YouTube oglašavanje

Google predstavio oglašavanja u regiji

YouTube logo

Oglasi prije videa na Youtubeu predstavljeni su i za našu regiju.

Pre-roll oglašavanja na Youtubeu ovaj su tjedan predstavljena za našu regiju, uključujući Hrvatsku, Srbiju i Sloveniju. Tu su i video oglasi čije je preporučeno trajanje 30 sekundi, ali će nakon nekoliko sekundi korisnik moći preskočiti oglas (Skip ad). Oglasi će reklamirati većinu regionalnih kompanija koje već punom parom rade na reklamnim kampanjama. 

Ovakva vrsta oglasa neće stati samo na računalima, već će se oglasi pojavljivati i pri pristupanju Youtubeu na mobilnim uređajima. Osim što će se video oglasi automatski pokrenuti pri pristupanju drugim videima, oglasima će se moći pristupiti i unutar rezultata pretraživaja Youtubea, jer se stavljaju na Youtube poput svakog drugog videa.
Ujedno, tvrtka će imati pristup informacijama o uspješnosti svoje kampanje, a Youtube će do kraja tjedna predstaviti i istraživanje o vlastitoj popularnosti u regiji. Najavljen je i Youtube partner program, što znači da će autori na Youtubeu zarađivati na prikazivanju određenih oglasa prije vlastitog videa.

Komentari na članak

Vezani članci

LOGO YTB

Priprema za državnu maturu

Maturanti, iTHEom vam je pripremio video o Kiklopovoj intertekstulnosti

Novi video serijala "Priprema za državnu maturu" obrađuje Kiklopa, najzahtjevnije djelo u ispitnom katalogu.

Top 5 smartphones

Pregled najpopularnijih telefona ove godine

5 najtraženijih pametnih telefona u 2013. godini

Donosimo vam pet najpopularnijih pametnih telefona u 2013. godini.

Fb cover

Tražimo kompetentne i odgovorne osobe

Multimedia tim, marketing i vođenje oglasnog prostora

Kako bi se naše napredovanje nastavilo ubrzano prema glavnom cilju, neophodno nam je pojačanje u vidu ambicioznih, mladih osoba koje imaju iskustva, znanja i vještina u sljedećim poljima: multimedia, marketing i vođenje oglasnog prostora.

Logo sajma energetike, energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora energije

Energetika

Sajam energetike, energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora energije

U Zagrebu se početkom listopada održava drugi Sajam energetike, energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora energije. Domaćin Sajma je Zagrebački velesajam.

Facebook logo

Novost na Facebooku

Isključivanje automatskog reproduciranja video oglasa na Facebooku

Facebook je ovih dana uveo opciju automatskog reproduciranja video oglasa. Ukoliko vam se ne sviđa ova novina donosimo načine kako je isključiti.