Super savjeti pomoću kojih nećete gladovati za vrijeme dijete

Uz ove savjete jest ćete više i mršaviti

Savjeti

Jednom kada svoje tijelo naviknete na unos zdravih namirnica, moći ćete ih jesti u izobilju, ne osjećati glad, a na svome tijelu vidjet ćete toliko željene rezultate.

Ljetno vrijeme najčešće je ono u kojem se velik broj ljudi odlučuje na brzinske dijete kako bi svoje tijelo isklesali za plažu. Najčešće takve dijete uključuju gladovanje i minimalan unos hrane u organizam, što u konačnici rezultira jo-jo efektom i povratkom izgubljenih kilograma.

Također, gladovanje nije preporučeno jer naš organizam ubrzano troši već postojeće zalihe hrane, a mi se osjećamo loše i malaksalo. U nastavku vam donosimo savjete kako prakticirati zdravu dijetu te - više jesti, ali i više mršaviti!

1. Ako svoje obroke pretrpate zdravom hranom, poput mješavine voća za doručak, povrća za ručak te voćnih salatica kao međuobroka i večere, nećete imati vremena za jedenje nezdrave hrane. Osjećat ćete se zdravo i sito, a energija koju primite iz tih namirnica poslužit će vam kao gorivo za cijeli dan.

2. Iako zvuči da je preduvjet za ovakav način ishrane i prirodna sklonost jedenju zdravijih namirnica, to ne mora biti tako. Kao što je stvar u mnogo slučajeva, za početak je i više nego dovoljna vaša dobra volja. Ako odlučite promijeniti prehrambene navike kojima se i ne dičite toliko te umjesto hamburgera za večeru pojesti bananu -  to zaista i možete učiniti. Znanstvenici tvrde da je našem organizmu dovoljno samo 18 dana da se jednostavno navikne na novi režim prehrane. To znači da će vam se ona vrećica čipsa koju ste prije mogli pojesti za minutu sada činiti prezačinjena i radije ćete pojesti nešto zdravije umjesto nje.

3. A sada, nekoliko savjeta ako vam tijekom preobrazbe ishrane ponestane ideja za zdrave i sadržajne obroke. Primjerice, jedan dan umjesto voća za doručak možete pojesti isjeckane gljive, paprike ili špinat koji ćete povezati s jednim ili dva meko kuhana jaja. Za ručak, umjesto kruha koji ste jeli uz obrok ili u sendviču, nasjeckajte bilo koju vrstu salate. Uz sve to možete se pozabaviti i mijenjanjem već dobro poznatih recepata pa u jedan od vaših omiljenih mesnih obroka umjesto određene količine mesa kao nadomjestak polovici staviti mrkvu.

4. Na kraju ono najvažnije - nemojte samo svojim uobičajenim obrocima nadodati zdrave namirnice. Ključ uspjeha je u nadomještanju, a ne dodavanju.

Komentari na članak

Vezani članci

Kuhano jaje

Student u kuhinji

Većina studenata ne zna kako skuhati jaje, polovica nije sigurna kako se priprema pire krumpir

Dvoje od pet studenata ističe da su njihove prehrambene navike nezdrave, a trećina ih barem jednom tjedno jede gotovo jelo pripremljeno u mikrovalnoj pećnici.

SCZG izvana

Tijekom obnove studentskih domova

Subvencioniranim stanarima najviša razina potpore studentske prehrane

Riječ je o razini 2,5 koja im omogućava da svakog dana preko svoje "iksice" uzmu tri meni-obroka te tri obroka po izboru izvan dnevnog menija. 

Djedica s poklonima

Božićna ušteda

Savjeti za preživljavanje blagdanskih troškova na studentskom budžetu

Studentski je budžet sam po sebi vrlo oskudan, što predstavlja veliki problem kada su u pitanju blagdanski troškovi. No, nije sve tako crno jer postoje načini kako izaći na kraj s tolikim troškovima, a da ne potrošite sav novac.

Diet

Rješenje za višak kilograma

Top tri dijete za mršavljenje

Ne čekajte zadnji trenutak, već spojite ugodno s korisnim. Istovremeno pripremajte omiljena božićna jela i osmislite plan kako vratiti željenu težinu.

Držanje za ruke

Da smo barem prije znali!

Savjeti o vezama koje biste si dali u mlađim danima

10 savjeta o vezama koje biste si vjerojatno preporučili da možete vratiti vrijeme.