Prijeko potrebna motivacija

Sedam lukavih načina kako se natjerati na vježbu

Vježbanje u teretani

Odluka o odlasku u teretanu ne mora biti toliko teška, dovoljno je nekoliko malih trikova.

Iako povećava samopouzdanje, smanjuje anksioznost i poboljšava rad metabolizma, ne znači da ćete zato uživati u tjelovježbi. Jednako tako poticaj vam vjerojatno neće biti niti djevojke i mladići izgrađenih tijela koji se smiješe s plakata po gradu. No, ipak postoje načini kako se prisiliti na odlazak u teretanu i krenuti s radom na svom tijelu.

1. Vizualni podsjetnik

Poruka na zaslonu vašeg mobitela koja bi vam davala energiju da upravo u tom trenutku krenete s vježbom odličan je poticaj. Ista vam se (ili slična) poruka može naći na zaslonu računala ili zidu vaše sobe.

FOTO: Tumblr

2. Aplikacije

Postoje aplikacije koje služe zacrtavanju vlastitih ciljeva, mjerenju broja kilograma koje želite izgubiti i vremenskog roka u kojem želite postići određenu tjelesnu težinu.

3. Odjeća za vježbanje

Nove tajice, šarene majice bit će vam odličan poticaj da krenete u teretanu, a pritom se nećete osjećati krivim zbog kupovanja odjeće, jer sve radite s dobrim ciljem.

4. Instagram

Pratite ljude koji na Instagramu redovito objavljuju svoje videe za vježbanje jer će vas upravo rezultati koje oni postižu potaknuti da i sami probate vježbati.

5. Krenite ujutro

Jutro je najbolje vrijeme za vježbu, jer ne samo da ste odmorni i puni energije, nego još uvijek niste u poslovnim obavezama i spremni ste za teretanu odvojiti barem pola sata.

6. Fitness ciljevi

Napravite popis razloga zbog kojih idete u teretanu, bilo da je to zato što se nakon vježbanja osjećate kao pobjednik ili primjećujete da gubite kilograme, a dobivate mišiće.

FOTO: Tumblr

7. Pozovite prijatelja

Gotovo da su sve stvari u dvoje lakše, a kroz druženje s prijateljem i zajedničke odlaske u teretanu međusobno ćete se poticati i hrabriti jedan drugog u slučaju pokušaja odustajanja.

Komentari na članak

Vezani članci

Voda - before and after

Četiri litre vode dnevno za savršeno zdravlje

Pije 120 litara vode mjesečno i ima odlične rezultate

Preporučena dnevna doza vode kreće se između 2 do 3 litre. Rijetki su oni koji tu količinu zapravo i unose, no ovaj članak će vas natjerati da se počnete držati te preporuke.

spavanje

Znanstvenici otkrili idealno vrijeme za obavljanje svake vrste aktivnosti

Postoji razlog zašto nikako ne uspijevate pratiti ono predavanje koje počinje u 8 ujutro

Saznajte kada je savršeno vrijeme za buđenje, učenje, pisanje seminara ili seks.

Mehmet Oz

Zabavne emisije o zdravlju samo su zabavne

Kvazisavjeti doktora Oza

Istraživanje jednog britanskog časopisa pokazalo je da savjeti u emisijama o zdravlju nisu točni.

Čitanje u 2018.

„Bezbolno“ čitanje

5 savjeta koji će vam pomoći da više čitate u 2018. godini

Ako ne čitate knjige ili ste dugogodišnji knjigoljubac, ali ste već neko vrijeme stavili čitanje na pauzu s obzirom na to da imate puno obveza na fakultetu ili ste se jednostavno ulijenili, mi vam nudimo rješenja kako da povratite izgubljenu motivaciju.

Kako pokrenuti vlastiti blog?

Kako pokrenuti vlastiti blog?

Osnivanje bloga u samo nekoliko koraka

Filip Janečić student je završne godine diplomskog studija komunikologije na Hrvatskim studijima te za Studentski.hr otkriva što je sve potrebno kako biste mogli osnovati vlastiti blog.