Popusti svih trgovačkih lanaca

INTERVJU: SveAKCIJE.eu – mrežna stranica s kojom svatko može uštedjeti

Sunčica, Jan i stranica

Sunčica Moslavac i Jan Berger iz Virovitice osmislili su mrežnu stranicu SveAKCIJE.eu na kojoj se nalaze sve aktualne akcije i popusti velikih trgovačkih lanaca. Što kažu o svom projektu, korisnicima stranice i planovima za budućnost, pročitajte u tekstu.

Studentica pete godine Znanosti o okolišu s Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu Sunčica Moslavac i magistar inženjer Programskog inženjerstva i informacijskih sustava s Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu Jan Berger osmislili su mrežnu stranicu SveAKCIJE.eu. Na njoj se mogu pronaći svi aktualni popusti velikih trgovačkih lanaca.

Projekt povezuje želju za očuvanjem okoliša netiskanjem letaka za popuste kao i sve popuste brzo i nadohvat ruke kako bi studenti, ali i svi ostali, u svakom trenutku mogli znati gdje i kada mogu uštedjeti koju kunu. Mrežna stranica prilagođena je i mobilnim uređajima, a mi smo ih pitali da nam pobliže kažu kako su došli na tu ideju, kako su korisnici prihvatili projekt i koji su planovi za budućnost.

Za početak, možete li nam reći što je mrežna stranica SveAKCIJE.eu i koji je njezin cilj?

SveAkcije.eu mrežna je stranica na kojoj prikupljamo proizvode na akciji iz velikih trgovačkih lanaca i omogućujemo korisnicima njihov pregled i pretraživanje. Cilj je olakšati ljudima pronalazak najpovoljnijih proizvoda kako bi uštedjeli novac. Stranica je prilagođena i mobilnim uređajima te omogućava pretraživanje proizvoda na svakom mjestu i u svakom trenutku.

Tko sve sudjeluje u projektu, na kojim područjima rade i tko je voditelj projekta?

U projektu trenutno sudjelujemo nas troje: Jan Berger, njegov otac Zdravko Berger i ja, Sunčica Moslavac. Jan je nedavno završio FER i programiranjem se bavi i inače, stoga je on napravio stranicu i voditelj je projekta. Zdravko i ja zajedno s Janom unosimo akcije u sustav te promoviramo stranicu na društvenim mrežama kako bi se što više pročulo za nju.

Sunčica Moslavac, Jan Berger i Zdravko Berger, FOTO: SveAKCIJE.eu

Kako ste došli na ideju za ovaj projekt? Koliko vam je nakon toga trebalo da se sam projekt razvije?

Jan i ja smo razmišljali o nekom projektu kojime bismo ispunili svoje slobodno vrijeme, a time i potencijalno pokrenuli neki posao. Nakon par dana došli smo do ideje za SveAkcije. Budući da je jedan od fokusa mog studija briga i zaštita okoliša, smetalo mi je što se troši hrpa papira za letke od trgovina, a većina ih završi u smeću, a da ne bude ni prelistana. Ili sam na primjer vidjela par zanimljivih proizvoda u različitim letcima, a kada bih došla u trgovački centar više ne bih znala u kojoj trgovini je bila koja akcija jer mi se sve pomiješalo. Jan ne preferira letke jer mu samo nepotrebno zauzimaju prostor u stanu. Tako smo zajedno zaključili da je ovo dobra ideja, pogotovo jer ljudi danas puno koriste mobilne uređaje, a ovime će im akcije biti lako dostupne u svakom trenutku.

Nakon što smo razradili početnu ideju, Jan je počeo s razvojem mrežne stranice. Ja sam za to vrijeme kreirala kategorije i logo. Prva verzija stranice bila je gotova krajem ljeta te smo ju početkom rujna pustili u korištenje. Tada je zapravo krenuo glavni posao – unošenje akcija svaki tjedan te promoviranje stranice kako bismo joj povećali broj korisnika, a samim time joj dali smisao. Tu nam se pridružuje Zdravko koji nam puno pomaže kod unošenja novih akcija.

Opišite nam kako izgleda održavanje mrežne stranice. Koliko vam je potrebno vremena, gdje sve pratite akcije?

Svaki tjedan unosimo nove akcije, u skladu s tim kako se one objavljuju na mrežnim stranicama trgovačkih centara. Najviše posla imamo utorkom i srijedom (gotovo cijeli dan) kada izlazi većina novih akcija te tu dolazi do izražaja naša organiziranost.

Imate li ciljnu skupinu za koju je ova stranica namijenjena ili mislite da će ljudi različitih profila imati koristi od nje?

Stranica je namijenjena svakome tko želi uštedjeti na kupovini. S obzirom na stanje u državi, smatramo da je mnogo takvih. Mislimo da će najviše koristi od nje imati studenti i mladi ljudi jer najviše koriste nove tehnologije.

