Popularizacija neuroznanosti

Tjedan mozga u Hrvatskoj

Tjedan mozga

Tjedan mozga u Hrvatskoj provodi se 13. godinu zaredom, a ove godine traje od 10. do 16. ožujka.

Hrvatski institut za istraživanje mozga (HIIM) Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatsko društvo za neuroznanost (HDN) u razdoblju od 10. do 16. ožujka organiziraju Tjedan mozga u Hrvatskoj.

U obilježavanju Tjedna mozga sudjelovat će medicinski fakulteti i sveučilišne klinike u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku, kao i udruge okupljene u Hrvatskom vijeću za mozak.

Ove godine posebno će biti obrađene teme o socijalnom mozgu, mozgu i boli, neuralnim mrežama i ponašanju. Kampanja se organizira u sklopu inicijative organizacije Dana Aliance for Brain Initiatives za popularizaciju znanja o funkcijama mozga, kao i popularizaciju neuroznanosti. Kampanja poznata u svijetu kao Brain Awareness Week provodi se u Hrvatskoj 13. godinu zaredom.

Više o kampanji i ovogodišnjem programu saznajte ovdje

Komentari na članak

Vezani članci

Moj mobitel

Mojmobitel.hr

Novi portal namijenjen mobilnim uređajima i opremi

Na portalu ćete na jednom mjestu moći pronaći sve informacije vezane uz svijet telefonije, a namijenjen je kupcima i prodavačima uređaja i opreme koji na jednostavan način mogu naći sve što je razasuto po internetu.

android vs iphone

Svibanj

Najbolji pametni mobiteli po izboru Business Insidera

Ljestvica trenutno najboljih pametnih mobitela u svijetu.

Aplikacija Reporter 1

Aplikacija koja zna sve o vama

Aplikacija Reporter

Reporter je aplikacija koja može otkriti vaše raspoloženje, tko su vam pravi prijatelji, čak i tip vaše dijete.

Budućnost obrazovanja

Budućnost obrazovanja

10 obrazovnih trendova koje treba pratiti

Svjesni smo činjenice da proces obrazovanja nije bio sklon naglim promjenama, međutim, nužno je pratiti trendove koji su neophodni za daljnji razvoj.

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.