Virtualna stvarnost

Facebook kupuje Oculus Rift

Oculus Rift

Zuckerberg je odlučio kupiti Oculus Rift za nevjerojatnih dvije milijarde dolara.

Nakon što je kupio Whatsapp, Facebook, odnosno Mark Zuckerberg, odlučio je izdvojiti nevjerojatne dvije milijarde dolara za kupnju startup kompanije Oculus Rift.

Oculus Rift je kompanija specijalizirana za proizvodnju opreme za videoigre temeljene na virtualnoj stvarnosti.

- Drugačije je od bilo čega što sam iskusio u životu. - rekao je Zuckerberg. Prema njegovim riječima, Oculus ima priliku promijeniti način na koji ljudi rade, igraju igrice i komuniciraju.

Kompaniju je osnovao tada petnaestogodišnji Palmer Luckey radeći na prototipu u garaži svojih roditelja. Do odlaska na fakultet već je izradio prvi komercijalni uređaj kojeg su investitori prepoznali na sajmu u Las Vegasu.

Zuckerberg ističe kako je napredniji razvoj u izradi igrica samo početak te da od Oculusa želi napraviti platformu za mnoga druga iskustva.

- Zamislite kako sjedite u učionici s ostalim učenicima i učiteljima diljem svijeta ili razgovorate s doktorom licem u lice samo uz pomoć naočala koje imate u svom domu. - rekao je osnivač Facebooka.

Komentari na članak

Vezani članci

Sat s Brailleovim pismom

Novi izum prilagođen slijepim osobama

Pametni sat koji mailove prevodi u Brailleovo pismo

Dot Watch, pametni sat za slijepe i slabovidne osobe, prevodi tekstove, mailove i notifikacije u Brailleovo pismo. Na površini sata dižu se i spuštaju čunjići koji slijepima omogućuju da pomoću dodira pročitaju obavijesti. Kad nema nikakvih obavijesti, uređaj se pretvara u običan sat.

Naslovna - prezentacija

Korisne alternative

Tri alata za stvaranje prezentacija koja nisu PowerPoint

Trebate prezentirati putem dobrog, starog PowerPointa, ali vam je već dosadio? Možete se okušati u drugim alatima koji će možda bolje odgovarati vašim prezentacijskim željama.

liana3

Liana

Aplikacija koja će mnogima olakšati studiranje u inozemstvu

Liana je mobilna aplikacija koju su razvili hrvatski developeri čiji je cilj povezati iseljenike ili pak osobe koje govore isti jezik u stranim državama, a među ciljanom skupinom nalaze se i studenti.

Fejs

Sveznajuće društvene mreže

Facebook prije vas zna s kim ćete biti u vezi

Facebook je uočio ponavljanja u ponašanju na društvenim mrežama dvoje ljudi koji će tek postati par. Na temelju tih podataka Facebook može znati s kim ćete biti u vezi i prije vas samih.

Facebook logo

Nova Facebook značajka

Facebook lansirao funkciju kojom možete spremiti sadržaj za kasnije gledanje

Facebook je u lipnju lansirao „save” značajku pomoću koje korisnici mogu spremati poveznice na fimove, glazbu i mjesta te ih pogledati kasnije.