Super savjeti pomoću kojih nećete gladovati za vrijeme dijete

Uz ove savjete jest ćete više i mršaviti

Savjeti

Jednom kada svoje tijelo naviknete na unos zdravih namirnica, moći ćete ih jesti u izobilju, ne osjećati glad, a na svome tijelu vidjet ćete toliko željene rezultate.

Ljetno vrijeme najčešće je ono u kojem se velik broj ljudi odlučuje na brzinske dijete kako bi svoje tijelo isklesali za plažu. Najčešće takve dijete uključuju gladovanje i minimalan unos hrane u organizam, što u konačnici rezultira jo-jo efektom i povratkom izgubljenih kilograma.

Također, gladovanje nije preporučeno jer naš organizam ubrzano troši već postojeće zalihe hrane, a mi se osjećamo loše i malaksalo. U nastavku vam donosimo savjete kako prakticirati zdravu dijetu te - više jesti, ali i više mršaviti!

1. Ako svoje obroke pretrpate zdravom hranom, poput mješavine voća za doručak, povrća za ručak te voćnih salatica kao međuobroka i večere, nećete imati vremena za jedenje nezdrave hrane. Osjećat ćete se zdravo i sito, a energija koju primite iz tih namirnica poslužit će vam kao gorivo za cijeli dan.

2. Iako zvuči da je preduvjet za ovakav način ishrane i prirodna sklonost jedenju zdravijih namirnica, to ne mora biti tako Kao što je stvar u mnogo slučajeva, za početak je i više nego dovoljna vaša dobra volja. Ako odlučite promijeniti prehrambene navike kojima se i ne dičite toliko te umjesto hamburgera za večeru pojesti bananu -  to zaista i možete učiniti. Znanstvenici tvrde da je našem organizmu dovoljno samo 18 dana da se jednostavno navikne na novi režim prehrane. To znači da će vam se ona vrećica čipsa koju ste prije mogli pojesti za minutu sada činiti prezačinjena i radije ćete pojesti nešto zdravije umjesto nje.

3. A sada, nekoliko savjeta ako vam tijekom preobrazbe ishrane ponestane ideja za zdrave i sadržajne obroke. Primjerice, jedan dan umjesto voća za doručak možete pojesti isjeckane gljive, paprike ili špinat koji ćete povezati s jednim ili dva meko kuhana jaja. Za ručak, umjesto kruha koji ste jeli uz obrok ili u sendviču, nasjeckajte bilo koju vrstu salate. Uz sve to možete se pozabaviti i mijenjanjem već dobro poznatih recepata pa u jedan od vaših omiljenih mesnih obroka umjesto određene količine mesa kao nadomjestak polovici staviti mrkvu.

4. Na kraju ono najvažnije - nemojte samo svojim uobičajenim obrocima nadodati zdrave namirnice. Ključ uspjeha je u nadomještanju, a ne dodavanju.

Komentari na članak

Vezani članci

jedenje kasno navečer

Znanstveno istraživanje

Jedenje kasno navečer negativno utječe na rad mozga

Prema novim istraživanjima, konzumiranje hrane u kasnim noćnim satima negativno utječe na naše pamćenje i učenje.

Veleučilište Baltazar Zaprešić - studenti

Veleučilište Baltazar Zaprešić

Prvo privatno veleučilište dobilo dopuštenje za otvaranje restorana

Veleučilište Baltazar Zaprešić postalo je prvo privatno veleučilište u RH koje je dobilo dopuštenje za otvaranje restorana subvencionirane prehrane u svojim prostorima.

Gornji grad: Mijene srca

"Gornji grad: Mijene srca"

Zanimljive gastronomske priče u umjetničkom projektu Muzeja prekinutih veza

Ove nedjelje upoznajte boemski način života Gornjeg grada, kušajte organske namirnice, slušajte radio i osvojite besplatan ručak na tajnoj lokaciji u središtu Zagreba.

Zdravi doručak

Najvažniji obrok u danu

Brz i zdrav doručak za svaki dan u tjednu

Mnogi su rekli i dokazali da je doručak najbitniji obrok u danu. Mnogi kažu da se po jutru dan poznaje. Mi kažemo da se po doručku dan poznaje. Uz ove recepte, to će postati i vaša omiljena uzrečica.

Let avionom

Na današnji dan

Na dan braće Wright donosimo vam savjete za bezbrižan prvi let

Prvi let ne bi trebao biti traumatično iskustvo, nego uvod u novu avanturu. Neka vam naši savjeti budu početna točka ohrabrivanja i informiranja o putovanju među oblacima.