Ne nasjedajte na ovakve prevare

Dijelila se 4 Mercedesa - "samo" je trebalo lajkati i podijeliti objavu

Mercedes

Na Facebooku se pojavila nagradna igra u kojoj su se dijelila čak 4 Mercedesa. Nažalost, tu je riječ samo o još jednoj u nizu prijevara.

Tijekom dana na Facebooku se pojavila nagradna igra za dva modela Mercedesa Benz E klase i dva modela Mercedesa G klase. Sve što su korisnici Facebooka trebali napraviti jest lajkati i podijeliti objavu Facebook stranice pod nazivom Mercedes Benz E Klasa.

Sve bi to bilo divno i krasno da nije riječ o jednoj običnoj prevari i skupljanju lajkova. Naime, netko se dosjetio kako na lak način skupiti lajkove - korisnike društvenih mreža samo treba uvjeriti da će nešto osvojiti, te će oni zbog toga lajkati i podijeliti svojim prijateljima bez problema.

Zaista je nevjerojatno koliko je ljudi nasjelo na ovu šalu, a u prilog tome ide činjenica kako je 41 tisuća korisnika u jednom danu lajkala stranicu. 

FOTO: Facebook/Društveni mediji
 

No, nagradna igra nije dugo potrajala jer su neki ljudi shvatili kako je ta Facebook stranica zapravo neslužbena, a oglasili su se i s Facebook stranice Mercedes Hrvatska:

 
- VAŽNA OBAVIJEST !

Molimo Vas da NE NASJEDATE na nagradnu igru objavljenu od strane Mercedes Benz E Klasa. Riječ je o tzv. "scam" prevari putem društvene mreže u kojoj se nude 2 Mercedes-Benza E 63 AMG vrijedna 103.708,50 EUR !

Također na istoj facebook stranici su se "poklanjala" 2 modela Mercedesove G - Klase, čije bi izvlačenje trebalo biti 27. studenog 2015. Navedeni post je uskoro uklonjen, te se sada spominje poklon od 2 modela E - Klase AMG.

Službena stranica Mercedes-Benz Hrvatska nije provela nagradnu igru (kao što možete vidjeti na njihovom zidu), te stoga apeliramo da prijavite, te ne nasjedate na objave s lažne facebook stranice.

Pravilnik o privređivanju nagradnih igara možete procitati na: http://www.propisi.hr/print.php?id=465

Molimo Vas da podijelite ovu objavu, kako bi ukazali na problem prijevare.  -
 
Na jedan komentar na službenoj stranici ukazali su i na opasnost od mogućeg uzimanja osobnih podataka  te još jednom upozorili ljude da ne nasjedaju na ovu prevaru: 

-  Svrha lažnih stranica je prikupiti veliki broj sviđanja na stranici, te potom promijeniti ime. Ovakvi slučajevi događali su se i prije, a cilj nekih je i prikupiti anonimne podatke o osobnim podatcima, brojevima žiro-računa ili kartice itd. Molimo Vas da ne nasjedate na ovakav oblik prevare te da podijelite navedenu objavu, kako bi smo ukazali da je riječ o prijevari  -

Facebook stranica koja je dijelila četiri Mercedesa uklonjena je i više ne postoji. Svi oni koji su se nadali da će na ovakav način osvojiti Mercedes, žao nam je što smo vas razočarali. Službena Facebook stranica Mercedesa objavila je kako zasada ne organizira takvu vrstu nagradne igre. 

Admini Facebook stranice eroGAG su se našalili na ovu temu objavivši kako oni poklanjaju Golfa.

 

FOTO: Screenshot/Facebook

 

Komentari na članak

Vezani članci

Druga Sveučilišna Brucošijada

Ususret drugoj Sveučilišnoj Brucošijadi

Osvoji karte za najveći studentski tulum u Zagrebu

Dijelimo 10 karata (2x5) za najočekivaniji studentski tulum u Zagrebu!

LinkedIn

Internet bez granica

Na LinkedInu nađite posao vaših snova

Saznajte kako još bolje iskoristiti svoj profil na LinkedInu te koji programi mogu pomoći da vam informacije o poslu na ovoj mreži dolaze izravno na e-mail adresu.

Cold Snap, Throattwsiter, Apex - Good Vibrations

Nastupit će Cold Snap, Throattwister i Apex

Metal fešta za treći rođendan Good Vibrationsa!

Organizatori su  povodom rođendana priredili i bogate nagradne igre koje će se moći odigrati na fan page-u Good Vibrationsa, dok će iduće izdanje biti besplatno i, između ostalog, ponuditi panel diskusiju.

Favorite Words

Nova društvena mreža

Favorite Words

Nešto novo i nešto sasvim drugačije. Po čemu je ova društvena mreža osobita, saznajte u članku.

Mobilne aplikacije

Istraživanje u SAD-u

Korisnici po prvi puta više koriste mobilne aplikacije nego što gledaju televiziju

Aplikacije su se pojavile tek 2008. godine, a već šest godina kasnije su uspjele postati dio naše svakodnevnice te je njihova upotreba prerasla televiziju.