Ne nasjedajte na ovakve prevare

Dijelila se 4 Mercedesa - "samo" je trebalo lajkati i podijeliti objavu

Mercedes

Na Facebooku se pojavila nagradna igra u kojoj su se dijelila čak 4 Mercedesa. Nažalost, tu je riječ samo o još jednoj u nizu prijevara.

Tijekom dana na Facebooku se pojavila nagradna igra za dva modela Mercedesa Benz E klase i dva modela Mercedesa G klase. Sve što su korisnici Facebooka trebali napraviti jest lajkati i podijeliti objavu Facebook stranice pod nazivom Mercedes Benz E Klasa.

Sve bi to bilo divno i krasno da nije riječ o jednoj običnoj prevari i skupljanju lajkova. Naime, netko se dosjetio kako na lak način skupiti lajkove - korisnike društvenih mreža samo treba uvjeriti da će nešto osvojiti, te će oni zbog toga lajkati i podijeliti svojim prijateljima bez problema.

Zaista je nevjerojatno koliko je ljudi nasjelo na ovu šalu, a u prilog tome ide činjenica kako je 41 tisuća korisnika u jednom danu lajkala stranicu. 

FOTO: Facebook/Društveni mediji
 

No, nagradna igra nije dugo potrajala jer su neki ljudi shvatili kako je ta Facebook stranica zapravo neslužbena, a oglasili su se i s Facebook stranice Mercedes Hrvatska:

 
- VAŽNA OBAVIJEST !

Molimo Vas da NE NASJEDATE na nagradnu igru objavljenu od strane Mercedes Benz E Klasa. Riječ je o tzv. "scam" prevari putem društvene mreže u kojoj se nude 2 Mercedes-Benza E 63 AMG vrijedna 103.708,50 EUR !

Također na istoj facebook stranici su se "poklanjala" 2 modela Mercedesove G - Klase, čije bi izvlačenje trebalo biti 27. studenog 2015. Navedeni post je uskoro uklonjen, te se sada spominje poklon od 2 modela E - Klase AMG.

Službena stranica Mercedes-Benz Hrvatska nije provela nagradnu igru (kao što možete vidjeti na njihovom zidu), te stoga apeliramo da prijavite, te ne nasjedate na objave s lažne facebook stranice.

Pravilnik o privređivanju nagradnih igara možete procitati na: http://www.propisi.hr/print.php?id=465

Molimo Vas da podijelite ovu objavu, kako bi ukazali na problem prijevare.  -
 
Na jedan komentar na službenoj stranici ukazali su i na opasnost od mogućeg uzimanja osobnih podataka  te još jednom upozorili ljude da ne nasjedaju na ovu prevaru: 

-  Svrha lažnih stranica je prikupiti veliki broj sviđanja na stranici, te potom promijeniti ime. Ovakvi slučajevi događali su se i prije, a cilj nekih je i prikupiti anonimne podatke o osobnim podatcima, brojevima žiro-računa ili kartice itd. Molimo Vas da ne nasjedate na ovakav oblik prevare te da podijelite navedenu objavu, kako bi smo ukazali da je riječ o prijevari  -

Facebook stranica koja je dijelila četiri Mercedesa uklonjena je i više ne postoji. Svi oni koji su se nadali da će na ovakav način osvojiti Mercedes, žao nam je što smo vas razočarali. Službena Facebook stranica Mercedesa objavila je kako zasada ne organizira takvu vrstu nagradne igre. 

Admini Facebook stranice eroGAG su se našalili na ovu temu objavivši kako oni poklanjaju Golfa.

 

FOTO: Screenshot/Facebook

 

Komentari na članak

Vezani članci

Web of trust

Nova zaštita od virusa

Pretražujte internet sigurno uz WOT

 Finski add-on koji vas upozorava na opasan sadržaj.

Nova Facebook-ova opcija: Postavite meni na Facebook

Facebook uveo novu opciju

Pomoću nove opcije postavite menije restorana na Facebook

Najveća društvena mreža ovih nas je dana iznenadila uvođenjem nove opcije pomoću koje možete postaviti meni određenog restorana na Facebook stranicu.

Google+ zbirke

Google+ postao Google Photos and Streams

Jednako sučelje s novim mogućnostima na mreži Google+

Google+ odsada postaje sličniji Pintrestu te se u potpunosti okreće fotografiji, streamovima i komunikaciji korisnika.

Zadivljena cura gleda na komp, "blowing"

Pascalina

LinkedIn profili i ljubavno „stalkanje”

Iako se LinkedIn službeno koristi za jačanje postojećih veza u poslovnom svijetu, jednostavnu prezentaciju obrazovanja, iskustva i vještina te za lakše praćenje novosti iz krugova koji nas zanimaju, povremeno ga ipak koristimo i u druge svrhe.

Par: savjetovanje

Znanost dokazuje

Zašto ne možeš prestati pratiti bivše na Facebooku?

Ukoliko ste se (ne jednom) uhvatili kako stalkate bivšu ili bivšeg po Facebooku, ne brinite. Znanstveno istraživanje pokazalo je kako je s vama sve u redu. Pročitajte zašto je gotovo instiktivno upisati nečije ime u tražilicu ove socijalne mreže.