Super savjeti pomoću kojih nećete gladovati za vrijeme dijete

Uz ove savjete jest ćete više i mršaviti

Savjeti

Jednom kada svoje tijelo naviknete na unos zdravih namirnica, moći ćete ih jesti u izobilju, ne osjećati glad, a na svome tijelu vidjet ćete toliko željene rezultate.

Ljetno vrijeme najčešće je ono u kojem se velik broj ljudi odlučuje na brzinske dijete kako bi svoje tijelo isklesali za plažu. Najčešće takve dijete uključuju gladovanje i minimalan unos hrane u organizam, što u konačnici rezultira jo-jo efektom i povratkom izgubljenih kilograma.

Također, gladovanje nije preporučeno jer naš organizam ubrzano troši već postojeće zalihe hrane, a mi se osjećamo loše i malaksalo. U nastavku vam donosimo savjete kako prakticirati zdravu dijetu te - više jesti, ali i više mršaviti!

1. Ako svoje obroke pretrpate zdravom hranom, poput mješavine voća za doručak, povrća za ručak te voćnih salatica kao međuobroka i večere, nećete imati vremena za jedenje nezdrave hrane. Osjećat ćete se zdravo i sito, a energija koju primite iz tih namirnica poslužit će vam kao gorivo za cijeli dan

2. Iako zvuči da je preduvjet za ovakav način ishrane i prirodna sklonost jedenju zdravijih namirnica, to ne mora biti tako Kao što je stvar u mnogo slučajeva, za početak je i više nego dovoljna vaša dobra volja. Ako odlučite promijeniti prehrambene navike kojima se i ne dičite toliko te umjesto hamburgera za večeru pojesti bananu -  to zaista i možete učiniti. Znanstvenici tvrde da je našem organizmu dovoljno samo 18 dana da se jednostavno navikne na novi režim prehrane. To znači da će vam se ona vrećica čipsa koju ste prije mogli pojesti za minutu sada činiti prezačinjena i radije ćete pojesti nešto zdravije umjesto nje.

3. A sada, nekoliko savjeta ako vam tijekom preobrazbe ishrane ponestane ideja za zdrave i sadržajne obroke. Primjerice, jedan dan umjesto voća za doručak možete pojesti isjeckane gljive, paprike ili špinat koji ćete povezati s jednim ili dva meko kuhana jaja. Za ručak, umjesto kruha koji ste jeli uz obrok ili u sendviču, nasjeckajte bilo koju vrstu salate. Uz sve to možete se pozabaviti i mijenjanjem već dobro poznatih recepata pa u jedan od vaših omiljenih mesnih obroka umjesto određene količine mesa kao nadomjestak polovici staviti mrkvu.

4. Na kraju ono najvažnije - nemojte samo svojim uobičajenim obrocima nadodati zdrave namirnice. Ključ uspjeha je u nadomještanju, a ne dodavanju.

Komentari na članak

Vezani članci

Kreirajte sami vlastitu aplikaciju

Developeri i početnici, okušajte se

Napravite vlastitu aplikaciju za manje od pola sata

Oduvijek ste željeli napraviti vlastitu mobilnu aplikaciju? Odsad to možete učiniti za manje od pola sata uz pomoć tvrtke Kinetise.

zdrava hrana

Zaboravite na klasične sendviče

Pet jednostavnih recepata za zdrav ručak

Isprobajte ove brze i jednostavne recepte i sigurno nećete požaliti.

Djevojka zimi

Zdravlje u zimskim mjesecima

Za zaštitu od prehlade umjesto kuhanog vina i čaja, pijte vodu

U samo nekoliko koraka i na najnižim se temperaturama možete brzo ugrijati.

SCZG izvana

Tijekom obnove studentskih domova

Subvencioniranim stanarima najviša razina potpore studentske prehrane

Riječ je o razini 2,5 koja im omogućava da svakog dana preko svoje "iksice" uzmu tri meni-obroka te tri obroka po izboru izvan dnevnog menija. 

Djevojka leži u krevetu

Budite se odmorni i veseli

Pet savjeta za uklanjanje smetnji koje vam narušavaju san

Naše zdravlje uvelike ovisi o pravilnom spavanju. Iako nam često san narušavaju bolovi i ostale smetnje poput hrkanja, postoji nekoliko načina koji će vam pomoći da se budite s osmijehom.