrinje i trgovine diljem Hrvatske!

Glasati možete u razdoblju od 15. do 29. siječnja.

Sigurno vas ne treba posebno podsjećati na Silk Milk, po svemu sudeći trenutni favorit glasača s čak 80 posto glasova. Matador i Borovnica su isto tako svima poznati.

Mnogi se fanovi slažu kako bi ovakve akcije trebalo pokretati češće jer velik broj proizvoda i prije nego što se pojavio – nestane s tržišta. 

Svoj glas dajte klikom ovdje.

Komentari na članak

Vezani članci

Stereomood glazbeni servis

Besplatni glazbeni servis

Stereomood: Napravite vlastitu playlistu za svaku prigodu

Stereomood je besplatni glazbeni servis za slušanje glazbe pomoću kojega možete napraviti playlistu za svaku prigodu te je podijeliti sa svojim prijateljima. 

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.

YouTube logo

Youtube oglašavanje

Google predstavio oglašavanja u regiji

Oglasi prije videa na Youtubeu predstavljeni su i za našu regiju.

Facebook logo

Novost na Facebooku

Isključivanje automatskog reproduciranja video oglasa na Facebooku

Facebook je ovih dana uveo opciju automatskog reproduciranja video oglasa. Ukoliko vam se ne sviđa ova novina donosimo načine kako je isključiti.

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.