Natječaj eStudenta i INA-e

Rebranddd: iskaži svoju kreativnost i osvoji nagrade

INA

Od kandidata se traži da okupe tim od najviše troje ljudi te zajedničkim snagama osmisle zanimljivu priču koja će stajati iza novog logotipa, istraže što tržiste kaže o INA-i i njenim zaposlenicima, a onda stvar prepuste kreativnom umu svog tima.

 Najveća hrvatska naftna kompanija i mreža izvrsnosti eStudent objavili su veliki natječaj za kreativce. INA, naime, traži troje ljudi koji će pomoći u osmišljavanju novog loga koji će osvježiti njihov brend.

Novi logotip bit će korišten u razne svrhe: U prezentacijama projekata ljudskih resursa (HR), prigodom HR događanja (edukacije, dana orijentacije za pripravnike, dodjela nagrada najboljim zaposlenicima), na svim materijalima ljudskih resursa (prezentacije, letci, promo materijali i ostalo), na društvenim mrežama te na INA-inoj web stranici.

Također, u ovaj natječaj ulazi i unaprijeđivanje pozitivnog imidža INA-e kao budućeg poslodavca.

Od kandidata se traži da okupe tim od najviše troje ljudi te zajedničkim snagama osmisle zanimljivu priču koja će stajati iza novog logotipa, istraže što tržiste kaže o INA-i i njenim zaposlenicima, a onda stvar prepuste kreativnom umu svog tima.

Kandidati ne moraju nužno imati predznanje o grafičkim standardima, vektorima ili DPI-u, a za trud ih očekuju i posebne nagrade.

Više o detaljima natječaja te uputama za izradu logotopa možete saznati na stranicama eStudenta INA-e.

Komentari na članak

Vezani članci

Sveučilište u Splitu

Sveučilište u Splitu

Poništeni rezultati Natječaja Studentskog zbora u Splitu!

Sporno je i to što je Studentski zbor u Splitu pružio samo dva dana za žalbe, umjesto osam dana koja su propisana zakonom.

Sveučilište u Dubrovniku - Logo

Pokriveni troškovi

Stručna praksa u uredu Dubrovačko-neretvanske županije u Bruxellesu

Prijave traju do 21. ožujka, a prijaviti se mogu samo studenti Sveučilišta u Dubrovniku.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Galerija Miroslav Kraljević

Poziv umjetnicima i istraživačima

Galerija Miroslav Kraljević poziva da prijavite svoju ideju, nacrt, dovršen ili nedovršen rad na natječaj

Galerija Miroslav Kraljević poziva sve vizualne, novomedijske i performativne umjetnike i umjetnice ili istraživače na sudjelovanje u natječaju za produkciju novoga rada u području suvremene umjetnosti.

Poduzetnički program "Pokreni nešto svoje"

Novi razvojni program potpore poduzetnicima početnicima i mikropoduzećima

„Pokreni nešto svoje“ jer poduzetnički početak nikad nije bilo lakši

Otvorene su prijave na natječaj za program potpore poduzetničkim projektima. Potiču se oni projekti s pozitivnim društvenim utjecajem.