Popusti svih trgovačkih lanaca

INTERVJU: SveAKCIJE.eu – mrežna stranica s kojom svatko može uštedjeti

Sunčica, Jan i stranica

Sunčica Moslavac i Jan Berger iz Virovitice osmislili su mrežnu stranicu SveAKCIJE.eu na kojoj se nalaze sve aktualne akcije i popusti velikih trgovačkih lanaca. Što kažu o svom projektu, korisnicima stranice i planovima za budućnost, pročitajte u tekstu.

Studentica pete godine Znanosti o okolišu s Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu Sunčica Moslavac i magistar inženjer Programskog inženjerstva i informacijskih sustava s fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu Jan Berger osmislili su mrežnu stranicu SveAKCIJE.eu. Na njoj se mogu pronaći svi aktualni popusti velikih trgovačkih lanaca.

Projekt povezuje želju za očuvanjem okoliša netiskanjem letaka za popuste kao i sve popuste brzo i nadohvat ruke kako bi studenti, ali i svi ostali, u svakom trenutku mogli znati gdje i kada mogu uštedjeti koju kunu. Mrežna stranica prilagođena je i mobilnim uređajima, a mi smo ih pitali da nam pobliže kažu kako su došli na tu ideju, kako su korisnici prihvatili projekt i koji su planovi za budućnost.

Za početak, možete li nam reći što je mrežna stranica SveAKCIJE.eu i koji je njezin cilj?

SveAkcije.eu mrežna je stranica na kojoj prikupljamo proizvode na akciji iz velikih trgovačkih lanaca i omogućujemo korisnicima njihov pregled i pretraživanje. Cilj je olakšati ljudima pronalazak najpovoljnijih proizvoda kako bi uštedjeli novac. Stranica je prilagođena i mobilnim uređajima te omogućava pretraživanje proizvoda na svakom mjestu i u svakom trenutku.

Tko sve sudjeluje u projektu, na kojim područjima rade i tko je voditelj projekta?

U projektu trenutno sudjelujemo nas troje: Jan Berger, njegov otac Zdravko Berger i ja, Sunčica Moslavac. Jan je nedavno završio FER i programiranjem se bavi i inače, stoga je on napravio stranicu i voditelj je projekta. Zdravko i ja zajedno s Janom unosimo akcije u sustav te promoviramo stranicu na društvenim mrežama kako bi se što više pročulo za nju.

Sunčica Moslavac, Jan Berger i Zdravko Berger, FOTO: SveAKCIJE.eu

Kako ste došli na ideju za ovaj projekt? Koliko vam je nakon toga trebalo da se sam projekt razvije?

Jan i ja smo razmišljali o nekom projektu kojime bismo ispunili svoje slobodno vrijeme, a time i potencijalno pokrenuli neki posao Nakon par dana došli smo do ideje za SveAkcije. Budući da je jedan od fokusa mog studija briga i zaštita okoliša, smetalo mi je što se troši hrpa papira za letke od trgovina, a većina ih završi u smeću, a da ne bude ni prelistana. Ili sam na primjer vidjela par zanimljivih proizvoda u različitim letcima, a kada bih došla u trgovački centar više ne bih znala u kojoj trgovini je bila koja akcija jer mi se sve pomiješalo. Jan ne preferira letke jer mu samo nepotrebno zauzimaju prostor u stanu. tako smo zajedno zaključili da je ovo dobra ideja, pogotovo jer ljudi danas puno koriste mobilne uređaje, a ovime će im akcije biti lako dostupne u svakom trenutku.

Nakon što smo razradili početnu ideju, Jan je počeo s razvojem mrežne stranice. Ja sam za to vrijeme kreirala kategorije i logo. Prva verzija stranice bila je gotova krajem ljeta te smo ju početkom rujna pustili u korištenje. Tada je zapravo krenuo glavni posao – unošenje akcija svaki tjedan te promoviranje stranice kako bismo joj povećali broj korisnika, a samim time joj dali smisao. Tu nam se pridružuje Zdravko koji nam puno pomaže kod unošenja novih akcija.

Opišite nam kako izgleda održavanje mrežne stranice. Koliko vam je potrebno vremena, gdje sve pratite akcije?

Svaki tjedan unosimo nove akcije, u skladu s tim kako se one objavljuju na mrežnim stranicama trgovačkih centara. Najviše posla imamo utorkom i srijedom (gotovo cijeli dan) kada izlazi većina novih akcija te tu dolazi do izražaja naša organiziranost.

Imate li ciljnu skupinu za koju je ova stranica namijenjena ili mislite da će ljudi različitih profila imati koristi od nje?

