Autobusni kolodvor Zagreb

Na Autobusnom kolodvoru Zagreb otvoren voćomat!

Voće-razno

Svježe voće na zagrebačkom autobusnom kolodvoru od sada je dostupno 24 sata dnevno.

Svježe mlijeko možete kupiti na mljekomatu, svježa jaja na jajomatu, a od sada na Autobusnom kolodvoru u Zagrebu možete kupiti svježe voće na – voćomatu!

Prvi voćomat na zagrebačkom kolodvoru postavila je tvrtka Dolina Neretve d.o.o., prenosi Poslovni.hr. Na voćomatu se nude svježe jagode, banane, jabuke, naranče, a možete kupiti i miješano suho voće te miješane salate.

Cijena voća kreće se od tri do deset kuna.

Voće je uvijek odličan međuobrok, a pogotovo će dobro doći prilikom zamornih i dugih čekanja polaska autobusa. Dodatna prednost voćomata je što ga možete koristiti 24 sata dnevno.

Zamislite samo kako bi dobro došli takvi automati sa svježim voćem u paviljonima studentskih domova!

Komentari na članak

Vezani članci

Autobusni kolodvor

Online kupovina

Od sada svoje autobusne karte kupujte putem interneta

Sve autobusne karte od sada će se moći kupiti na jednostavniji način: putem interneta

Aplikacija Reporter 1

Aplikacija koja zna sve o vama

Aplikacija Reporter

Reporter je aplikacija koja može otkriti vaše raspoloženje, tko su vam pravi prijatelji, čak i tip vaše dijete.

Aplikacija Type n Walk

Tipkajte i hodajte u isto vrijeme

Type n Walk: Aplikacija za prozirno pisanje poruka

Prema najnovijim istraživanjima, korisnici pametnih telefona mnogo vremena provode zureći u mobitele. Stoga često dolazi do sudaranja prolaznika u prometu ili nailaženja na prepreke.

Izbjeglice

Izbjeglička kriza u Europi

VIDEO: Prosvjedi za i protiv izbjeglica širom Europe

Tisuće prosvjednika okupilo se prošle subote u europskim prijestolnicama kako bi iskazali potporu i solidarnost s izbjeglicama. Istovremeni su u Varšavi, Bratislavi i Pragu održani protuimigracijski prosvjedi.

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.