Poliklinika Bilić Vision

Rješite se dioptrije i zakoračite u novu 2015. godinu bistra pogleda!

Poliklinika Bilić Vision

Bez obzira na to jeste li već naviknuli na nošenje naočala ili kontaktnih leća, vjerujemo da ćete se složiti da bi vam bez njih život bio puno jednostavniji. Iskoristite blagdanski popust i riješite se dioptrije u Poliklinici Bilić Vision!

Iako vjerojatno učite za posljednje ovogodišnje kolokvije i odbrojavate dane do odlaska doma na praznike, podsjećamo vas na blagdansku akciju Poliklinike Bilić Vision.

Bez obzira na to jeste li već naviknuli na nošenje naočala ili kontaktnih leća, vjerujemo da ćete se složiti da bi vam bez njih život bio puno jednostavniji.

Naočale se zamagljuju pri nagloj promjeni temperature, kližu niz nos, a imaju i sposobnost iznenadnog nestanka kad ih najviše trebamo. Kontaktne leće priča su za sebe: stalna koncentracija na održavanje besprijekorne higijene, žuljanje u oku, odlazak u trgovinu po nove... A vrijeme je novac!

Zato ga uštedite u Poliklinici Bilić Vision koja vam je omogućila da po iznimno povoljnim akcijskim cijenama skinete dioptriju i riješite se očnih pomagala zauvijek!

Do kraja 2014., pregled za lasersko skidanje dioptrije snižen je za 50% i sada stoji samo 375 kuna. Nakon pregleda, zahvat laserskog skidanja dioptrije moguće je napraviti za već od 4.900 kuna po oku.

Iskoristite blagdanski popust, riješite se dioptrije u Poliklinici Bilić Vision i zakoračite u novu 2015. godinu bistra pogleda!

Detaljne informacije o zahvatu te rezervaciju termina možete dobiti na telefon 01 4678 444 ili na web stranici Poliklinike.

Sretan Božić i uspješnu novu godinu želi vam Poliklinika Bilić Vision. 

Komentari na članak

Vezani članci

Razbijanje mobitela

Inovativna reklama

Biste li pokušali spasiti svoj mobilni uređaj?

Iako je teško ocijeniti je li reklama namještena, mora se priznati kako je inovativna i pomalo šokantna

Novi slogan Hrvatske turističke zajednice "Hrvatska puna života"

„Hrvatska puna života”

Slučaj slogana Hrvatske turističke zajednice: zašto studenti nisu sudjelovali?

Mnogo se kritika upravo javilo zbog iznosa od 2,5 milijuna kuna koji će biti uložen za brendiranje naše zemlje, međutim iznos o kojem se spekulira nije velik s obzirom na to koliko takvi projekti inače stoje.

Putne torbe i koferi

Orion Travel Tech

Kako izbjeći plaćanje predane prtljage na aerodromima

Orion Travel Tech na inovativan i pomalo napadan način omogućuje putnicima da se riješe dodatnih troškova na putovanjima.

Svjetski dan vida 2016

Svjetski dan vida

Optike širom zemlje uključile se u nacionalnu kampanju besplatne provjere vida

Povodom Svjetskog dana vida, besplatne će se provjere vršiti od 10. do 15. listopada u mnogim hrvatskim optikama. Obilježavanje upotpunjuje bogat zdravstveni i edukativni sadržaj.

Reklama koja je oduševila prolaznike

Ni rekleme nisu što su nekad bile

Reklama koja je oduševila prolaznike

Farmacetski brend Apotek iz Stockholma, pronašao je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.