Udruga studenata marketinga Bookmark

Ivan Grgić na Smart Caffeu: „Mi u Osijeku vidimo potencijal!“

Održan Smart Caffe s Ivanom Grgićem iz Adverte

U opuštenome ambijentu Atelier bara u Eurodomu, osječki su studenti dobili priliku iz prve ruke saznati kako funkcionira svijet marketinga. Gost Smart Caffea bio je Ivan Grgić, suosnivač kreativne agencije Adverta.

Udruga studenata marketinga Bookmark, koja djeluje pri Ekonomskom fakultetu u Osijeku, nastavlja tradiciju održavanja Smart Caffea na kojima u ugodnome okruženju uspješni ljudi iz svijeta marketinga dijele svoja znanja i iskustva sa zainteresiranima. Tako je u utorak, 2. studenoga 2016. godine, u Atelier baru svoje znanje o marketingu podijelio Ivan Grgić, suosnivač kreativne agencije Adverta.

U opuštenome ambijentu Atelier bara u Eurodomu osječki studenti marketinga dobili su priliku iz prve ruke saznati kako funkcionira svijet marketinga. Reklo bi se da je to vrlo nekonvencionalan način učenja za mlade entuzijaste, no Smart Caffe ovoga je puta privukao publiku koja je došla saznati ponešto o događajima koji već neko vrijeme razbijaju monotoniju grada Osijeka.

Održan Smart Caffe s Ivanom Grgićem, FOTO: Udruga Bookmark

Možda ste već uspjeli naslutiti ako ste pomnije gledali plakate ili pratili događaje na društvenim mrežama. Zajednički je nazivnik (gotovo) svim značajnijim i posjećenijim događajima u gradu Osijeku u posljednjih nekoliko mjeseci kreativna agencija Adverta.

Adverta je agencija specijalizirana za event management i digitalni marketing, a svojim bojama od 2012. godine Osijek boji u zabavu. Sofa-partiji, Helloween u Planu B, organizacija konferencija kao što su Kulen Dayz, Market& NG – Tržište i nove generacije, Večer vina i umjetnosti, Wine and bike tour – Erdut; sve su to projekti mladih kreativaca iz Adverte.

Ivan Grgić, suvlasnik kreativne agencije Adverta, kroz šalu je rekao kako se sve velike ideje rađaju za šankom. Naime, prijatelj i on odlučili su se po završetku fakulteta otvoriti ugostiteljski objekt, Barcelona pub. Ljubav prema nogometu i želja za napretkom u jednome su trenutku otisnuli ekipu iz Barcelone u društvo respektabilnih marketinških agencija.

– Pub nije bio dovoljan. Trebalo nam je nešto više. – rekao je Ivan, navodeći kako je organizacija događanja bila logičan slijed onoga što je Osijeku tada kronično nedostajalo – Željeli smo napraviti nešto za sebe i svoje prijatelje. Htjeli smo jedan dan posvetiti društvu. Odlučili smo napraviti party kakav je gradu trebao. Nakon što su nas ohrabrili komentari naših prijatelja, nastavili smo – zaključio je.

Ideja za jedan od najpoznatijih partyja u gradu, Sofa-party na Iktusu, došla je sasvim slučajno, poručuje Ivan:

– Prolazili smo prijatelj Marin i ja pored Iktusa i zapitali smo se kako izgleda pogleda s terase. Popeli smo se i pogled s Drave nas je očarao. Iza nas šuma, park, ispred nas Drava, Baranja. Ovo već samo po sebi priča lijepu priču. –

Osijek ljeti zna biti dosta sumoran grad, a partiji na Iktusu bili su odbljesci koji su razbijali to sivilo. Svaki student koji je ikada posjetio neki Sofa-party zna o čemu govorimo. Kasnije je Sofa preseljena i na Osječku ljetnu noć gdje je također bila prisutna ideja intervencije u prostor, igra svjetla i sjene i nezaobilazna dobra urbana glazba.

