Drugačiji pristup komuniciranju

Novo izdanje Dana komunikacija dovodi inozemne stručnjake koji ruše konvencije

SNASK Dani komunikacija

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.

Festival Dani komunikacija ove će godine u Rovinju okupiti vrhunske stručnjake koji su svoj trag u industriji tržišnog komuniciranja ostavili razbijanjem konvencija, povezivanjem poznatih disciplina na drugačiji način i zagovaranjem novog pristupa komunikaciji općenito. Tako će posjetitelji festivala upoznati trendove koji se trenutno primjenjuju na tržištima SAD-a, Japana i Švedske kroz predavanja stručnjaka svjetskog kalibra.

Iz New Yorka na pete po redu Dane komunikacija stiže Natasha Jen, dizajnerica koja je poznata po oštroumnom i pristupačnom povezivanju digitalnih medija i arhitekture. Najmlađa je partnerica u jednom od najprestižnijih studija za dizajn, studiju Pentagram u New Yorku.

Yasuharu Sasaki iz Japana, izvršni kreativni direktor Dentsua s podlogom u računalnim znanostima, predstavit će svoj inovativni pogled na tehnologiju, digitalna rješenja i discipline poput korisničkog iskustva (UX). Ovaj vizionar promiče ideju da se oglašivačke agencije trebaju maknuti od klasičnih komunikacijskih rješenja prema kreativnim rješenjima koja imaju moć usmjeriti cijelo poslovanje kompanije.

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi Make Enemies & Gain Fans, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Predavanjem i glazbenim nastupom suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.

Festival Dani komunikacija održat će se od 30. ožujka do 2. travnja u Hotelu Lone u Rovinju, a rane prijave za posebnu ponudu kotizacija i smještaja otvorene su do 1. ožujka. Za više informacija o programu festivala, kotizacijama i dostupnim paketima te smještaju, posjetite službene stranice festivala.

Komentari na članak

Vezani članci

Plakat Ekstravagantna tijela

Može li starost biti lijepa?

IZLOŽBA „EKSTRAVAGANTNA TIJELA: EKSTRAVAGANTNI UMOVI“

„Ekstravagantna tijela“ međunarodni je umjetnički festival koji se od 2007. održava svake tri godine, a bavi se pitanjima društvene uvjetovanosti granica normalnog i patološkog, bilo da se radi o tjelesnosti, izgledu, ponašanju, seksualnosti ili životnome stilu. Ove godine tema je starost

throes

#12 INmusic

Portugalsko-angolski Throes + The Shine stižu na OTP World Stage INmusic festivala

Throes + The Shine, sjajni mladi portugalsko-angolski sastav, dolaze na dvanaesto izdanje INmusic festivala u sklopu ETEP projekta i programa „Multikulturalizam u glazbi”.

Kupanje u moru

Iskoristite kraj ljetnih praznika

12 aktivnosti za odličan provod posljednjih dana ljeta

Iako je ljeto pri kraju, ove posljednje trenutke prije dolaska jeseni svakako treba iskoristiti. Predlažemo vam 12 odličnih aktivnosti kojima ćete „začiniti“ kraj ljetnih praznika.

Kazaliste

9. DeSADU revija

ADU pita studente je li kazališna publika ikad pasivna

DeSADU pruža priliku mladim autorima da javno prezentiraju svoje nove dramske radove pred publikom i tako izravno ispitaju funkcioniranje svojih radova u sučeljavanju s reakcijama publike, za što nemaju prilike u redovnom nastavnom procesu.

Bookmark otkriva kako diše marketinški poslovni svijet

Treći SmartCaffe u Osijeku

Bookmark ponovno otkriva tajne marketinškog poslovnog svijeta

Studentska udruga Bookmark u Osijeku organizira treći SmartCaffe. Vice Božić, jedan od vodećih domaćih stručnjaka za marketing, održat će kratku prezentaciju i potaknuti interaktivnu diskusiju o marketinškom poslovnom svijetu.