"Obitelj na more, a pas na ulicu?"

Prijatelji životinja s vatrogascima gase neodgovornost

Kampanja "Ugasimo neodgovornost"

Prijatelji životinja i Hrvatska vatrogasna zajednica pripremaju kampanju "Ugasimo neodgovornost". Predstavljanje će se održati 29. lipnja.

Već tradicionalnoj ljetnoj kampanji udruge Prijatelji životinja pod nazivom Obitelj na more, a pas na ulicu? ove godine se pridružila Hrvatska vatrogasna zajednica. Vatrogasci svakodnevno gase požare i spašavaju životinje iz pogibeljnih situacija, a sada žele ukazati da su napuštene životinje, same i preplašene, izložene opasnim situacijama – gladi, žeđi, vrućinama, stradavanju pod kotačima automobila ili od ruke zlonamjernih pojedinaca.

Stoga su rado pružili svoju podršku sudjelovanjem u vizualnom predstavljanju kampanje pod sloganom Ugasimo neodgovornost. Uz njih, zvijezde na plakatima su Hus, Lucho, Mora, Ksena, Grucho i Fora, neodoljivi psi iz zagrebačkog skloništa u Dumovcu koji svi redom traže dom. Zajedno pozivaju na udomljavanje životinja umjesto kupnje, kao i na aktivno zalaganje protiv napuštanja i ubijanja životinja. 

Kao što tijekom ljetnih mjeseci vatrogasci intenzivno gase požare po našim šumama, tako će kroz poruke na uočljivim jumbo plakatima diljem Hrvatske pozvati sve na gašenje neodgovornog ponašanja prema životinjama, koje pohara Hrvatsku kroz porast napuštanja pasa i mačaka, osobito prije odlaska na godišnje odmore. Plakati manjeg formata distribuirat će se po lokalnim vatrogasnim društvima te će biti dostupni za sve zainteresirane.

Predstavljanje kampanje obilježit će se u srijedu, 29. lipnja 2016. u 11 sati na križanju Varšavske ulice i Trga Petra Preradovića (Cvjetni trg) u Zagrebu. Kod prigodno ukrašenog štanda, okupljenima će se obratiti izaslanik gradonačelnika Milana Bandića te predstavnici Prijatelja životinja i Hrvatske vatrogasne zajednice. Građane će osobito razveseliti vatrogasci i vatrogaskinje pod punom opremom, koji će, zajedno sa simpatičnim psima iz Dumovca koji su sudjelovali u kampanji, biti dostupni za fotografiranje, a psi i za udomljavanje.

Iako je, prema Zakonu o zaštiti životinja, napuštanje kažnjivo novčanom kaznom do 15.000 kuna, glavni problem i dalje ostaje neprovođenje zakonskih odredbi. Alarmantno je to što mnogi gradovi, unatoč svojoj zakonskoj obavezi, još uvijek ne zbrinjavaju životinje sukladno zakonu, nemaju info-centre te ne provode programe kastracije životinja i edukaciju građana o zaštiti životinja. Rezultat nedovoljnog provođenja programa kastracije konstantno je povećanje broja pasa i mačaka koje, umjesto da budu članovi obitelji, završavaju svoje živote na ulici i u skloništima s rokom za ubijanje od 60 dana.

Hrvatska vatrogasna zajednica i Prijatelji životinja zato apeliraju na sve koji traže četveronožnog člana obitelji da dobro razmisle imaju li financijske i ostale uvjete za dugogodišnju odgovornu skrb o životinji. Mole ih da otvore svoje srce i domove nekoj od brojnih napuštenih životinja koje čekaju u skloništima i privremenim domovima.

Komentari na članak

Vezani članci

Mačka u snijegu

Prijatelji životinja upozoravaju

„Kućni ljubimac mora biti promišljena odluka cijele obitelji”

S obzirom da je Božić pred vratima, udruga „Prijatelji životinja” upozorava da ne bismo trebali kupovati životinje kao poklon. Kućni ljubimci se ne smiju stavljati pod bor jer na taj način postaju nametnuta odgovornost, koja je često pogubna.

Voće kao izvor energije

Biljni recepti

Gurmane oduševljava "Kuharica bez salmonele"

Dok afera "Salmonela" ne jenjava, Prijatelji životinja zarazi se odupiru slasnim veganskim receptima.

„Do You Speak Fashion“

„Do You Speak Fashion“

VIDEO: Kampanja Portanova Fashion Incubatora slavi slobodu kreiranja vlastitoga stila

Portanova Fashion Incubator kampanjom „Do You Speak Fashion“ najavljuje svoje 17. izdanje. Šest mladih dizajnera, svježa krv naše modne scene, izabrano je za njezina zaštitna lica.

Discover EU

EPP-ova kampanja

Pokrenuta kampanja kojom bi mladi Europljani dobili besplatnu Interrail kartu

Besplatnu Interrail kartu trebao bi dobiti svaki mladi Europljanin na svoj 18. rođendan.

Qualitywatch IRO

Institut za razvoj obrazovanja

Kreće kampanja za transparentnost i poboljšanje kvalitete visokog obrazovanja

Projekt QUALITYWATCH kreće od pretpostavke da sve javne informacije o kvaliteti visokog obrazovanja moraju biti objavljene na internetu, no pitanje je do koje mjere su ti dokumenti lako dostupni, razumljivi i čitljivi zainteresiranim pojedincima.