Predrunda za čitatelje portala Studentski.hr

Uoči velikog rovinjskog okršaja predstavljeni jaki SoMo Borci iz proteklih godina

SoMo Borac: predrunda, naslovna

Ružica Vrdoljak Ličina i Ida Pandur otkrile su kako je jedna ideja postala prestižna digitalna nagrada te kako radovi prijavljeni za SoMo Borca pune rovinjske dvorane svakog rujna od 2013. godine.

Ni loši vremenski uvjeti nisu spriječili popunjavanje mjesta na predrundi SoMo Borca. Naime, 7.  je rujna u redakciji portala Studentski.hr (prostorije Hrvatske udruge mladih) održano predstavljanje ove nagrade koja se od 2013. godine dodjeljuje najboljim digitalnim rješenjima na Weekend Media Festivalu.

U opuštenoj atmosferi o povijesti ovog borca govorile su Ružica Vrdoljak Ličina, organizatorica SoMo Borca i Senior Account u agenciji 404, te Ida Pandur, osnivačica/CEO digitalne agencije Entourage, koja je u nekoliko navrata bila dio prosudbenog povjerenstva koje odlučuje o najboljima. Zainteresiranim čitateljima puna su dva sata otkrivale kako je jedna ideja postala prestižna nagrada te kako prijavljeni radovi pune rovinjske dvorane svakog rujna. Posjetitelji su doznali pregršt zanimljivosti kao što je ona da je nagrada SoMo Borac prva 3D printana nagrada na ovim prostorima, ali su istovremeno ozbiljno uplovili u temu suvremenih digitalnih izazova.

Marija Stunković/Studentski.hr

– Bilo mi je doista zanimljivo slušati kako su SoMo borca stvorili ljudi koji su bili neki od pionira digitalnog marketinga kad je cijela priča s društvenim mrežama zapravo počela. Drago mi je što nisam propustio čuti iz prve ruke s kojim su se izazovima organizatori susretali u ranim godinama i kako su se s njima nosili – rekao je Josip, jedan od posjetitelja.

Okupljanje je zatvoreno pregledom digitalne kampanje vrijedne divljenja – kampanjom Jane koja je savršeno ukomponirala priču o ljubavi Malene i Klepetana u svoj imidž kojem je upravo ljubav glavna okosnica. Prikaz njene kompleksnosti i uvid u razloge uspjeha pokazali su napredak digitalnog svijeta postignut u tek nekoliko godina. Ipak, od dobre ideje koju treba promišljeno realizirati sve kreće, s čime se slaže i posjetiteljica Jelena.

– Ideja da okupe ekipu koja radi brutalne kampanje na jednom mjestu, da pogledaju radove i dijele međusobna iskustva je super. Dobiješ uvid u nešto drugačije, ideju za nešto drugo, proširuješ vlastite granice. Tjera tebe da radiš bolje, da se iduće godine možda i ti prijaviš s nekim projektom. Sve u svemu, bilo je ovo zanimljivo druženje, posebno pregled svih dosadašnjih pobjednika SoMo Borca. Lijep je i istovremeno čudan osjećaj vidjeti kampanje koje su osvojile nagradu prije 5–6 godina, kako se u svijetu digitale sve jako, jako brzo mijenja. Ali dobre ideje i dobre stvari i dalje  su dobre – istaknula je Jelena.

Foto: Marija Stunković/Studentski.hr

Sada nam preostaje iščekivati novi okršaj u Rovinju za koji su pripremljene brojne novosti. Očekuje se nešto veći regionalni žiri koji će, kao i do sada, činiti stručnjaci iz najboljih digitalnih agencija. Također, organizacijski je tim u proces izrade ocjenjivanja uključio bihevioralnog psihologa koji je pomogao unaprijediti cijeli sustav. Promjene su se dogodile i u kategorijama pa su nove kategorije SoMo Web i SoMo App u kojima se nagrađuje najbolja web stranica, odnosno najbolja mobilna aplikacija. Tko će se vratiti doma sa SoMo Borcem, tek ćemo saznati.

Komentari na članak

Vezani članci

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Dani komunikacije 2016

Vrhunski predavači gostuju u Rovinju

Na Danima komunikacija očekuje se preko 1500 posjetitelja

Na Danima komunikacija prvi će se put održati natjecanje za mlade agencijske profesionalce pod imenom Young Lions, koji je dio globalnog natjecanja u sklopu kanskog festivala.

Panel "Influence Or Die"

Panel "Influence Or Die"

Vodeći hrvatski novinari, biznismeni i opinion makeri okupljeni na Weekend Media Festivalu

Panel "Influence Or Die" održan je u organizaciji Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment na Weekend Media Festivalu. Prepuna dvorana potvrdila je da je riječ o vrlo aktualnoj i zanimljivoj temi.

Haker

Festival u Rovinju

Weekend Media Festival: Predstavnici medija otkrivaju kako zadovoljiti potrebe čitatelja portala

Danas digitalne platforme imaju vlastite forme te originalne načine prenošenja informacija i pričanja priča koji se bitno razlikuju od stvaranja sadržaja za tradicionalne medije, a uz predstavnike medija posjetitelji Weekend Media Festivala uspješno će ih savladati.

Unknown znak

„Unknown festival”

FOTO: Završio „Unknown festival”; Britanci dominiraju organizacijom na našoj obali

Festivalska sezona u Hrvatskoj „napokon“ je privedena kraju. Napokon je pod navodnicima zbog toga što se što se održalo toliko dobrih festivala, jednako kao što je i dobrih izvođača posjetilo Hrvatsku ovo ljeto, da ne bismo htjeli da sve to ikad završi.