Savjeti i preporuke

VIDEO: Tajna lijepe i njegovane kose

Zdrava kosa

Iako briga za kosu spada u glavne sastavnice osobne higijene, njezina njega ipak je kod većine nepotpuna i nepravilna. Upravo vam zbog toga donosimo korisne trikove i savjete vezane uz ispravno sušenje, četkanje te hidratizaciju kose.

Kosa je jedan od simbola ljepote i ženstvenosti, a njezin je izgled vrlo često uvjetovan navikama te stilom života. Tako na zdravlje kose uvelike utječu sredstva kojima je tretiramo, način prehrane, njega koju joj posvećujemo te količina stresa s kojom se suočavamo u svakodnevnom životu. Budući da njezino stanje u velikoj mjeri odražava naš odnos prema zdravlju općenito, donosimo vam nekoliko vrijednih savjeta uz čiju će redovitu primjenu vaša kosa zablistati.

1. Pravilno sušenje kose

Znate li da toplina fena, uvijača i pegle za kosu uzrokuje veliku štetu izgledu i zdravlju vaše kose? Isušuje ju, dehidrira te čini neelastičnom i lomljivom. Stoga, ako se pitate zašto vam je kosa beživotna te sporo i slabo raste, onda je to možda zbog toga što je često izlažete visokim temperaturama kako bi ste je izravnali, nakovrčali ili jednostavno što prije osušili s obzirom na to da ste zatrpani fakultetskim obvezama te stalno žurite.

 

Foto: Pixabay

Naša je preporuka da nakon pranja kose ne posežete odmah za fenom. Lagano je zamotajte u ručnik kako bi on upio višak vode. Pritom je važno naglasiti kako kosu nije dobro trljati ručnikom zbog njegove grube teksture čime samo možemo narušiti izgled zdrave kose. Nakon što ste je lagano osušili ručnikom, ostavite je da se većim dijelom sama prirodno osuši. Ovdje se ne morate bojati mita vaših baka da se zbog mokre kose možete razboljeti jer svi znamo kako bolesti uzrokuju bakterije i virusi koji se prenose tjelesnim tekućinama zaraženih ljudi, a ne mokra kosa. Nakon što vam se kosa većim dijelom prirodno osušila, sušenje možete završiti fenom. Prilikom sušenja kose pazite na fenski regulator topline te fen držite na većoj udaljenosti od kose kako ona zbog naleta velike topline ne bi postala sklona pucanju.

2. Hidratizacija kose

Svima nama podrazumijeva se da hidratiziramo kožu uz ekstremno visoku ili nisku temperaturu, ali zašto isto ne činimo i s našom kosom? Kosa je jednako kao i koža izložena različitim vremenskim uvjetima koji utječu na nju te je u većini slučajeva isušuju. Stoga je osim osnovne higijene vezane uz čistoću važno da je i hidratiziramo te joj pružimo svu potrebnu njegu. Možemo to činiti različitim uljima kao što su kokosovo, bademovo, avokadovo, čičkovo, maslinovo i bademovo ulje. Osim što su ova ulja idealna za zdravlje i sjaj vaše kose, zbog svojih ugodnih mirisa mogu poslužiti i kao svojevrsna aromaterapija.

Foto: Flickr

3. Češljanje kose drvenom četkom

Pravu revoluciju u ispravnom njegovanju kose predstavlja drvena četka koja lako prolazi kroz kosu te ju ne oštećuje i ne lomi. Za razliku od onih plastičnih, omogućuje masažu vlasišta čime se potiče cirkulacija odgovorna za zdrav rast kose. Ono što je posebno zanimljivo kod drvene četke jest to što ona apsorbira prirodna ulja s kose te joj na taj način osigurava potrebnu hidratizaciju.

Foto: Instagram

Za kraj vam donosimo kratak video o prirodnoj i pravilnoj njezi kose koja će je učiniti sjajnom i zdravom.

Komentari na članak

Vezani članci

Korištenje smartphonea

Pretjerano punjenje baterije

Održavanje života baterije pametnih mobitela

Što se događa kada se litij-ionska baterija prepuni?

Avionske karte

Jednostavan trik za uštedu novca prilikom kupnje avionskih karata

Kupite avionsku kartu jeftinije

Osim što trebamo paziti kojom karticom plaćamo let, postoje još neki trikovi kojima možemo doći do jefitnih letova!

http://www.publicdomainpictures.net/pictures/160000/velka/coeur-et-coucher-de-soleil.jpg

Savjeti za dobro raspoloženje

Stvari koje možete učiniti „od sebe za sebe“ kako biste se osjećali bolje

Donosimo vam jedanaest prijedloga uz koje možete svakodnevno, jednostavno i besplatno učiniti za sebe nešto lijepo, jer vi ste jedina osoba s kojom ćete biti do kraja života.

Djevojka spava

Kada san utječe na javu

Promjenom navika do pobjede nad noćnim morama

Noćne more mogu biti uzrokovane stresom, traumom, zdravstvenim stanjem ili uzimanjem određenih lijekova. Malim životnim promjenama moguće ih je pobijediti i vratiti miran san.

zona udobnosti- sunce

Zakorači prema pozitivnim promjenama!

Deset razloga koji će Vas uvjeriti da izađete iz „zone udobnosti"

Za ostvarenje ciljeva ponekad je potrebno suočiti se sa strahom od promjene i izaći iz dobro poznate okoline. Veće zadovoljstvo, osobni rast i napredak samo su neki od razloga zašto.