Nova ustavna definicija braka

Prošao referendum o braku

U ime obitelji

Prema najnovijim podacima, referendum je prošao. Zajednicu braka kao muškarca i žene ustavno želi definirati malo više od 65% birača, a tome se protivi nešto više od 33% hrvatskih građana s pravom glasa

Danas je održan narodni referendum na kojem se odlučivalo o tome hoće li u Ustav RH ući odredba po kojoj je brak zajednica muškarca i žene. Prethodnih mjeseci mediji su brujali o današnjem danu i o svemu što je iz njega proizašlo, stoga nema potrebe za daljnjom analizom samog korijena današnjeg referenduma.

Prema najnovijim podacima, referendum je prošao. Od 1.432.831 ljudi koji su izašli na referendum, definiciju braka kao zajednicu muškarca i žene ustavno želi definirati malo više od 65% birača, a tome se protivi nešto više od 33% građana izašlih na referendum.

Iz stožera „U ime obitelji“ mediji nisu izvještavali jer su čelnici ove inicijative htjeli zabraniti pojedinim medijima javljanje iz njihovog stožera pa su ostali mediji iz solidarnosti odlučili bojkotirati izvještavanje. To znači da su u javnost izašle izjave i dojmovi samo protivničkog stožera koje su očekivano negativne i razočaravajuće. Javna lica utaborena u stožeru „Glasaj protiv“ zaključili su kako je ishod referenduma bio i ranije poznat i izrazili su žaljenje zbog toga jer smatraju da je na ovaj način jedna manjina zakinuta za svoja prava.

Dio građana smatra kako je referendum bio nepotreban i da je opet odlučila šačica ljudi, budući da je na referendum izašlo malo više od 37% građana. Ipak, ne smijemo smetnuti s uma da je otprilike isti postotak građana izašao na referendum kad se odlučivalo o pristupanju Hrvatske Europskoj uniji. Također, tek jedna četvrtina građana izabrala je sadašnjeg premijera i predsjednika. 

Što se tiče orijentacije građana ovisno u mjestu stanovanja, ni tu nije bilo prevelikih iznenađenja. Istarska županija predvodi u broju glasova „PROTIV“. Kako prenosi Večernji list, reprezentativni primjer Istarske županije jest Labin sa 70, 97% glasova „PROTIV“ i 28, 58% „ZA“. Rekorder u suprotnom stožeru je svakako općina Cista Provo u Splitsko- dalmatinskoj županiji gdje je „ZA“ glasovalo 98% birača, a „PROTIV“ je zaokružilo samo 0, 97% građana.

Referendum je prošao, desna struja je uvjerljivo pobijedila u svom pokušaju da zaštiti brak i definira ga isključivo kao zajednicu muškarca i žene. ovaj put većina glasača je pokazala kako se ne želi okrenuti Zapadu pod svaku cijenu. Zaključak je jasan, glasovi građana su jedini relevantni. Ideološki rat će zasigurno potrajati još koji dan dok se dojmovi ne slegnu, dežurni dušebrižnici s obje strane prestat će izazivati drugu stranu. Tko zna, možda prestane i jednosmjerna medijska kampanja. Za veće probleme, poput nezaposlenosti, morat ćemo pričekati vladajuće i njihove odgovore. Osim ako ni oni nisu vjerodostojni primjer s obzirom na broj ljudi koji ih je izabrao.

Komentari na članak

Vezani članci

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.

Aplikacija Type n Walk

Tipkajte i hodajte u isto vrijeme

Type n Walk: Aplikacija za prozirno pisanje poruka

Prema najnovijim istraživanjima, korisnici pametnih telefona mnogo vremena provode zureći u mobitele. Stoga često dolazi do sudaranja prolaznika u prometu ili nailaženja na prepreke.

Aplikacija Reporter 1

Aplikacija koja zna sve o vama

Aplikacija Reporter

Reporter je aplikacija koja može otkriti vaše raspoloženje, tko su vam pravi prijatelji, čak i tip vaše dijete.

Android logo

Aplikacija za izgubljene mobitele

Upravitelj Android uređaja

Ova aplikacija mogla bi biti ključna u trenutcima kada žurite na faks, a mobitel je izgubljen negdje u hrpi smeća u sobi.

Nova Facebook-ova opcija: Postavite meni na Facebook

Facebook uveo novu opciju

Pomoću nove opcije postavite menije restorana na Facebook

Najveća društvena mreža ovih nas je dana iznenadila uvođenjem nove opcije pomoću koje možete postaviti meni određenog restorana na Facebook stranicu.