Lutka s celulitom, strijama i tetovažama

Upoznajte Lammily, „prizemljenu” lutku za djecu

Lammily

Stvorena je lutka Lammily koja ima tijelo prosječne 19-ogodišnjakinje, a mogu joj se dodati i nedostaci.

Nickolay Lamm tvorac je lutke Lammily koja ima proporcije prosječne tinejdžerice, strije, celulit, tetovaže, ožiljke i akne.

Ovaj projekt nije bilo lako ostvariti. Lamm je trebao prikupiti 95 000 $, a kad je predstavio projekt, prikupio je 150 000 $ za kampanju pod nazivom „Prosječno je lijepo”.

Nakon duge vladavine Barbie, koja je imala duge noge, tanak struk i bila je vrlo visoka, stvorena je „normalna” lutka s realnijim proporcijama.

Lammily ima prosječne ženske mjere, smeđu kosu, šire bokove, jače grudi, struk i stražnjicu te je niža od klasične Barbie.

Njen tvorac tvrdi da je želio stvoriti lutku koja nije savršenog i besprijekornog izgleda jer to djevojčicama stvara krivu iluziju o odraslim ženama.

Lammily vs. Barbie
 
 

Nadalje, Lammily se po želji mogu dodati nedostaci koje ima svaka stvarna žena. tako lutka može imati ožiljke, modrice, akne ili ugriz komarca. Isto tako, odjeća koju Lammily nosi nije šljokičasta, ružičasta ni sjajna. Lammilyna odjeća je „obična”, to su traperice, košulje, šalovi i ravne cipele.

Lutka Lammily se prodaje po cijeni od 25$, a u prodaju je puštena prije nekoliko tjedana. Na službenoj internetskoj stranici lutka se može naručiti uz dodatno plaćanje poštarine.

Komentari na članak

Vezani članci

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

SCZG izvana

Priopćenje SZZG-a

Zbor predložio nove cijene studentskog smještaja

Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu uputio je predstavnicima medija priopćenje vezano uz poskupljenje studentskog smještaja u Zagrebu koje prenosimo u cijelosti.

Studenti s fasciklima

Posao za mlade

Postani građanin svijeta uz Global TESOL college

Rasturaš engleski? Tražiš posao? Voliš putovati?