Ne nasjedajte na ovakve prevare

Dijelila se 4 Mercedesa - "samo" je trebalo lajkati i podijeliti objavu

Mercedes

Na Facebooku se pojavila nagradna igra u kojoj su se dijelila čak 4 Mercedesa. Nažalost, tu je riječ samo o još jednoj u nizu prijevara.

Tijekom dana na Facebooku se pojavila nagradna igra za dva modela Mercedesa Benz E klase i dva modela Mercedesa G klase. Sve što su korisnici Facebooka trebali napraviti jest lajkati i podijeliti objavu Facebook stranice pod nazivom Mercedes Benz E Klasa.

Sve bi to bilo divno i krasno da nije riječ o jednoj običnoj prevari i skupljanju lajkova. Naime, netko se dosjetio kako na lak način skupiti lajkove - korisnike društvenih mreža samo treba uvjeriti da će nešto osvojiti, te će oni zbog toga lajkati i podijeliti svojim prijateljima bez problema.

Zaista je nevjerojatno koliko je ljudi nasjelo na ovu šalu, a u prilog tome ide činjenica kako je 41 tisuća korisnika u jednom danu lajkala stranicu. 

FOTO: Facebook/Društveni mediji
 

No, nagradna igra nije dugo potrajala jer su neki ljudi shvatili kako je ta Facebook stranica zapravo neslužbena, a oglasili su se i s Facebook stranice Mercedes Hrvatska:

 
- VAŽNA OBAVIJEST !

Molimo Vas da NE NASJEDATE na nagradnu igru objavljenu od strane Mercedes Benz E Klasa. Riječ je o tzv. "scam" prevari putem društvene mreže u kojoj se nude 2 Mercedes-Benza E 63 AMG vrijedna 103.708,50 EUR !

Također na istoj facebook stranici su se "poklanjala" 2 modela Mercedesove G - Klase, čije bi izvlačenje trebalo biti 27. studenog 2015. Navedeni post je uskoro uklonjen, te se sada spominje poklon od 2 modela E - Klase AMG.

Službena stranica Mercedes-Benz Hrvatska nije provela nagradnu igru (kao što možete vidjeti na njihovom zidu), te stoga apeliramo da prijavite, te ne nasjedate na objave s lažne facebook stranice.

Pravilnik o privređivanju nagradnih igara možete procitati na: http://www.propisi.hr/print.php?id=465

Molimo Vas da podijelite ovu objavu, kako bi ukazali na problem prijevare.  -
 
Na jedan komentar na službenoj stranici ukazali su i na opasnost od mogućeg uzimanja osobnih podataka  te još jednom upozorili ljude da ne nasjedaju na ovu prevaru: 

-  Svrha lažnih stranica je prikupiti veliki broj sviđanja na stranici, te potom promijeniti ime. Ovakvi slučajevi događali su se i prije, a cilj nekih je i prikupiti anonimne podatke o osobnim podatcima, brojevima žiro-računa ili kartice itd. Molimo Vas da ne nasjedate na ovakav oblik prevare te da podijelite navedenu objavu, kako bi smo ukazali da je riječ o prijevari  -

Facebook stranica koja je dijelila četiri Mercedesa uklonjena je i više ne postoji. Svi oni koji su se nadali da će na ovakav način osvojiti Mercedes, žao nam je što smo vas razočarali. Službena Facebook stranica Mercedesa objavila je kako zasada ne organizira takvu vrstu nagradne igre. 

Admini Facebook stranice eroGAG su se našalili na ovu temu objavivši kako oni poklanjaju Golfa.

 

FOTO: Screenshot/Facebook

 

Komentari na članak

Vezani članci

Doček 2016.

Nagradna igra portala Studentski.hr

Uz malo domišljatosti osvoji ulaznice za novogodišnju Los Angeles avanturu

Želiš u 2017. godinu ući tulumareći kao Charlie Sheen? Podijeli s nama najmaštovitije božićne ukrase u studentskoj izvedbi i možda baš ti osvojiš dvije ulaznice za spektakularan doček Nove godine u organizaciji RNB Confusiona!

Duolingo

Duolingo

Besplatno učenje stranih jezika za sve

Želite naučiti strani jezik, a tečaj vam je preskup? Besplatno skinite aplikaciju Duolingo i bacite se na posao!

Facebook logo

Promjene u najvećoj društvenoj mreži

Što nam Facebook sprema u 2014.

Predviđa se daljnji trend porasta korisnika na mjesečnoj bazi, poglavito starije populacije. Mark Zuckerberg, glavni izvršni direktor kompanije, naglašava kako u budućnosti cilj Facebooka neće biti ˝cool˝ faktor, već će se priklanjati Googleovoj filozofiji formiranja online servisa koji će ljudima omogućavati umrežavanje po potrebi.

Twitter

Možete prekršiti intelektualno vlasništvo i putem društvenih mreža

Šala postala autorsko pravo na Twitteru

Mogu li se šale, mišljenja i izjave osoba na društvenim mrežama smatrati autorskim pravima? Twitter kaže da mogu.

Nova tehnologija Facebooka

Lagano rješenje u nekoliko koraka

Isključite automatsko pokretanje videa na Facebooku

Već neko vrijeme na Facebooku je normalno da se video zapisi sami pokreću kada se korisnik duže zadrži na tom dijelu naslovnice. No, u nekoliko koraka moguće je to zaustaviti.