„New Europe 100 Challengers”

Google prepoznao četiri hrvatska pokretača promjena

Razmišljanje

Popularna tvrtka Google u suradnji je s drugim velikim imenima organizirala projekt „New Europe 100 Challengers”. Na popisu najinovativnijih pokretača promjena na ekonomskom i socijalnom planu, našle su se četiri osobe iz Hrvatske.

New Europe 100 Challengers naziv je projekta u organizaciji Res Publice, Visegrad fonda, Financial Timesa, popularne tvrtke Google i brojnih suradnika. Osmišljen je kao potpora inicijatorima pozitivnih promjena na području srednje i istočne Europe. Drugu godinu zaredom, Google je odabrao sto najboljih inovatora koji su predstavili rješenja određenih problema na području znanosti, kulture, društvenih aktivnosti, politike i poslovanja. Način odabira temeljio se na javnim nominacijama i prijedlozima za imenovanje partnera.

Ovog puta su se na tom popisu našle četiri osobe iz Hrvatske. Priznanje za nova tehnološka postignuća ostvarili su Valent Turković, Matija Kopić, Miroslav Vrankić  i Jan Jilek. Valent je nagrađen za postavljanje prijenosnih Wi-Fi točaka koje omogućavaju izbjeglicama kontakt s najbližima. Tvrtka Fameron, odnosno njen predstavnik Matija, našao se među sto najboljih zato što razvija aplikacije koje prate produktivnost stoke na farmama. Miroslav je prepoznat zbog elektroničke naprave kojom osobe s invaliditetom mogu olakšano upravljati svojim uređajima, koristeći se glasom. Janu je Google odao priznanje zbog inicijative za strukturne reforme i izgradnju pan-EU startup infrastrukture.

Raznolikošću ekonomskih i socijalnih inovacija na popisu, pokazalo se da spomenuti dijelovi Europe zaista imaju značajan potencijal. Nedvojbeno je da će se, uz ovakve ideje, stvarati vrijedni poslovni pothvati i radna mjesta što dovodi do ekonomskog rasta. Priznanja od strane velikih svjetskih imena svakako će utjecati na motivaciju za daljni rad naših sudionika. S obzirom da se radi o nezanemarivom uspjehu, mi im od srca čestitamo.  

Komentari na članak

Vezani članci

Studenti nagrađeni za izradu marketinškog plana OseaDesignu

Ekonomski fakultet u Osijeku

Studenti nagrađeni za izradu marketinškog plana OseaDesignu

Dana 17. studenog na Ekonomskom fakultetu u Osijeku podijeljena su priznanja i nagrade najuspješnijim studentima za najbolji „Marketinški plan za OseaDesign“.

Kvant književnosti

Kvant književnosti

Pokaži svoj talent za pisanjem i osvoji nagrade

Tema natječaja je slobodna u svim kategorijama (poezija i proza). U svakoj kategoriji dodijelit će se tri nagrade. Posebno će se nagraditi radovi koji populariziraju znanost. Na natječaju mogu sudjelovati svi studenti Sveučilišta u Zagrebu.

1

„International Video Pitch Competition“

Predstavljanjem vlastite poslovne ideje studenti mogu osvojiti vrijedne nagrade

Sveučilište u Osijeku jedan je od organizatora međunarodnog natjecanja na kojem imate priliku predstaviti vlastitu ideju, dobiti povratnu informaciju o njoj i osvojiti vrijedne nagrade.

Igrica 2048

Zbrajanjem do rezultata

Stigla je nova zarazna igrica: 2048

Cilj igrice je zbrajati i tako dobiti brojku 2048.

istraživanje financijske navike studenata OTP banka

„Upravljanje vlastitim financijama na fakultetu”

Otkrij nam svoje financijske navike i osvoji novčanu nagradu

Mjesečni izračun financija ide ti kao od šale! Ili ipak ne? Podijeli svoja iskustva s nama u jednom od najvećih istraživanja financijskih navika studenata u Hrvatskoj. Uz malo domišljatosti imaš priliku osvojiti vrijednu nagradu.