Promijenite svoj bioritam

Trikovi koji će „noćnim pticama“ olakšati buđenje

buđenje rano ujutro

Kako biste bili što učinkovitiji tijekom ispita i cijeli dan uspješno funkcionirali s jednakom razinom energije, pokušajte ranije zaspati i rano se buditi, koliko god se to činilo teško izvedivim.

U današnje doba interneta, noćnih izlazaka i kasnog odlaska u krevet, ljudi često mogu izgledati umorno i neispavano. To posebno može ostaviti trag na studentskom životu i polaganju ispita. Upravo zato postoji nekoliko razloga zašto je dobro ranije ići u krevet i rano se buditi.

Prije svega, osjećat ćete se odmorno i imati puno više energije, nego da ste zaspali u kasnovečernjim satima. Osim toga, time će i vaša produktivnost kod učenja i praćenja predavanja biti veća. Stoga, pokušajte se držati savjeta koje vam donosimo, uvedite nove navike spavanja i promijenite svoj bioritam. 

Izloženost prirodnom svjetlu 

Većina nas navikla je na svjetlo ekrana laptopa ili mobitela, što nas dodatno uspavljuje. Zato se od jutra potrudite biti što više izloženi prirodnom svjetlu. U večernjim satima nastojte isključiti sve elektroničke uređaje, a uključiti prigušena svjetla koja će vas umiriti. Također, nemojte spustiti rolete prije spavanja. Tako će vam ujutro sobu obasjati prirodna svjetlost i natjerati vas da rano ustanete. 

Uspostavljanje noćne rutine

Kada jednom odlučite promijeniti vrijeme odlaska u krevet, bitno je steći rutinu, odrediti vrijeme kada ćete ići u krevet i toga se svakog dana držati. Umjesto televizora i mobitela bolje pročitajte neku dobru knjigu, opustite se i na taj način pripremite organizam za san. 

Fizičko i psihičko buđenje

Vjerojatno će vam prvih nekoliko dana biti čudno buditi se nekoliko sati ranije, ali upravo iz tog razloga kao melodiju alarma postavite neki nježni zvuk koji vas neće šokirati u rano ujutro. Isto tako pokušajte svoj alarm što više udaljiti od kreveta, jer će vas sam čin dizanja iz njega prilikom zvonjave alarma fizički pomalo probuditi. Kako biste se u potpunosti razbudili i sveli na minimum mogućnost vraćanja u krevet, umijte se hladnom vodom. 

Kampiranje 

Ne postoji bolji način za sređivanja bioritma od boravka u prirodi. Stoga, ako nemate vikendicu ili kućicu u prirodi u koju biste mogli ići prespavati, razmislite o kampiranju. Na taj se način izravno povezujete s prirodom i imate mogućnost ostvariti skladniji san.

Komentari na članak

Vezani članci

Slomljeno srce

Ljubavni odnosi

6 savjeta kako preboljeti vezu koja nije ni započela

Prije nego što ste odnos definirali kao ljubavnu vezu, druga se strana povukla. Donosimo savjete kako preboljeti tu nedovršenu priču.

Najbolji muški uleti

Vjerojatno ovi prijedlozi neće upaliti svaki put, ali vrijedi pokušati

Kako što bolje „upasti“ djevojci

Svaka je mlada djevojka barem jednom doživjela pokušaj mladića da joj uleti koristeći neku upadicu, ulet. Neki od njih doista su smiješni i čovjek se upita kako bi ijedna žena „pala" na takav ulet, a mi vam u svakom slučaju donosimo top ulete koje smo sakupili od različitih djevojaka i mladića.

Zgrade naslovna

Život u podstanarstvu

Nekoliko savjeta koji će vam pomoći prilikom traženja stana

Traženje idealnog stana sa studentskim budžetom nemoguća je misija, ali uz određene smjernice i savjete moguće je naći stan koji je dobar za život.

Stres

Suočavanje s obvezama

Jednostavan vodič za rješavanje stresa

Ni najbolji multitaskeri nisu svemogući. Stoga donosimo jednostavne savjete za minimaliziranje stresa i lakše obavljanje svakodnevnih obaveza.

Laptop, bilježnica, učenje

Vodite uspješan život

Jednostavni savjeti za povećanje produktivnosti i učinkovitosti

Ako ste pretrpani obavezama, pod stresom i ne obavljate kvalitetno zadatke, vrijeme je da preuzmete kontrolu nad svojim životom te uz ove savjete povećate svoju produktivnost i učinkovitost.