Intervju s uspješnom gošćom Maratona karijera

Anamarija Virant objašnjava nepovjerenje prema influencerima unatoč rastu tog tipa marketinga

Anamarija Virant

Na Dan žena odlučili smo se posvetiti ženama u poslovnom svijetu. Razgovarali smo s Anamarijom Virant, PR managericom u Degordianu, o karijeri, gostovanju na Maratonu karijera i izazovima u dobu digitalnog marketinga.

Maraton karijera već je prošao svoju prvu postaju u Zagrebu. Nakon Fakulteta političkih znanosti i Fakulteta strojarstva i brodogradnje slijedi predavanje na Hrvatskim studijima gdje će Kristina Gotovac i Anamarija Virant 20. ožujka od 16 sati govoriti o karijeri u komunikaciji i influencer marketingu.

Povodom Dana žena odlučili smo porazgovarati s jednom od ovih uspješnih mladih žena, točnije PR managericom u Degordianu, te se tako dodatno pripremiti za predavanje. Anamarija Virant govorit će na temu Influencer marketing u PRaksi, a u intervjuu nam je otkrila na što će se pritom posebno osvrnuti.

– Influencer marketing pojavio se prije desetak godina kada su brendovi počeli surađivati s prvim influencerima i blogerima. Prije toga postojali su klasični oblici suradnje s poznatim osobama kojima su brendovi bili sponzori. Danas su influenceri marketinški kanal, koji kao i svaki drugi ima svoje zakonitosti i pravila komuniciranja. Promijenili su način na koji se pojedini brendovi oglašavaju, ali jednako kao i na svim ostalim kanalima potrebno je posvetiti pažnju kvaliteti sadržaja kako bi kampanje postigle željeni učinak. Na predavanju ću naglasak staviti upravo na taj segment influencer marketinga – kvalitetu.

Često čujemo kako ljudi izražavaju nepovjerenje prema influencerima unatoč tome što sudjeluju u brojnim kampanjama, no 2018. donijela je najveći rast te vrste marketinga dosad. Virant je radila na strani klijenta, na globalnim PR i influencer kampanjama, što joj je omogućilo uvid u brojne mogućnosti dostupne na stranim tržištima, stoga je prokomentirala razloge nepovjerenja i situaciju na našem tržištu:

– Upravo zbog nekvalitetnog sadržaja dolazi do nepovjerenja prema influencerima. Jer ako influencerov profil djeluje kao oglasna ploča, gubi smisao i ne stvara vrijednost za brend. Na našem tržištu ima još puno prostora za poboljšanja pa vjerujem da će u bližoj budućnosti, uz naglasak na kvalitetan sadržaj, tržište ipak rasti. Kod nas neke stvari tek dolaze, i danas se trudim primijeniti naučeno na naše tržište i kampanje na kojima radim.

Digitalni marketing postaje sve privlačniji mladim ljudima, dok su srodni poslovi vezani uz marketing i PR popularni već neko vrijeme. Sama Virant nije oduvijek znala čime se želi baviti, ali kaže kako ju sad zanimaju svi aspekti marketinga te je spremna još mnogo učiti i raditi, što smatra ključnim za uspjeh u svojoj vrsti zanimanja.

– Digitalni marketing je industrija koja mladima nudi puno opcija. Mogu se razvijati u raznim područjima, a potrebe za kvalitetnom radnom snagom će uvijek biti. Bilo da se radi o tehničkim ili kreativnim poslovima u sferi digitalnog marketinga, bitno je da mladi imaju strast za tim jer se ovaj posao ne može raditi bez energije i entuzijazma.

Nastavlja zaključkom i vrijednim savjetom za studente koji će uskoro krenuti u potragu za poslom:

– Ne želim zvučati kao klišej, ali najbitnije je raditi na sebi, i što više pričati i upijati od ljudi koji su stručnjaci u svom području. Također, važno je pratiti trendove, razmišljati strateški i stalno učiti nove stvari. Savjetovala bih svima da pokušaju pronaći praksu u nekoj od marketinških agencija jer zaista olakšava daljnji put i otvara vrata. Mislim da je to svakako najvrjednija lekcija koju mogu dobiti. Samo radite na sebi i ne odustajte na prvoj prepreci. Uvijek će se vratiti!

