Super savjeti pomoću kojih nećete gladovati za vrijeme dijete

Uz ove savjete jest ćete više i mršaviti

Savjeti

Jednom kada svoje tijelo naviknete na unos zdravih namirnica, moći ćete ih jesti u izobilju, ne osjećati glad, a na svome tijelu vidjet ćete toliko željene rezultate.

Ljetno vrijeme najčešće je ono u kojem se velik broj ljudi odlučuje na brzinske dijete kako bi svoje tijelo isklesali za plažu. Najčešće takve dijete uključuju gladovanje i minimalan unos hrane u organizam, što u konačnici rezultira jo-jo efektom i povratkom izgubljenih kilograma.

Također, gladovanje nije preporučeno jer naš organizam ubrzano troši već postojeće zalihe hrane, a mi se osjećamo loše i malaksalo. U nastavku vam donosimo savjete kako prakticirati zdravu dijetu te - više jesti, ali i više mršaviti!

1. Ako svoje obroke pretrpate zdravom hranom, poput mješavine voća za doručak, povrća za ručak te voćnih salatica kao međuobroka i večere, nećete imati vremena za jedenje nezdrave hrane. Osjećat ćete se zdravo i sito, a energija koju primite iz tih namirnica poslužit će vam kao gorivo za cijeli dan

2. Iako zvuči da je preduvjet za ovakav način ishrane i prirodna sklonost jedenju zdravijih namirnica, to ne mora biti tako Kao što je stvar u mnogo slučajeva, za početak je i više nego dovoljna vaša dobra volja. Ako odlučite promijeniti prehrambene navike kojima se i ne dičite toliko te umjesto hamburgera za večeru pojesti bananu -  to zaista i možete učiniti. Znanstvenici tvrde da je našem organizmu dovoljno samo 18 dana da se jednostavno navikne na novi režim prehrane. To znači da će vam se ona vrećica čipsa koju ste prije mogli pojesti za minutu sada činiti prezačinjena i radije ćete pojesti nešto zdravije umjesto nje.

3. A sada, nekoliko savjeta ako vam tijekom preobrazbe ishrane ponestane ideja za zdrave i sadržajne obroke. Primjerice, jedan dan umjesto voća za doručak možete pojesti isjeckane gljive, paprike ili špinat koji ćete povezati s jednim ili dva meko kuhana jaja. Za ručak, umjesto kruha koji ste jeli uz obrok ili u sendviču, nasjeckajte bilo koju vrstu salate. Uz sve to možete se pozabaviti i mijenjanjem već dobro poznatih recepata pa u jedan od vaših omiljenih mesnih obroka umjesto određene količine mesa kao nadomjestak polovici staviti mrkvu.

4. Na kraju ono najvažnije - nemojte samo svojim uobičajenim obrocima nadodati zdrave namirnice. Ključ uspjeha je u nadomještanju, a ne dodavanju.

Komentari na članak

Vezani članci

Tomislav Zovko

Intervju s Tomislavom Zovkom iz tima Balkanfit

INTERVJU: Fitness trener i model otkriva kako doći do savršene forme za ljeto

Tomislav Zovko, član tima Balkanfit, savjetovao nam je kako pravilno vježbati i što uvrstiti u prehranu kako bismo ovog ljeta zasjali u kupaćem kostimu.

7 ideja koje će vam pomoći da radite na sebi

Slatke ljetne brige

7 ideja koje će vam pomoći da radite na sebi

Ljeto je savršeno vrijeme za dodatno usavršavanje. Iskoristite kraj ljeta i pokušajte raditi na sebi pomoću ovih sedam ideja.

Brace yourself..

Najluđa noć u godini

7 pogrešnih novogodišnjih odluka

Ukoliko ste jedan od onih koji dočekuju novu godinu sa papirom punim svakakvih novogodišnjih odluka, zaustavite se! Nemojte pod stresom ući u siječanj. Savjetujemo koje odluke nikako ne bi smjeli donositi u posljednjoj kalendarskoj večeri.

zona udobnosti- sunce

Zakorači prema pozitivnim promjenama!

Deset razloga koji će Vas uvjeriti da izađete iz „zone udobnosti"

Za ostvarenje ciljeva ponekad je potrebno suočiti se sa strahom od promjene i izaći iz dobro poznate okoline. Veće zadovoljstvo, osobni rast i napredak samo su neki od razloga zašto.

Korištenje smartphonea

Pretjerano punjenje baterije

Održavanje života baterije pametnih mobitela

Što se događa kada se litij-ionska baterija prepuni?