Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Coca Cola

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.

Već  treću godinu zaredom tvrtka Coca-Cola provodi projekt Bloggers Network Adria kojemu je zadaća pomoći blogerima iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Crne Gore da profesionaliziraju svoj rad, da bloganje pretvore u plaćeni posao. Projekt se provodi kako bi se podigla svijest o mogućnostima oglašavanja na blogovima, potaknula konkurentnost tržišta blogova i pružila financijska pomoć mladim blogerima.

Natječaj je otvoren do 15. ožujka, a blogeri se mogu prijaviti putem obrasca za prijavu na mrežnoj stranici Bloggers Network ili objavom poveznice na tekst bloga na profilima Twittera ili Facebooka uz oznaku #CCBNA. Imena devet ovogodišnjih pobjednika bit će poznata krajem ožujka. Projekti koji se ove godine mogu prijaviti moraju biti vezani uz teme aktivnog života, programa podrške mladima, zaštite životne sredine i prenošenja poruka o određenoj robnoj marki potrošačima.

Ovogodišnji natječaj posebnu važnost pridaje stvaranju video sadržaja. Pogotovo se to odnosi na blogere koji imaju otvoren i YouTube kanal. Odabir najboljih blogera vršit će se na temelju kvalitete sadržaja i osobina blogera. Veća vidljivost bloga, poboljšanje kvalitete sadržaja bloga preko suradnje s ostalim blogerima te mjesečna novčana naknada u skladu s prosječnom mjesečnom plaćom u državi iz koje dolaze samo su neke od pogodnosti koje će uživati blogeri pobjednici.

Komentari na članak

Vezani članci

Projekt "Burza poduzetničkih ideja"

Alumni FET Pula

Projekt „Burza poduzetničkih ideja“

Odaberite ili osmislite vlastitu temu, naučite pisati poslovne planove te steknite ostale vještine i sudjelujte u završnom natjecanju.

Hrvatske svjetske igre, Sve na dlanu

Hrvatske svjetske igre

Projekt Sve na dlanu rasplesao Hrvate iz cijeloga svijeta

Projekt Sve na dlanu Udruge studenata Grada Zagreba druženjem, plesom i pjesmom prvih je dana uljepšao boravak u domovini Hrvatima iz cijeloga svijeta.

Hi4CSR

"Harmonizacija i implementacija EU Direktiva"

Nova internetska igra pokazuje koliko su organizacije društveno odgovorne

Cilj je projekta "Hi4CSR" razmjena primjera dobrih praksi kada je riječ o harmonizaciji i implementaciji europskih direktiva u području društveno odgovornoga poslovanja u nacionalne zakonodavne okvire. Kako bi se teme kvalitetno približile široj javnosti, pokrenuta je igra "Calculate your CSR indeks".

brod

PUTOPISNE PUSTOLOVINE

Ovo jutro sam se probudila u... Turskoj, dio 3.

Pri prvom odlasku u Tursku trebala sam dati intervju za novine. Trebala sam navesti što mi se najviše svidjelo u Turskoj. Rekla sam: – Zalasci sunca, bolnica i starački dom. Eh, da sam znala što ću reći 3 godine kasnije...

Vođa

Kvalitete zajedničke svim liderima

Osam karakteristika po kojima se pravi vođa razlikuje od šefa

Nekoliko je zajedničkih karakteristika koje povezuju sve velike vođe. Odlike rođenih vođa očituju se u načinu kako tretiraju članove svoga tima i kako reagiraju u stresnim situacijama.