Natječaj eStudenta i INA-e

Rebranddd: iskaži svoju kreativnost i osvoji nagrade

INA

Od kandidata se traži da okupe tim od najviše troje ljudi te zajedničkim snagama osmisle zanimljivu priču koja će stajati iza novog logotipa, istraže što tržiste kaže o INA-i i njenim zaposlenicima, a onda stvar prepuste kreativnom umu svog tima.

 Najveća hrvatska naftna kompanija i mreža izvrsnosti eStudent objavili su veliki natječaj za kreativce. INA, naime, traži troje ljudi koji će pomoći u osmišljavanju novog loga koji će osvježiti njihov brend.

Novi logotip bit će korišten u razne svrhe: U prezentacijama projekata ljudskih resursa (HR), prigodom HR događanja (edukacije, dana orijentacije za pripravnike, dodjela nagrada najboljim zaposlenicima), na svim materijalima ljudskih resursa (prezentacije, letci, promo materijali i ostalo), na društvenim mrežama te na INA-inoj web stranici.

Također, u ovaj natječaj ulazi i unaprijeđivanje pozitivnog imidža INA-e kao budućeg poslodavca.

Od kandidata se traži da okupe tim od najviše troje ljudi te zajedničkim snagama osmisle zanimljivu priču koja će stajati iza novog logotipa, istraže što tržiste kaže o INA-i i njenim zaposlenicima, a onda stvar prepuste kreativnom umu svog tima.

Kandidati ne moraju nužno imati predznanje o grafičkim standardima, vektorima ili DPI-u, a za trud ih očekuju i posebne nagrade.

Više o detaljima natječaja te uputama za izradu logotopa možete saznati na stranicama eStudenta INA-e.

Komentari na članak

Vezani članci

Digitalna romantika

Natječaj „Zlatna lubenica“

Mladi autori i kolektivi dobivaju priliku sudjelovati na Media Mediterranea festivalu

Natječaj je otvoren za osobe mlađe od 35 godina i one koji su diplomirali prije manje od pet godina, a primat će se radovi na temu digitalne romantike.

fragmenti, erste

Potpora studentima likovne akademije

Projekt Erste fragmenti 13 nagrađuje najbolje mlade umjetnike

Kroz projekt pruža se potpora mladim i neafirmiranim likovnim umjetnicima do 30 godina i studentima akademija likovnih umjetnosti otkupom njihovih umjetničkih djela (slika, grafika, skulptura i instalacija).

Istrian tourism competition

Start-Up udruga

Započeo Istrian Tourism Competition (ITC)

Od 15. svibnja do 30. lipnja 2014. u Puli se održava Istrian Tourism Competition (ITC) na kojem će mlade osobe imati priliku rješavati teme, odnosno case-ove, iz područja turizma.

Završen natječaj

projekt „Mali pokretači promjena”

Završen ISUM-ov natječaj za najkreativniji rad

Završio je natječaj na temu „Nenasilje, mir i surfanje s osmijehom” koji se održavao u sklopu projekta Instituta za stručno usavršavanje mladih „Mali pokretači promjena”.

Plural+ naslovna

PLURAL+ Youth Video Festival 2016.

Snimi video, osvoji 1000 dolara i put u New York

PLURAL+ poziva sve mlade osobe da pošalju svoje originalne i kreativne video uratke na temu migracije, raznolikosti i društvene uključenosti do 29. svibnja 2016.