Rezultati istraživanja

Sea Star donio Hrvatskoj više od 60 milijuna kuna

Sea Star festival 2017.

– Nakon izuzetnog starta Sea Star festivala, koji je premašio sva očekivanja, kreirala se povijesna šansa da Sea Star izraste u jedan od najznačajnijih glazbenih festivala Mediterana i jedan od najznačajnijih brendova Umaga, Istre, ali i cijele regije – rekao je direktor EXIT-a Dušan Kovačević.

Rezultati istraživanja, koje je proveo regionalni istraživački centar TIM iz Novog Sada, potvrdili su da je premijerno izdanje Sea Star festivala donijelo turističkom gospodarstvu Hrvatske više od 60 milijuna kuna. Novi festival u organizaciji Exita od prve objave do konačnog otvaranja, zbog izuzetnog interesa čak trostruko je uvećao početni kapacitet i duplirao broj festivalskih zona u umaškom resortu Stella Maris, dok su prema službenim podacima Turističke zajednice Grada Umaga, svi smještajni kapaciteti u gradu i okolnim mjestima, bili popunjeni. Prema podacima TZG Umag, u odnosu na predfestivalski vikend u gradu i okolici, zabilježen je rast posjete od čak 220 posto. Događaj je od 25. do 28. svibnja posjetilo više od 50.000 fanova, a čak 93 posto njih došlo je izvan Umaga, a grad domaćin u gostoprimstvu slijedi Istarska Županija u koju je došlo čak 85 posto gostiju sa strane. Ovo istraživanje ustvrdilo je i da je svaki od ovih posjetitelja prosječno potrošio 292 eura tijekom trajanja festivala.

 

Istraživanje posjetitelja pokazuje i da su se u prosjeku zadržali tri dana u Umagu, a na listi oko 40 zemalja iz kojih su gosti pristizali na festival nalaze se Velika Britanija, Nizozemska, Francuska i većina država europskog kontinenta te sve susjedne zemlje među kojima očekivano prednjače posjetitelji iz obližnje Slovenije i Italije. Nešto više trošili su upravo posjetitelji iz Zapadne Europe, s 310 eura u konačnici, odnosno 103 eura dnevno, a zanimljivo je da uopće nisu zaostajali ni posjetitelji iz zemalja regije s prosječnih 305 eura, odnosno nešto više od 100 eura dnevno.

 

– Nakon izuzetnog starta Sea Star festivala, koji je premašio sva očekivanja, kreirala se povijesna šansa da Sea Star izraste u jedan od najznačajnijih glazbenih festivala Mediterana i jedan od najznačajnijih brendova Umaga, Istre, ali i cijele regije. Prema iskustvu s Exita, s ovakvom početnom energijom, Sea Star će još dugo blistati na europskoj mapi festivala. – rekao je direktor i osnivač EXIT festivala Dušan Kovačević.

Posjetitelji, brojni izvođači, kako internacionalni, tako i regionalni koji su cestama proputovali Istru, te više od 300 novinara iz cijelog svijeta u samim superlativima su se izrazili o ljepotama, gastronomskoj ponudi i prihvaćenosti od strane domaćina. Ove godine na adresu festivala stigla su brojna priznanja svjetskih medija, pa su svoje preporuke za događaj kao i za odmor u Umagu dali neki od najutjecajnijih britanskih medija usmjerenih na mlađu populaciju, kao što su DJ Mag, Billboard, IQ, Mixmag, Pulse Radio, Festpop i mnogi drugi.

Visokoobrazovani čine čak dvije trećine, a prosječna je starost publike 26,2 godine čime se nalaze u višoj platežnoj skupini. Posjetitelji su najvećim dijelom bili smješteni u apartmanima, privatnom smještaju i hotelima. Provedeno istraživanje je pokazalo i da je velika većina, preko 80 posto, Umag posjetila isključivo zbog Sea Star festivala, dok je preko 95 posto ispitanika izjavilo da im se mišljenje o Umagu popravilo ili je pak ostalo jednako pozitivno i nakon festivala! Također, čak 95.3 posto ispitanika procijenilo je da je kompleks Stella Maris odlična ili dobra lokacija za održavanje festivala.

Istraživanje je vršeno na reprezentativnom uzorku koji su činili isključivo posjetitelji s kupljenim ulaznicama.

 

 

Komentari na članak

Vezani članci

učenje

Rezultat istraživanja

Uspjeh rješavanja matematičkih zadataka kod bilingualnih osoba ovisi o jeziku

Istraživanje o povezanosti matematike i bilingvizma pokazalo je da su drugačiji dijelovi mozga aktivirani pri korištenju pojedinog jezika.

Mobitel

Poslodavci provjeravaju kandidate

Objave na društvenim mrežama mogu vas stajati posla

Ono što danas objavite na društvenoj mreži može biti vrlo bitno kad se sutra prijavite za posao.

Qualitywatch IRO

Institut za razvoj obrazovanja

Kreće kampanja za transparentnost i poboljšanje kvalitete visokog obrazovanja

Projekt QUALITYWATCH kreće od pretpostavke da sve javne informacije o kvaliteti visokog obrazovanja moraju biti objavljene na internetu, no pitanje je do koje mjere su ti dokumenti lako dostupni, razumljivi i čitljivi zainteresiranim pojedincima.

Rješite se strahova pomoću nove tehnike!

Znanošću protiv fobija

Nova tehnika pomoću koje možemo pobijediti iracionalne strahove

Znanstvenici su otkrili tehniku koja nam može pomoći u svladavanju fobija i anksioznosti.

Božićni pokloni

Love's Not Just For Christmas

Znanstvenom analizom osmišljena najveselija božićna pjesma ikad

Znanstvenici su pomoću značajnih parametara kreirali pjesmu koja poboljšava raspoloženje i donosi pravi božićni duh.