LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Najpoznatiji svjetski brand igračaka

FOTO: LEGO®Certified Store stigao u Split

Nakon što je u jesen 2014. otvoren prvi LEGO® Certified Store u Zagrebu, ljubitelji LEGO® kockica iz Splita i okolice dobili su priliku iskusiti LEGO® Certified Store iskustvo.

Nakon što je u jesen 2014. otvoren prvi LEGO® Certified Store u Zagrebu, ljubitelji LEGO® kockica iz Splita i okolice dobili su priliku iskusiti LEGO® Certified Store iskustvo.

U novouređenom trgovačkom centru Mall of Split, novootvoreni LEGO®Certified Store prostire se na 140 m2 prostora, na kojima je kupcima dostupan cjelokupni LEGO® asortiman kreativnih igračaka za djecu i odrasle, uključujući ekskluzivne linije proizvoda ArchitectureTM˝ i ˝TechnicTM za arhitekte, inženjere i sve one koji se tako osjećaju te komplet Star Wars za ljubitelje legendarnih Zvjezdanih ratova Georgea Lucasa.

Uz brojne LEGO® komplete, od kojih je većina dostupna samo u LEGO®Certified trgovinama, u ponudi je najširi asortiman LEGO® proizvoda na jednom mjestu, a posjetitelji će, kao i u ostalim certificiranim trgovinama, s Pick-A-BrickTM zida u trgovini moći odabrati kockice po vlastitoj želji te ih kupovati u rinfuzi. Za one koji žele imati jedinstvenu LEGO® figuricu, moći će je sami složiti putem Build-A-MiniTM pulta, na kojem će moći birati između nekoliko tisuća mogućih sastavnih dijelova i kombinacija. Na policama trgovine se nalaze i LEGO® DUPLO® za najmanje graditelje, koji pruža sigurnost i potiče na razvoj djece već od godinu i pol starosti. LEGO®Friends setovi namijenjeni su manjim i većim curicama, a LEGO®Chima ljubiteljima svijeta fantazije.

Otvaranje LEGO® Certified Storea, 3. ožujka u Splitu, pratio je prigodan program, pokloni za kupce i nagradna igra Osvoji kockice. Otvorila ga je tvrtka Bravostore d.o.o., član mađarskog Bravogroup Holdinga, koji je prisutan na tržištima Mađarske, Hrvatske, Slovenije i BiH kroz razne djelatnosti, koja je morala zadovoljiti niz zahtjevnih kriterija.

– Hrvatsko tržište zaslužilo je originalne LEGO® trgovine, a mi smo u Bravostoreu prepoznali potencijal i potrebu. Prema nekim dostupnim podacima i istraživanjima, prošle je godine u Hrvatskoj na igračke potrošeno oko 360 milijuna kuna, a ove se godine očekuje da bi ta brojka mogla narasti i na oko 400 milijuna kuna. Za sad smo zadovoljni interesom koji je pobudilo otvaranje  LEGO® Certified Storea, a ako se takav interes i nastavi, mogli bismo razmisliti i o otvaranju takvih trgovina u drugim gradovima u Hrvatskoj. – pojasnio je prilikom otvaranja Gábor Nagy, regionalni direktor Bravogroup Holdinga, grupacije čiji je član i tvrtka Bravostore d.o.o., koja upravlja LEGO® trgovinom u Zagrebu i Splitu. 

Saznali smo više i o tome kako je započela priča o brandu LEGO® u Hrvatskoj:  

– Bravogroup se u Hrvatskoj nalazi već 10 godina i prvenstveno se bavio telekomunikacijama, a kasnije smo se fokusirali na LEGO®, za kojeg su Hrvati iskazali veliki interes. Kada se otvorio prvi LEGO® Certified Store na Balkanu u zagrebačkom Arena Centru 2014. godine, ljudi su po 3 sata stajali u redu kako bi dobili svoje LEGO® igračke. Željeli smo proširiti tu euforiju i na duge gradove, pa smo prije godinu dana potpisali ugovor s centrom Mall of Split. Unatoč kašnjenju u otvaranju, centar je okupio mnoštvo ljudi te je LEGO® trgovina pobudila velik interes među posjetiteljima centra. Split ima veliku anglomeraciju i ima dobru priliku da postane poznata shopping lokacija. – rekao je Gábor.

Također nam je otkrio kako su zadovoljni novootvorenom trgovinom:

– Zadovoljni smo ostvarenim prometom, posebice za vikend. Trgovina u Splitu u prvih je nekoliko dana ostvarila veći promet od zagrebačke trgovine, no još nas mnogo čeka. Na katu centra postoji još trgovina koje se trebaju otvoriti u nadolazećem periodu. Puno očekujemo od trenutka kada se otvori kino, McDonalds i druge trgovine, jer vjerujemo da će tada ovaj dio centra postati zabavno mjesto za sve i mnogo će ljudi posjećivati našu trgovinu.

Gotovo svi ljudi znaju za LEGO®, no nisu upućeni u koncept  certificiranih trgovina, pa nam je Gábor objasnio zašto su njihove trgovine posebne.

– LEGO® je prvi brand u svijetu za igračke, u 2014. je premašio Mattel, te nam je jako važan Certified Store koncept. Naše igračke mogu se kupiti na različitim mjestima diljem svijeta, no oko 30% ponude LEGO® igračaka može se kupiti samo u našim trgovinama, kao što su čitavi ArhitectureTM portfolio, Build-A-MiniTM te Pick-a-BrickTM zid, gdje ljudi mogu sami odabrati i slagati figurice po vlastitom izboru. Jedino u našim trgovinama dijete može kreirati vlastitu igračku. Također je tu i posebno iskustvo koje kupci dobiju dolaskom u našu certificiranu trgovinu te različita događanja i aktivnosti koje organiziramo – nagradne igre, akcije i predstavljanja novih portfolija LEGO® igračaka. U lipnju očekujemo događaj predstavljanja LEGO®  Nexo KnightsTM igračaka, a zadnjeg ponedjeljka u svakom mjesecu besplatno dijelimo 300 setova igračaka, uz uvjet da ih djeca sama moraju složiti  u našoj trgovini.

Gledajući u brojkama, svjetski poznati LEGO® proizvodi prodaju se u više od 140 zemalja diljem svijeta, a svaki stanovnik zemlje u prosjeku posjeduje 102 LEGO® kockice. U 2015. LEGO® grupa prodala je više od 72 miljarde elemenata, a kada bi se posložile jedna do druge, sve kockice proizvedene u 2014. godini, njima bi se moglo opasati Zemlju više od 24 puta.

Osim u Hrvatskoj, Bravostore u dogovoru s ovim brandom planira otvaranje certificiranih trgovina u Sloveniji i Srbiji, pa će tako Ljubljana u svibnju dobiti svoj LEGO®Certified Store. Više informacija o trgovinama, akcijama i događanjima možete pronaći na njihovoj mrežnoj i Facebook stranici te ih možete posjetiti u zagrebačkom Arena Centru i u splitskom Mallu, na drugoj razini centra, u blizini Food courta.

FOTO: LEGO