Stranica je namijenjena svakome tko želi uštedjeti na kupovini. S obzirom na stanje u državi, smatramo da je mnogo takvih. Mislimo da će najviše koristi od nje imati studenti i mladi ljudi jer najviše koriste nove tehnologije.

Jeste li zadovoljni posjećenošću stranice i jeste li do sada dobili neke povratne informacije od korisnika stranice? Jesu li korisnici zadovoljni?

Broj korisnika nam svakodnevno raste, no mi kao ambiciozni mladi ljudi želimo da to bude još brže. Javilo nam se dosta ljudi na društvenim mrežama i komentari su vrlo pozitivni. Sviđa im se ideja i koncept stranice te jednostavnost korištenja. Iznenadilo nas je da korisnici osim pohvala samoinicijativno iznose svoje ideje za unapređenje stranice. Većinu ćemo tih ideja pokušati postepeno ugraditi u stranicu.

Sunčica Moslavac i Jan Berger, rad na stranici, FOTO: SveAKCIJE.eu

Jeste li zadovoljni realizacijom projekta i smatrate li da ima mjesta napretku?

Zadovoljni smo dosadašnjim radom i izgledom stranice, ali i dalje radimo na novim nadogradnjama kako bismo korisnicima još više olakšali korištenje i dali nove mogućnosti.

Jeste li imali podršku neke organizacije pri realizaciji projekta? Imate li podršku vaših bližnjih?

Podršku organizacija nismo tražili, ali smo imali podršku obitelji. Oslonili smo se na vlastita znanja i vještine. U unošenju akcija nam puno pomaže Janov otac Zdravko.

Kakvi su planovi za budućnost? Namjeravate li možda uključiti više ljudi u projekt, proširiti ga, nadograditi?

Ako se ideja pokaže dobrom, planiramo razviti mobilnu aplikaciju te uključiti još ljudi u razvoj i održavanje. Već smo dobili neke ponude za suradnju, no zbog ograničenosti resursa kojima trenutno raspolažemo, nismo u mogućnosti zaposliti nove ljude i proširiti ponudu akcija na druge trgovine, ali vjerujemo da u skorijoj budućnosti hoćemo.

Za kraj, želite li nešto poručiti svim korisnicima SveAKCIJE.eu ili onima koji i sami imaju ideju za neki sličan projekt?

Nadamo se da ste zadovoljni stranicom. Širokih ruku prihvaćamo vaše savjete, ideje i kritike. Redovito koristite našu stranicu i dalje i preporučite nas svojim bližnjima, prijateljima i ostalima. Savjet za one koji razmišljaju o svom budućem projektu je: put do uspjeha posut je trnjem. Treba ustrajati u svojim zamislima i uspjeh neće izostati.

Komentari na članak

Vezani članci

Tipkanje

Intervju: Martin Marečić

Predstavljamo vam najtraženije zanimanje: programer

Martin Marečić programer je koji radi u Ericsson Nikola Tesli i za Studentski.hr otkriva tko su programeri i što oni rade, zašto je to toliko traženo zanimanje te koje su odlike kvalitetnog programera. Detalje saznajte u nastavku.

Slika s nastupa

Neobična životna priča mladog Zadranina

INTERVJU: Andrija Jokić otkriva sve o pro wrestlingu, jedinstvenom spoju ekstremnog sporta i glume

Donosimo vam inspirativnu priču o Andriji Jokiću, prvom i jedinom hrvatskom pro wrestleru. Saznajte kako se počeo baviti sportom kojim se dotada nitko nije bavio u Hrvatskoj te otkrijte kako izgledaju njegovi treninzi i život u ringu.

Pokret na šipci

Intervju: Tamara Bucić

Ples na šipci: bauk, umjetnost ili nešto treće?

Ples je za mene hrana za dušu i tijelo. Tijelo zna što mu treba i koliko može, puno bolje nego um. Na kraju, ono najvažnije, neuspjeh nije ne uspjeti, već ne pokušati.

Aplikacija Menzer

Intervju: Filip Šaina

Menzer: Aplikacija koja će postati najbolji prijatelj svakom studentu

Devetnaestogodišnji student Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, Filip Šaina, osmislio je aplikaciju koja vam otkriva stanje salda na iksici, što je na meniju u menzi i koliko će vas otprilike koštati obrok. Skinite, isprobajte i ocijenite!

Eventos aplikacija cover

Izvrstan primjer implementirane ideje

Eventos aplikacija dokazuje da u Hrvatskoj postoji prostor za inovativnost i uspjeh

Realizacija ideje za aplikaciju Eventos krenula je tijekom 2015. godine. U ovom trenutku preko 5000 ljudi koristi pregršt njenih mogućnosti.