LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Prvi u Hrvatskoj

Inovativna Snapchat kampanja namijenjena mlađoj publici

Najbrže rastuću društvenu mrežu Snapchat i najpopularniji koncept sadržaja s YouTubea Tisak je objedinio u kampanju kojom se obraća mlađoj publici.

Najbrže rastuću društvenu mrežu Snapchat i najpopularniji koncept sadržaja s YouTubea Tisak je objedinio u kampanju kojom se obraća mlađoj publici.

Tisak, vodeći hrvatski distributer i najveći maloprodajni lanac kioska, pokrenuo je inovativnu Snapchat kampanju namijenjenu mlađoj publici. Tisak Snapchat unboxing objedinjuje najpopularniji koncept s YouTubea, takozvani unboxing, odnosno snimke otvaranja kutija, s proizvodima i najbrže rastuću društvenu mrežu na svijetu – Snapchat. 

Na Tiskovom Snapchat kanalu, do kojeg možete doći upisivanjem imena profila Tisak_HR ili skeniranjem Tisak snapcodea, publika će moći pratiti predstavljanje Tiskovih usluga i proizvoda u kratkom i praktičnom formatu.

– Tisak je u stalnoj potrazi za inovacijama, a svojim novim uslugama i proizvodima mijenja sliku klasičnog kioska i korisnicima nudi velik broj rješenja, uvijek nadohvat ruke. Upravo zato smo prepoznali Snapchat, inovativni kanal čiji broj korisnika, posebice mlađih, svakodnevno raste, kao idealni kanal za komuniciranje naših vrijednosti. S obzirom na to da je Tisak paket istaknuti dio naše ponude, koncept unboxinga savršeno se uklopio – rekao je Gašpar Novak, direktor marketinga u Tisku.

Dokazani koncept unboxing videa koji su na YouTubeu neki od najgledanijih sadržaja, Tisak je prilagodio Snapchat opcijama i publici. To znači da su snapovi (fotke i filmići) izuzetno kratkog trajanja, a korisnik može pregledom storyja pratiti cjelokupni proces otvaranja jedne kutije i prezentacije proizvoda.

Snapchat je trenutno najbrže rastuća društvena mreža koju danas koristi više od 200 milijuna ljudi diljem svijeta. Najviše ga koriste mladi od 14 do 31 godine, a specifičan je po tome što sadržaj koji se objavljuje nestaje nakon 24 sata. Upravo zbog toga iza Tiskovog Snapchata ne stoji velika video produkcija, nego se koristi u obliku u kojem ga koriste i svi ostali korisnici – serijom kratkih fotki i snimki napravljenih mobitelom.

FOTO: FACEBOOK/TISAK MEDIA