Jeste li zadovoljni posjećenošću stranice i jeste li do sada dobili neke povratne informacije od korisnika stranice? Jesu li korisnici zadovoljni?

Broj korisnika nam svakodnevno raste, no mi kao ambiciozni mladi ljudi želimo da to bude još brže. Javilo nam se dosta ljudi na društvenim mrežama i komentari su vrlo pozitivni. Sviđa im se ideja i koncept stranice te jednostavnost korištenja. Iznenadilo nas je da korisnici osim pohvala samoinicijativno iznose svoje ideje za unapređenje stranice. Većinu ćemo tih ideja pokušati postepeno ugraditi u stranicu.

Sunčica Moslavac i Jan Berger, rad na stranici, FOTO: SveAKCIJE.eu

Jeste li zadovoljni realizacijom projekta i smatrate li da ima mjesta napretku?

Zadovoljni smo dosadašnjim radom i izgledom stranice, ali i dalje radimo na novim nadogradnjama kako bismo korisnicima još više olakšali korištenje i dali nove mogućnosti.

Jeste li imali podršku neke organizacije pri realizaciji projekta? Imate li podršku vaših bližnjih?

Podršku organizacija nismo tražili, ali smo imali podršku obitelji. Oslonili smo se na vlastita znanja i vještine. U unošenju akcija nam puno pomaže Janov otac Zdravko.

Kakvi su planovi za budućnost? Namjeravate li možda uključiti više ljudi u projekt, proširiti ga, nadograditi?

Ako se ideja pokaže dobrom, planiramo razviti mobilnu aplikaciju te uključiti još ljudi u razvoj i održavanje. Već smo dobili neke ponude za suradnju, no zbog ograničenosti resursa kojima trenutno raspolažemo, nismo u mogućnosti zaposliti nove ljude i proširiti ponudu akcija na druge trgovine, ali vjerujemo da u skorijoj budućnosti hoćemo.

Za kraj, želite li nešto poručiti svim korisnicima SveAKCIJE.eu ili onima koji i sami imaju ideju za neki sličan projekt?

Nadamo se da ste zadovoljni stranicom. Širokih ruku prihvaćamo vaše savjete, ideje i kritike. Redovito koristite našu stranicu i dalje i preporučite nas svojim bližnjima, prijateljima i ostalima. Savjet za one koji razmišljaju o svom budućem projektu je: put do uspjeha posut je trnjem. Treba ustrajati u svojim zamislima i uspjeh neće izostati.

Komentari na članak

Vezani članci

„Ništa nije uzalud“

Projekt „Zid koji Govori“

INTERVJU: Studenti novinarstva čuvaju od zaborava zagrebačku uličnu umjetnost

Projekt „Zid koji Govori“ pokrenuli su zagrebački studenti novinarstva koji nastoje uličnu umjetnost približiti svakome, posebno mladima. S nama su podijelili svoje viđenje ulične umjetnosti te najljepše poruke pronađene na zagrebačkim zidovima.

Zastave HR i EU II

Ivica Tolić: kandidat za Europski parlament odgovara

Što hrvatski zastupnici u Europskom parlamentu mogu učiniti za studente?

Ivica Tolić, kandidat hrvatskih branitelja za Europski parlament, ukratko objašnjava što je Europski parlament, što on može značiti studentima i kako uopće hrvatski zastupnici mogu utjecati na donošenje odluka u Europskom parlamentu premda će ih biti tek 11 od ukupno 751 zastupnika.

Studentsko putovanje

Studentsko iskustvo u susjedstvu

FOTO/INTERVJU: Iskustva prvih hrvatskih studenata na Fakultetu za turizem na slovenskom Sveučilištu u Mariboru

Fakultet za turizam u Brežicama najmlađi je fakultet Sveučilišta u Maribori na koji pravo upisa imaju hrvatski državljani, potpuno besplatno na redovitom programu studija. Donosimo vam intervju i iskustva hrvatskih studenata, ujedno prvih upisanih i uspješnih diplomanata turizma sveučilišnog programa na Fakultetu za turizam.

Šestorka iz Dubrovnika

Veliki će pogon opet zapaliti dubrovački pop-rock sastav

INTERVJU: Tibor (Silente): „Moment stvaranja glazbe osoban je i ne bih ga dijelio s bilo kime”

Najnoviji dubrovački proizvod, rock-pop sastav Silente, nastupa 8. i 9. svibnja u Velikom pogonu zagrebačke Tvornice kulture. Povodom koncerta uspjeli smo uhvatiti Tibora iz Silentea i postaviti mu nekoliko kratkih pitanja.

TBF, official

Intervju s Mladenom

TBF inspiriran plamtećim perjem veseli se Antivalentinovu, ne želi priznanja kakva Bon Jovi dobiva

Svojom romantičarskom prirodom TBF-ovci će učiniti i Antivalentinovo romantičnim. Ususret koncertu porazgovarali smo s Mladenom.