Virtualna stvarnost

Facebook kupuje Oculus Rift

Oculus Rift

Zuckerberg je odlučio kupiti Oculus Rift za nevjerojatnih dvije milijarde dolara.

Nakon što je kupio Whatsapp, Facebook, odnosno Mark Zuckerberg, odlučio je izdvojiti nevjerojatne dvije milijarde dolara za kupnju startup kompanije Oculus Rift.

Oculus Rift je kompanija specijalizirana za proizvodnju opreme za videoigre temeljene na virtualnoj stvarnosti.

- Drugačije je od bilo čega što sam iskusio u životu. - rekao je Zuckerberg. Prema njegovim riječima, Oculus ima priliku promijeniti način na koji ljudi rade, igraju igrice i komuniciraju.

Kompaniju je osnovao tada petnaestogodišnji Palmer Luckey radeći na prototipu u garaži svojih roditelja. Do odlaska na fakultet već je izradio prvi komercijalni uređaj kojeg su investitori prepoznali na sajmu u Las Vegasu.

Zuckerberg ističe kako je napredniji razvoj u izradi igrica samo početak te da od Oculusa želi napraviti platformu za mnoga druga iskustva.

- Zamislite kako sjedite u učionici s ostalim učenicima i učiteljima diljem svijeta ili razgovorate s doktorom licem u lice samo uz pomoć naočala koje imate u svom domu. - rekao je osnivač Facebooka.

Komentari na članak

Vezani članci

Uber; Zagreb

Unaprjeđenje taksi službe

Uber od danas u podne napokon započinje s radom u Zagrebu

Usluga će biti 20 do 25 posto jeftinija od standardnih taksi prijevoznika, dok će prijevoz obavljati isključivo licencirani taksi prijevoznici.

Open source

NetAkademija

Naučite sve o Linuxu

Seminar o besplatnom operacijskom sustavu kojim možete zamijeniti svoje preskupe ili nevažeće Windowse.

Magični sat; Weasley

Sat začaran tehnologijom

FOTO: Od bajke do stvarnosti, odnosno do pravog magičnog sata obitelji Weasley

Zamislite da je sat iz sage o Harryju Potteru stvaran – da u svakom trenutku možete vidjeti gdje su vam roditelji, brat ili sestra. Studentima iz Njemačke ovo je pošlo za rukom. Pročitajte na koji su način napravili „Magični sat”, a slike provjerite u galeriji.

Korištenje smartphonea

Pretjerano punjenje baterije

Održavanje života baterije pametnih mobitela

Što se događa kada se litij-ionska baterija prepuni?

Privatnost

Budućnost računalstva

Velike tvrtke sve više zadiru u privatnost korisnika

Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.