Poslastica za ljubitelje psihologije

Dani psihologije diljem Hrvatske

Razmišljanje

U Hrvatskoj se šesti put zaredom održavaju Dani psihologije.

Od 17. do 23.veljače u cijeloj će se Hrvatskoj održati Dani psihologije.

Psihologija je veoma zanimljiva znanost o kojoj danas još uvijek postoje brojne zablude. U skladu s tim će se u sklopu dana psihologije održati brojna predavanja na temu tumačenja pojma psihologije, djelatnosti psihologa, ali će se omogućiti i sudjelovanje u praktičnom dijelu primjene psihologije.

Ovo je već šesta godina da se tjedan psihologije održava u Hrvatskoj, a s obzirom na to da je interes za ovu znanstvenu granu od 2008. godine, kada su prvi put održani Dani psihologije, pokazao velik broj ljudi, odlučeno je da se manifestacija organizira svake godine Detaljan program i popis predavanja u gradovima možete pročitati ovdje.

Komentari na članak

Vezani članci

iPhone 6s

Cijene u SAD-u se kreću od 199 dolara za 6S i 299 dolara za 6S Plus

Apple predstavio nove iPhone, iPad Pro i iOS 9

Prodaja novih modela iPhonea kreće od 25. rujna u određenim državama, dok će narudžbe krenuti od 12. rujna. Nažalost u Hrvatskoj to neće biti moguće ovog mjeseca, no trebalo bi biti do kraja godine.

AmsterDAMN NYE 2016

Novo ruho SC-a za doček 2016.

FOTO: SC se prerušio u AmsterDAMN

Danas je taj dan, svi putevi vode u Studentski centar na AmsterDAMN NYE 2016.

3D printer za 500KM

Maturanti u akciji

Mladi iz Banja Luke osmislili jeftinu verziju 3D printera

Nikola Stupar i Neven Berendika napravili su 3D printer koji u svijetu košta desetak tisuća eura, za samo 500 KM (otprilike 1930 kn).

Izbjeglice

Izbjeglička kriza u Europi

VIDEO: Prosvjedi za i protiv izbjeglica širom Europe

Tisuće prosvjednika okupilo se prošle subote u europskim prijestolnicama kako bi iskazali potporu i solidarnost s izbjeglicama. Istovremeni su u Varšavi, Bratislavi i Pragu održani protuimigracijski prosvjedi.

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.