LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Predavanje u Klubu Zona

Dalmatinski potrošač daje upute o proceduri prigovora na kupljeni proizvod

– Nezadovoljstvo kupljenim mobitelom, dobivenom uslugom interneta ili računom za vodu tek su neki od primjera kada se može uputiti prigovor potrošača. Odgovorit ćemo na pitanja kome, kako i kada ga uputiti te kakva su iskustva u rješavanju prigovora i koji su daljnji koraci. – najavljuje Nela Kovačević.

– Nezadovoljstvo kupljenim mobitelom, dobivenom uslugom interneta ili računom za vodu tek su neki od primjera kada se može uputiti prigovor potrošača. Odgovorit ćemo na pitanja kome, kako i kada ga uputiti te kakva su iskustva u rješavanju prigovora i koji su daljnji koraci. – najavljuje Nela Kovačević.

U Klubu Zona, na splitskoj adresi Jerina 1, Šperun, održat će se predavanje Prigovori potrošača i načini rješavanja ovoga četvrtka, 31. siječnja, u 18 sati. Udruga Dalmatinski potrošač upoznat će zainteresirane s mogućnostima i procedurom upućivanja prigovora na kupljeni proizvod ili dobivenu uslugu.

– Nezadovoljstvo kupljenim mobitelom, dobivenom uslugom interneta ili računom za vodu tek su neki od primjera kada se može uputiti prigovor potrošača. Odgovorit ćemo na pitanja kome, kako i kada ga uputiti te kakva su iskustva u rješavanju prigovora i koji su daljnji koraci. – najavljuje Nela Kovačević iz udruge Dalmatinski potrošač.

Napomenula je će ovo biti prilika i za individualno savjetovanje o konkretnim problemima.

FOTO: PIXABAY