Popularizacija neuroznanosti

Tjedan mozga u Hrvatskoj

Tjedan mozga

Tjedan mozga u Hrvatskoj provodi se 13. godinu zaredom, a ove godine traje od 10. do 16. ožujka.

Hrvatski institut za istraživanje mozga (HIIM) Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatsko društvo za neuroznanost (HDN) u razdoblju od 10. do 16. ožujka organiziraju Tjedan mozga u Hrvatskoj.

U obilježavanju Tjedna mozga sudjelovat će medicinski fakulteti i sveučilišne klinike u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku, kao i udruge okupljene u Hrvatskom vijeću za mozak.

Ove godine posebno će biti obrađene teme o socijalnom mozgu, mozgu i boli, neuralnim mrežama i ponašanju. Kampanja se organizira u sklopu inicijative organizacije Dana Aliance for Brain Initiatives za popularizaciju znanja o funkcijama mozga, kao i popularizaciju neuroznanosti. Kampanja poznata u svijetu kao Brain Awareness Week provodi se u Hrvatskoj 13. godinu zaredom.

Više o kampanji i ovogodišnjem programu saznajte ovdje

Komentari na članak

Vezani članci

android vs iphone

Svibanj

Najbolji pametni mobiteli po izboru Business Insidera

Ljestvica trenutno najboljih pametnih mobitela u svijetu.

YouTube logo

Youtube oglašavanje

Google predstavio oglašavanja u regiji

Oglasi prije videa na Youtubeu predstavljeni su i za našu regiju.

Microsoft Office aplikacija za Android i iPhone

Microsoft Office

Office aplikacija besplatna za iPhone i Android uređaje

Svi korisnici koji se na računalu služe Microsoft Officeom, od sada mogu na svoje Android ili iPhone uređaje besplatno preuzeti Office aplikaciju.

Wheres My Droid

Top 5 Android aplikacija

Aplikacije koje vam mogu pomoći da vratite svoj izgubljeni mobitel

U nastavku donosimo nekoliko besplatnih aplikacija koje bi vam mogle pomoći vratiti izgubljeni ili ukradeni mobitel, ali isto tako i očuvati vaše podatke sigurnima.

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.