Kad piješ, ne vozi!

Obilježena Europska noć bez nesreća

Drinking and driving

Sinoć je u Hrvatskoj drugi put obilježena akcija Europska noć bez nesreća.

Sinoć je u pet hrvatskih gradova obilježena akcija Europska noć bez nesreća. U Zagrebu, u klubovima Mansion i San Antonio; u Splitu, u klubu O'Hara i caffe-baru Versi; u Osijeku, u pubovima Old Bridge i St. Patrick's; u Varaždinu, u The Old City Pub-u i caffe-baru Sermage te u Rijeci.

Pokrenuta 1995. godine u Belgiji, Europska noć bez nesreća brzo je postala popularna i u ostatku Europe pa je tako prošle godine prvi put obilježena i u Zagrebu, u caffe-baru Rondo. Cilj akcije je upoznati mlade s opasnostima vožnje u alkoholiziranom stanju na njima privlačan način, ali bez uporabe represivnih tonova. Europska noć bez nesreća u Hrvatskoj održava se u sklopu kampanje „Razmisli – kad piješ ne vozi“ Zagrebačke pivovare, koja je ove godine donirala alkotestove u vrijednosti od 85 tisuća kuna. Hrvatski partneri akcije, koju organizira međunarodna asocijacija Responsible Young Drivers, su udruga Sigurnost u prometu te Institut za primijenjenu ekologiju OIKON.

Koncept Noći bez nesreća vrlo je jednostavan – na ulazu u klub volonteri nude grupama posjetitelja da izaberu jednu osobu koja cijelu noć neće konzumirati alkohol te će po povratku kući biti vozač. Ukoliko pri izlasku iz kluba takozvani designated driver prođe alkotest, dobiva mali poklon. U prosjeku 82,5% odabranih vozača doista nije konzumiralo alkohol u proteklih 9 godina akcije obilježene u velikom broju europskih zemalja.

Inače, kampanja „Razmisli“ prva je hrvatska kampanja o odgovornom konzumiranju alkohola, a postoji već pet godina, u sklopu projekta društveno odgovornog poslovanja Zagrebačke pivovare.

 

Komentari na članak

Vezani članci

iPhone 6s

Cijene u SAD-u se kreću od 199 dolara za 6S i 299 dolara za 6S Plus

Apple predstavio nove iPhone, iPad Pro i iOS 9

Prodaja novih modela iPhonea kreće od 25. rujna u određenim državama, dok će narudžbe krenuti od 12. rujna. Nažalost u Hrvatskoj to neće biti moguće ovog mjeseca, no trebalo bi biti do kraja godine.

Nova Facebook-ova opcija: Postavite meni na Facebook

Facebook uveo novu opciju

Pomoću nove opcije postavite menije restorana na Facebook

Najveća društvena mreža ovih nas je dana iznenadila uvođenjem nove opcije pomoću koje možete postaviti meni određenog restorana na Facebook stranicu.

Filmofeel

Uživajte u filmskim naslovima

HT najavljuje ekskluzivnu ponudu filmova sa Zagreb Film Festivala

Zahvaljujući vrlo dobroj suradnji ZFF-a i HT-a, brojni zaljubljenici u film koji nažalost, neće moći posjetiti Festival, moći će putem MAXtv-a u svojim domovima uživati  premijerno u brojnim filmskim naslovima s ovogodišnjeg ZFF-a.

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.

Oculus Rift

Virtualna stvarnost

Facebook kupuje Oculus Rift

Zuckerberg je odlučio kupiti Oculus Rift za nevjerojatnih dvije milijarde dolara.