LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
„Share Istria"

Senzacionalnom kampanjom do pozicioniranja Istre u krug vodećih turističkih regija

Potaknuta prošlogodišnjim uspjehom, Turistička zajednica Istre obnovila je natječaj za „Share Istria". Time je pokazala svoju osviještenost o važnosti kreativnog pristupa u promociji destinacije.

Potaknuta prošlogodišnjim uspjehom, Turistička zajednica Istre obnovila je natječaj za „Share Istria". Time je pokazala svoju osviještenost o važnosti kreativnog pristupa u promociji destinacije.

Prošle je godine Turistička zajednica Istre osmislila senzacionalnu kampanju kojom je promovirala Poluotok u cijelom svijetu. Naime, okupila je blogere i autore s društvenih mreža te iskoristila njihove tekstove i fotografije u svrhu pozicioniranja Istre u krug vodećih turističkih regija na svijetu.

Nakon 11 tjedana i 30 influencera, odabran je najbolji tim po kriterijima ukupnog broja objava, ukupnog dosega korisnika, kvalitete objavljenog sadržaja i  postignute interakcije s bazom članova. Pobjednički tim činili su Stephanie Be iz SAD-a i Taylor Michael Burk iz Kanade. Svoju online reputaciju izgradili su kroz turistički spektar, a baza ih fanova prati jer traže inspiraciju za putovanje upravo kroz sadržaj koji objavljuju. Njihove fotografije iz Istre prikazane su sedam i pol milijuna puta na društvenim mrežama.

S obzirom da se Share Istria pokazala uspješnom, polovninom veljače otvoren je novi natječaj koji je trajao do 31. ožujka. Prijaviti su se mogli svi koji na društvenim mrežama imaju iznad 50 000 fanova, odnosno followera. Među prijavama će se odabrati 10 influencera koji će osvojiti sedmodnevni boravak u Istri, dok njih još 10 čeka ista nagrada u predsezoni 2017. godine

Medijska konferencija povodom projekta održala se u rovinjskom hotelu Lone, 1. travnja 2016. Uz direktora Turističke zajednice, Denisa Ivoševića, predsjednika Valtera Flegu i strateške partnere,  pridružili su se neki od najpoznatijih blogera iz Hrvatske: Sarah Jane i Mate Begonja, australski par doseljen u Hrvatsku koji vodi Chasing the Donkey – blog o hrvatskim običajima i destinacijama, Miranda Buković, koja dijeli hrvatske ljepote s ostatkom svijeta putem bloga Croatian Treasures, Josip Kramarić, koji samostalno stoji u pozadini profila koji objedinjuje sve čari Lijepe naše – Croatia Instagram te Paul Musin, predstavnik popularnog online magazina Croatia Week.

Pohvalno je što je Turistička zajednica osviještena o važnosti kreativnog pristupa u promociji destinacije. Sadržaj generiran od strane korisnika i gostiju ima objektivan pristup zbog čega uvelike utječe na oblikovanje imidža destinacije. Priča se uskoro nastavlja s objavom pobjednika natječaja i prvim dolascima u Istru već od 16. travnja. Doprinos kampanji Share Istria možete dati uvrštavanjem prepoznatljivog hashtaga #ShareIstria na svoje objave.

FOTO: TWITTER