Zimsko računanje vremena

Noćas jedan sat sna više

Sat

Noćas u tri sata iza ponoći dolazi do prelaska na zimsko računanje vremena, što znači da ćemo satove pomaknuti jedan sat unatrag i tako dobiti jedan sat sna više.

Dolazi nam najduža noć u godini: ona noć kada vraćamo kazaljke na svojim satovima jedan sat unatrag te produžujemo spavanje.

Noćas, u točno tri sata iz ponoći, počinje zimsko računanje vremena, što znači da nas očekuje malo ranije svitanje, ali i mrkli mrak već oko 17 sati

Zimsko računanje vremena zapravo je standardno vrijeme, dok je ono koje koristimo tijekom ljeta izmijenjeno, i ne koristi se u svim državama svijeta.

Pomicanje kazaljki na ovim prostorima prakticira se od 1983. iako je izmišljeno još za vrijeme Prvog svjetskog rata, u Njemačkoj.

Osim što se sutra ujutro treba sjetiti vratiti satove jedan sat unatrag, podsjećamo vozače da su od ponedjeljka obvezna upaljena svjetla na automobilima. Kazna za ovaj prekršaj iznosi 300 kuna.

Komentari na članak

Vezani članci

Couch potato - Simpson

Pametna raspodjela vremena

Savjeti za produktivnu večer

Donosimo nekoliko savjeta za produktivnije provođenje večeri. Umjesto gledanja filmskih maratona, napravite nešto odlično za sebe.

Bicikliranje pozitivno utječe na mentalno zdravlje!

Osnažite duh i tijelo

Bicikliranje pozitivno utječe na mentalno zdravlje

Biciliranje će vaše tijelo dovesti u formu, a osnažit će i vašu sposobnost pamćenja i rasuživanja.

Krajem svibnja promjena Zakona

Krajem svibnja ukida se ograničenje

Mladi će uskoro ponovno moći voziti aute snažnije od 110 KS

Sadašnji zakon nije jednako primjenjiv na domaće i strane vozače, što nije u skladu sa zakonima Europske Unije. Zbog toga bi mladi vozači, ispod 24 godine, već od kraja svibnja mogli ponovno voziti automobile snage iznad 110 KS.

Mice spavaju

Mitovi, zablude i istine o spavanju

Deset zanimljivih činjenica o spavanju koje niste znali!

Vodeći svjetski znanstvenici otkrili su da bi za održavanje optimalnog zdravlja osoba trebala ići spavati rano i ustati prije izlaska sunca. Odlazak na spavanje oko 22 sata te buđenje oko 6 ujutro, najbolji su za odmaranje našeg tijela.

Steak

Izbjegnite noćne more

Manje pržene hrane, čokolade i alkohola za bolji san

Većina stručnjaka preporuča laganu prehranu prije spavanja te izbjegavanje alkohola i stimulansa.