A budući da obilježavamo Dan žena, rekla nam je što misli o položaju žena u poslovnom svijetu.

– Mislim da je položaj žena bolji, ali ne i idealan. Mogao bi biti bolji, vjerujem da dosta ovisi o okruženju u kojem se pojedina žena nalazi. Degordian je primjer okruženja gdje svi imamo jednake šanse, ali svjesna sam da nije svugdje tako.

Na gostovanju Anamarije Virant na Hrvatskim studijima, koje će se održati u sklopu Maratona karijera, moći ćete i sami postaviti pitanja koja vas zanimaju. Najavu možete pogledati na poveznici, a informacije o događaju pratite na Facebook eventu.

Događaj organizira Studentski informativni kutak u partnerstvu s Arrivom, Radenskom, Mediatoolkitom i Blooming cvjećarnom, a uz Studentski.hr medijski su pokrovitelji projekta: Global novine, ICT Business, Osijek031.com, SiB.hr i Poslovni dnevnik.

Komentari na članak

Vezani članci

Bruketa, Ballon, Jilek 2019

Komunikacijski festival u Rovinju

Čovjek koji je McDonald'su donio titulu najboljeg oglašivača na svijetu dolazi na Dane komunikacija

– Ove godine u Rovinju brišemo granice i povezujemo se s cijelim svijetom. Potvrdili smo dolazak globalnih lidera na festival, stoga su moja očekivanja vrlo jasna – da Hrvatska tijekom ta tri dana postane centar komunikacijske industrije. – istaknula je direktorica Dana komunikacija i programa festivala.

Danijela Jozić_najava

Projekt udruge Studentski informativni kutak

„Maraton karijera“ nastavlja se na FPZG-u s Danijelom Jozić, glavnom urednicom Tportala.hr

U drugom krugu „Maratona karijera” uspješna Danijela Jozić stiže na FPZG gdje će studentima otkriti kako se ponašati u novinarskom svijetu. Pridružit će joj se predstavnici Mediatoolkita koji su pripremili radionicu „media monitoringa”, a posjetitelje očekuje i HalPetovo iznenađenje.

FOTO

Studenti kreativci – predstavljamo Doroteju Kežman

„Samo je pitanje kako se osjećam taj dan i nastaje nešto novo“

Doroteja, studentica kroatologije, maštovita je kreatorica čestitki za sve prigode. Kaže da inspiracija dolazi sama od sebe kada se zatvori u svoju sobu, dohvati papir i škare u ruke. Mnogo je planova u njezinoj glavi, a kaže da razmišlja i o profesionaliziranju svojeg hobija i pretvaranju istoga u biznis.

Aleksandar Šušnjar

Intervju s Aleksandrom Šušnjarom

„Niti jedna Vlada dosad nije obraćala dovoljno pozornosti na visoko obrazovanje i obrazovanje općenito.“

Predsjednik Hrvatskog studentskog zbora i Studentskog zbora Sveučilišta u Rijeci, Aleksandar Šušnjar, odgovorio je za Studentski.hr na nekoliko pitanja vezanih uz svoj rad i rad Studentskog zbora, a osvrnuo se i na suradnju s vladajućima.

Sandro Gašpar

Intervju sa Sandrom Gašparom, predsjednikom zagrebačkog studentskog zbora

„Studente uvijek stavljamo na prvo mjesto, makar se morali suprotstaviti Ministarstvu i Sveučilištu"

– Želim jasno istaknuti da je studentski zbor otvoren za sve probleme na koje nailaze studenti, neovisno o tome radi li se o problematici oko studentskog standarda, smještaja, prehrane, stipendija ili studentskih prava.–