– Osijek je super grad koji ima potencijal, a mi se samo trudimo da se ne poseljači totalno. – istaknuo je Ivan aludirajući na folk glazbu koja je sveprisutna u raznim klubovima.

Na pitanje otkud ideja o Wine and Bike tour u Erdutu rekao je kako se radilo o svojevrsnome prkosu jer dosta je ljudi govorilo kako nitko neće biciklom doći do Erduta. No prevarili su se. Wine and Bike tour nastao je kao projekt Udruge vinara Erdut i Regionalne razvojne agencije, dok je Adverta začinila događaj svojim „šarenilom“. Vizija koju Adverta nosi bila je prikazati kraj uz Dunav onako kako ga oni vide – kao malu hrvatsku Toskanu; kraj s puno vinograda, romantike i vina. Završna ideja toga projekta bila je Josipa Lisac i misao „gdje Dunav ljubi nebo“.

Ivan tvrdi kako je organizacija događanja zapravo zabavan posao:

– Mislite da ste sve isplanirali, i onda te opet nešto iznenadi. A opet, to nije posao od sedam do tri. Ovo je posao gdje se može pristojno zaraditi čak i u ova teška vremena. –

Na pitanje kako gleda na činjenicu da je Zagreb puno plodnije mjesto za marketinške agencije od Osijeka odgovorio je kako i ovdje ima dobrih agencija, a kako su u konačnici uspjeli, rekli bi splet je znanja, upornosti, želje i rada.

– Vjerojatno drugačije razmišljamo, mi Slavonci, od Zagrepčana. No, ipak, ovdje ima dobrih agencija. Pogledajte što rade BambooLab i King Kong – poručuje Ivan te dodaje za kraj – Može se ako hoćete. Nije istina da baš sve mora ovdje propasti. Mi smo mlada generacija koja želi stvarati. Mi ovdje imamo planove za budućnost. 

Komentari na članak

Vezani članci

Brain Production

100. Good Vibrations

Izvještaj: Stoti Good Vibrations

Ukoliko ste propustili 100. Good Vibrations u Vintage Industrial Baru, saznajte kako je bilo!

Čemu se nadaš?

Hrvatsko Nadzemlje Split

„Mladi sve više sumnjaju u svoje poslanje, a oni su nada Europe i naše domovine“

Na susretu mladih grada Splita otvorena su pitanja – što je zapravo nada i kakva bi trebala biti nada jednog kršćanina.

Studentice

L'oreal Adria Balkan prvi puta organizira „Brandstorm”

Prijavi se na međunarodno studentsko natjecanje i osvoji nagradu od 10 000 eura

„Brandstorm“i L’Orealov brand „La Roche-Posay“ studentima nude priliku da se stave u ulogu marketinškog lidera i osmisle inovativnu digitalnu strategiju koja će privući generaciju potrošača „La Roche-Posay“ od 15 do 25 godina.

TBF petak SCool Fest

TBF i Kuzma & Shaka Zulu nastupili u sklopu SCool Festa

Splitski đir raspametio zagrebački Studentski centar

Nebo se smilovalo tisućama studenata koji su ispunili dvorište Studentskog centra. Usprkos svim prognozama, kišni oblaci i grmljavima nisu se pojavili na koncertu TBF-a. Valjda je tako moralo biti za bend koji je Uvik kontra. 

Suradnja EFOS i čarolija svjetlosti

Uspješna suradnja fakulteta i poduzeća

Ekonomski fakultet Osijek i Čarolija svjetlosti nagradili studente za najbolja marketinška rješenja

Najuspješniji u kreiranju marketinških planova bili su Ana Šokac, Antonela Oužecky, Nikolina Milković i Antonio Kursar; dok su drugo mjesto podijelili Botkuljak Marta, Ines Jacoby, Nives Raspudić i Kristina Sendić te Bruno Budimir i Boris Greger.