LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Povećanje zapošljivosti

Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade

– Mladi ljudi budućnost su svake države te je važno da svi udružimo snage kako bismo im omogućili da rade i svoje karijere grade ovdje u Hrvatskoj. – istaknula je Ruža Tomić Fontana.

– Mladi ljudi budućnost su svake države te je važno da svi udružimo snage kako bismo im omogućili da rade i svoje karijere grade ovdje u Hrvatskoj. – istaknula je Ruža Tomić Fontana.

Coca-Cola HBC Hrvatska pokrenula je društveno odgovorni projekt Coca-Colina podrška mladima u cilju povećanja zapošljivosti mladih ljudi koji su završili školovanje, ali su još nezaposleni. Riječ je o besplatnome obrazovnom programu usmjerenom na poslovna i životna znanja te vještine koje se traže na tržištu rada, a većinom su u nedovoljnoj mjeri zastupljeni u postojećim formalnim obrazovnim programima. Program je zamišljen kao višegodišnji, a ove će se godine putem radionica i mrežne obrazovne platforme provesti u  Osijeku, Sisku, Splitu i Zagrebu te će obuhvatiti 250 mladih.

– Provedbom ovoga projekta želimo pridonijeti rješavanju jednoga od najvećih društvenih problema, visoke nezaposlenosti mladih. S njim nije suočena samo Hrvatska, nego i čitava Europska unija, pa će isti program provoditi i druge članice skupine Coca-Cola HBC Hellenic. U prvoj će godini naš program u četiri grada obuhvatiti 250 mladih nezaposlenih ljudi u dobi od 18 do 30 godina, a u sljedeće dvije godine još 1000. Mladi ljudi budućnost su svake države te je važno da svi udružimo snage kako bismo im omogućili da rade i svoje karijere grade ovdje u Hrvatskoj. Coca-Cola sa svojim partnerima i uz podršku mjerodavnih institucija tim programom još jednom dokazuje da je tvrtka koja je čvrsto povezana sa zajednicom i koja ne samo svojim poslovanjem, nego i širim djelovanjem pomaže rješavanje važnih pitanja i doprinosi ukupnomu razvoju hrvatskoga društva. – izjavila je predstavljajući projekt Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Coca-Colin partner u provedbi programa u Hrvatskoj je Grupa Selectio, vodeća grupacija specijalizirana za savjetovanje u ljudskim potencijalima i potrazi za kadrovima.

– Budući da se Selectio bavi upravo zapošljavanjem, dobro smo upoznati sa svim prednostima i nedostacima našega obrazovnog sustava, ali i vještinama i znanjima koje danas poslodavci traže na tržištu rada. Ovaj program mladima donosi mogućnost stjecanja upravo onih znanja i vještina koje im najčešće nedostaju, a koje su poslodavcima itekako važne. Zbog toga će im ovaj program bez sumnje povećati izglede za pronalaženje posla, a dodatno ćemo im u tome pomoći i uključivanjem polaznika u našu bazu kojom se koristi velik broj hrvatskih poslodavaca. – istaknuo je Aleksandar Zemunić, član uprave Grupe Selectio.

Uz stručnjake će Grupe Selectio predavanja polaznicima programa održati iskusni predavači, među kojima su dr. sc. Andrej Grubišić, Romeo Jerčić i Vesna Vrga Perović, a uz ostalo će obuhvatiti teme kao što poslovno planiranje, financijska pismenost te prodajne i pregovaračke vještine. Radionicama će nazočiti i mentori, menadžeri iz Coca-Cole koji će polaznicima prenositi praktična iskustva i savjete. Potporu projektu dali su Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, Hrvatski zavod za zapošljavanje te Hrvatska udruga poslodavaca,

Na nepovoljno je stanje na tržištu rada te nužnost prepoznavanja prisutnosti problema među mladima još jednom pozornost skrenula Kristina Fleischer, viša stručna savjetnica u Odsjeku za rad s poslodavcima Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje (HZZ):

– Kada se govori o nezaposlenosti, pa tako i nezaposlenosti mladih osoba vidljivo je da je ona smanjena, međutim mladi su i dalje u našem fokusu jer predstavljaju bitan dio razvoja društva. Hrvatski zavod za zapošljavanje kontinuirano radi na povećanju konkurentnosti mladih na tržištu rada i jačanju njihovih kompetencija te je prepoznao ovu inicijativu kao vrijedan doprinos povećanju konkurentnosti mladih. Coca-Colin projekt primjer je dobre prakse te se izvrsno naslanja na naše aktivnosti koje su usmjerene prema mladima u sklopu kojih ćemo pozvati što veći broj mladih da se na njega prijave. –

U provedbu programa Coca-Colina podrška mladima  uključile su se udruge Institut za stručno usavršavanje mladih, PRONI – Centar za socijalno podučavanje, studentska udruga AIESEC te gradovi Osijek i Sisak, a medijski je partner projekta Hanza media. Program će početi 15. studenoga i trajati do 15. prosinca ove godine U Osijeku, Sisku i Splitu radionice će pohađati po 50 polaznika, a u Zagrebu 100.

Svi su podaci o projektu dostupni na poveznici putem koje se zainteresirani mogu i prijaviti za sudjelovanje do 9. studenoga.

FOTO: KOMUNIKACIJSKI URED COLIĆ, LACO I PARTNERI