Iskoristite priliku i sudjelujte na Voogle konferenciji

Voogle konferencija u Varaždinu 2014.

Voogle konferencija u Varaždinu 2014.

Sudionici mogu prisustvovati zanimljivim i inspirarajućim prezentacijama i panel-raspravama koje će održati neki od vodećih stručnjaka iz IT biznisa, transfera tehnologije i srodnih poduzetničkih područja.

Voogle konferencija održat će se 2. travnja 2014. godine u Hrvatskom narodnom kazalištu u Varaždinu. Organizator konferencije je Tehnološki park Varaždin i suradnici: Zimo digital j.d.o.o., Mediatrend d.o.o., Varaždinski obrtnički portal te partneri na EU projektima DanubePie i Europska poduzetnička mreža.

U programu konferencije sudjelovat će stručnjaci iz Kanade, Njemačke, Austrije, Slovenije, Bugarske, Mađarske, Rumunjske, Srbije i Hrvatske te se očekuje oko 250 sudionika.

Prvi dio programa u jutarnjem terminu obuhvaćat će zanimljive i inspirirajuće prezentacije te panel-rasprave koje će održati neki od vodećih stručnjaka iz potpore poduzetništva, IT biznisa, transfera tehnologije i srodnih poduzetničkih područja. Drugi dio programa u popodnevnom terminu rezerviran je za startup natjecanje i međunarodne poslovne sastanke. Treći dio programa obuhvaća organizirano neformalno druženje za sve sudionike konferencije.

Vrijedna iskustva iz svog dugogodišnjeg uspješnog profesionalnog rada sa sudionicima konferencije podijelit će:

1. Nikola Žinić, iz jedne od najučinkovitijih neovisnih reklamnih agencija na svijetu - Bruketa&Žinić

2. John Laslavic, predsjednik i osnivač kanadske IT tvrtke ProductBase, govorit će o globalizaciji poslovanja svoje tvrtke i o iskustvima osnivanja njene varaždinske podružnice

3. dr. Reinhard Willfort iz Innovation Service Network govorit će o crowdfundingu

4. Hrvoje Bujas, osnivač portala Crno jaje, govorit će o drugim oblicima online poslovanja

5. Paivi Korhonen, finska stručnjakinja za EU fondove, govorit će o tome kako financirati projekte putem socijalnog fonda Europske unije

6. Nadine Antić, konzultantica za eko dizajn, govorit će o unaprjeđenju poslovanja primjenom principa eko dizajna

Softver programeri i oni koji bi to željeli postati, moći će razmijeniti svoja iskustva vezana uz teme kao što su e-commerce, odnos programera i dizajnera te put od programera do osnivača tvrtke. Prezentacije će održati stručnjaci s Fakulteta organizacije i informatike (FOI) te tvrtki Marker, Influendo i Orion.

U sklopu konferencije održat će se i natjecanje za najbolju poduzetničku ideju, gdje će petero najboljih prezentirati svoju ideju pred stručnim odborom. Na natjecanje se mogu prijaviti mala i srednja poduzeća i pojedinci, koji će imati priliku za proširenje međunarodne mreže poslovnih kontakata, stjecanje novih vještina i znanja, ali i dobivanje laskave titule „Voogle startup godine“.

Za više informacija pogledajte na Facebook stranici događaja.

Komentari na članak

Vezani članci

Studenti

Trajanje studija

Najduže se studira na Veterini, prosjek trajanja studija u RH ne razlikuje se značajno od europskog

Prosjek godina studiranja u Hrvatskoj ne razlikuje se pretjerano od prosjeka godina studiranja u ostalim europskim državama. Prema podacima Zavoda za statistiku unazad nekoliko godina fakultet u Hrvatskoj čiji studenti prednjače po duljini studiranja jest zagrebačka Veterina.

TV Student logo

TV Student traži pomoć

TV Student pokrenuo „crowdfunding” za kupnju blesimetra, pomozite i vi!

Da bi program koji se marljivo stvara bio što kvalitetniji, studenti ovise o skupoj opremi.

foto

Jesenska druženja

Varaždinski studenti organizaraju Kestenijadu

Budući da nema boljeg (i ukusnijeg) sinonima za jesen od kestena, Studentski odbor Studentskog doma u Varaždinu odlučio je organizirati Kestenijadu koja će biti odlična prilika za druženje i upoznavanje novih i starih stanovnika doma.

Master the Mainframe

Studentsko natjecanje

„Master the Mainframe“ – hrvatski se studenti upustili u poslovne izazove

Započelo je studentsko natjecanje "Master the Mainframe". Studenti i učenici srednjih škola bore se za glavnu nagradu do 31. prosinca.

Reading Rainbow

Dječja edukativna aplikacija

Najpopularnija kampanja na Kickstarteru - Reading Rainbow

Kampanja na Kickstarteru pokrenuta je kako bi se poboljašala edukativna aplikacija za djecu.