Promijenite svoj bioritam

Trikovi koji će „noćnim pticama“ olakšati buđenje

buđenje rano ujutro

Kako biste bili što učinkovitiji tijekom ispita i cijeli dan uspješno funkcionirali s jednakom razinom energije, pokušajte ranije zaspati i rano se buditi, koliko god se to činilo teško izvedivim.

U današnje doba interneta, noćnih izlazaka i kasnog odlaska u krevet, ljudi često mogu izgledati umorno i neispavano. To posebno može ostaviti trag na studentskom životu i polaganju ispita. Upravo zato postoji nekoliko razloga zašto je dobro ranije ići u krevet i rano se buditi.

Prije svega, osjećat ćete se odmorno i imati puno više energije, nego da ste zaspali u kasnovečernjim satima. Osim toga, time će i vaša produktivnost kod učenja i praćenja predavanja biti veća. Stoga, pokušajte se držati savjeta koje vam donosimo, uvedite nove navike spavanja i promijenite svoj bioritam. 

Izloženost prirodnom svjetlu 

Većina nas navikla je na svjetlo ekrana laptopa ili mobitela, što nas dodatno uspavljuje. Zato se od jutra potrudite biti što više izloženi prirodnom svjetlu. U večernjim satima nastojte isključiti sve elektroničke uređaje, a uključiti prigušena svjetla koja će vas umiriti. Također, nemojte spustiti rolete prije spavanja. Tako će vam ujutro sobu obasjati prirodna svjetlost i natjerati vas da rano ustanete. 

Uspostavljanje noćne rutine

Kada jednom odlučite promijeniti vrijeme odlaska u krevet, bitno je steći rutinu, odrediti vrijeme kada ćete ići u krevet i toga se svakog dana držati. Umjesto televizora i mobitela bolje pročitajte neku dobru knjigu, opustite se i na taj način pripremite organizam za san. 

Fizičko i psihičko buđenje

Vjerojatno će vam prvih nekoliko dana biti čudno buditi se nekoliko sati ranije, ali upravo iz tog razloga kao melodiju alarma postavite neki nježni zvuk koji vas neće šokirati u rano ujutro. Isto tako pokušajte svoj alarm što više udaljiti od kreveta, jer će vas sam čin dizanja iz njega prilikom zvonjave alarma fizički pomalo probuditi. Kako biste se u potpunosti razbudili i sveli na minimum mogućnost vraćanja u krevet, umijte se hladnom vodom. 

Kampiranje 

Ne postoji bolji način za sređivanja bioritma od boravka u prirodi. Stoga, ako nemate vikendicu ili kućicu u prirodi u koju biste mogli ići prespavati, razmislite o kampiranju. Na taj se način izravno povezujete s prirodom i imate mogućnost ostvariti skladniji san.

Komentari na članak

Vezani članci

Čitanje u 2018.

„Bezbolno“ čitanje

5 savjeta koji će vam pomoći da više čitate u 2018. godini

Ako ne čitate knjige ili ste dugogodišnji knjigoljubac, ali ste već neko vrijeme stavili čitanje na pauzu s obzirom na to da imate puno obveza na fakultetu ili ste se jednostavno ulijenili, mi vam nudimo rješenja kako da povratite izgubljenu motivaciju.

lubenica

Mali ljetni trik

Održite ljepotu kože lica pomoću lubenice

Lubenica je omiljeno ljetno voće. No lubenica može poslužiti i kao fantastična ljetna maska i piling koji će kožu vašeg lica održati prekrasnom i svježom. 

spavanje

Znanstvenici otkrili idealno vrijeme za obavljanje svake vrste aktivnosti

Postoji razlog zašto nikako ne uspijevate pratiti ono predavanje koje počinje u 8 ujutro

Saznajte kada je savršeno vrijeme za buđenje, učenje, pisanje seminara ili seks.

Par

Pokažite da vam je stalo

Šest načina kako iskazati ljubav svojoj boljoj polovici

Mislite da je ljubavi došao kraj? Možda joj treba samo mali poticaj u obliku komplimenta ili buketa cvijeća.

Djevojka s laptopom

Deset savjeta

Bolje spriječiti nego liječiti: izbori zbog kojih ćete požaliti

Većina mladih se našla u situaciji kada je bilo neizbježno reći: „Eh, da barem nisam to napravio.“ Izbjegavanje ovih izbora pomoći će vam u izgradnji uspješnijeg i zadovoljnijeg životnog puta.