LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Zaključci radionice o brendiranju visokih učilišta

„Kvalitetno visoko obrazovanje može postati snažna konkurentna prednost države”

Na radionici o brendiranju visokih učilišta prof. dr. sc. Jasmina Havranek istaknula je kako je brendiranje logičan odgovor na vrijeme i okruženje u kojemu živimo te da kvalitetno visoko obrazovanje može postati snažna konkurentna prednost države i pridonositi jačanju njezinog ekonomskog, političkog i kulturnog kapitala u međunarodnom okruženju.

Na radionici o brendiranju visokih učilišta prof. dr. sc. Jasmina Havranek istaknula je kako je brendiranje logičan odgovor na vrijeme i okruženje u kojemu živimo te da kvalitetno visoko obrazovanje može postati snažna konkurentna prednost države i pridonositi jačanju njezinog ekonomskog, političkog i kulturnog kapitala u međunarodnom okruženju.

Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, u organizaciji Agencije za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), 8. srpnja 2019. godine održana je radionica pod nazivom  Brendiranje visokih učilišta.

– Uzimajući u obzir izazove suvremenog društva koje nas neprestano tjera da promišljamo o reputaciji i pozicioniranju naših institucija, kako u hrvatskom visokoobrazovnom prostoru, tako i u onom europskom, željeli smo otvoriti temu brendiranja visokih učilišta kao logičan odgovor na vrijeme i okruženje u kojemu živimo. – izjavila je prilikom otvorenja događanja prof. dr. sc. Jasmina Havranek, v. d. ravnatelja Agencije za znanost i visoko obrazovanje.

Istaknula je kako kvalitetno visoko obrazovanje može postati snažna konkurentna prednost države i pridonositi jačanju njezinog ekonomskog, političkog i kulturnog kapitala u međunarodnom okruženju. Naglasila je odgovornost koju akademska zajednica, kao samo srce društva, ima prema mladim ljudima i zajednici u cjelini. 

Cilj je radionice bio potaknuti visoka učilišta da prepoznaju koje su im jake strane, kako ih povezati u cjelinu i učinkovito predstaviti javnosti s ciljem jačanja vidljivosti i povjerenja u instituciju, privlačenja najboljih kandidata i profiliranja kao poželjnog odredišta za studente. Vodio ju je doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović s Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, a sudjelovali su brojni komunikacijski stručnjaci s visokih učilišta te visokoškolski nastavnici.

FOTO: AZVO