Ljetne noćne more

Sedam trikova za preživljavanje vrućih ljetnih noći

spavanje

Donosimo vam sedam trikova kako preživjeti vruće ljetne noći bez klima-uređaja i kvalitetno se naspavati.

Ljeto je pravi izazov za spavanje zbog velikih vrućina, ali i sparine. Iako je klima-uređaj najbolje rješenje jer će rashladiti sobu i stvoriti ugodnu temperaturu, postoje i jeftiniji načini rashlađivanja koji su ujedno vrlo učinkoviti.

1. Pamučna posteljina i pidžama

Pamuk je idealan u svakom slučaju jer je prirodan i izdržljiv te koži daje ugodan osjećaj i dozvoljava joj da diše tokom sna, kao i lagana pamučna pidžama ili donje rublje. Stoga, tijekom ljeta spremite satenske, svilene i sintetičke materijale te se kvalitetno naspavajte.

2. Termofor

Svakom kućanstvu dobro će doći termofor jer ga možete koristiti cijelu godinu. Stavite termofor u zamrzivač i rashladite krevet. A tijekom zime napunite ga vrućom vodom i ugrijte hladne noge.

3. Ventilator

Odličan je izbor i ventilator koji možete okrenuti prema prozoru i stvoriti cirkulaciju hladnog zraka tako što se topli zrak izvana pomiješa s ventilatorom. Vaša će se soba rashladiti i postati ugodna za spavanje. Ako imate zidni ventilator, podesite ga na opciju clock-wise jer će se topli zrak podići i izaći van.

4. Smirite puls

Još jedan vrlo koristan način rashlađivanja koji će vam pomoći da lakše zaspite. Na vrat, zapešća, ramena, gležnjeve, prepone i iza koljena stavite kockice leda koje će usporiti puls.

5. Čaša vode

Kada su velike vrućine, organizam treba i više vode. Kako bi izbjegli buđenje, prevrtanje i znojenje tokom noći, prije spavanja popijte čašu vode. Voda će vas osvježiti i spriječiti dehidraciju.

6. Žitarice za spas

Najbolji su izbor heljda i riža koje će vam pomoći da spavate kao beba. Heljda zbog svojih svojstava djeluje vrlo opuštajuće na organizam, što će vam pomoći da lakše zaspite. Napunite jastuk heljdom i naspavajte se.

Također, možete napuniti čarapu rižom i staviti u zamrzivač na kojih sat vremena. Kada krenete spavati, čarapu stavite blizu vrata ili čela jer će vas rashladiti, pa ćete lakše utonuti u san.

7. Izolirajte se od tehnologije

Iako su ugašeni, uređaji zagrijavaju prostoriju. Kako bi izbjegli dodatno povišenje temperature, isključite sve uređaje iz utičnica.

Komentari na članak

Vezani članci

IC Future Seminar

eSTUDENT poziva

Prijavite se na IC Future Seminar 2014. u Dubrovniku!

IC Future Seminar 2014. ljetni je seminar koji se bavi temama vezanim uz intelekutalni kapital u organizaciji studentske udruge eSTUDENT. Ove godine okuplja 30 ambicioznih studenata iz cijelog svijeta i povezuje ih s vrhunskim domaćim i inozemnim predavačima.

spavanje

Zašto prestati?

Ne idite u krevet sa svojim mobilnim telefonima

Sve više osoba, osobito mladih, nosi mobitele sa sobom kad odlazi na spavanje. Znanstvenici upozoravaju na moguće negativne posljedice takve navike na zdravlje.

self talk

Mentalno zdravlje

Za kvalitetan život zaustavite negativne misli

Svakoga dana čovjek stvara u svojoj glavi oko 50 tisuća misli od kojih su većina one automatske, odnosno nesvjesne.

Kako se riješiti stresa

Zdrav život

Riješite se (ispitnog) stresa ovim koracima

Stres je čest studentski problem, i to posebice u vrijeme ispita. Saznajte jednostavne trikove za oslobađanje stresa.

Kasne dvadesete

Uživajte u studentskom životu

Šest savjeta koji će vam pomoći da uštedite novac

Troškovi su noćna mora svakog studenta jer novca nikada dosta. No, postoje načini kako pravilno trošiti novac i štedjeti da biste mogli uživati u studentskom životu.