Prva hrvatska medicinska televizija

Pokrenut Medi TV kanal

Medi TV

Realizacija projekta Medi TV kanala krenula je 2011. godine kada je uočena prilika da se putem prve hrvatske medicinske televizije korisnicima pruži kvalitetan sadržaj informativno-edukativnog karaktera.

Ideja za pokretanje Medi TV kanala proizašla je po uzoru na LIFE CHANNEL UK koji je vodeća svjetska medicinska televizija i digitalna platforma. Medi TV projekt počeo je s razvojem početkom 2011. godine kada je uočena prilika da se putem prve hrvatske medicinske televizije korisnicima pruži kvalitetan sadržaj informativno-edukativnog karaktera.

Odlučeno je da se medij pokrene u državnim bolnicama jer su to mjesta s velikom posjećenošću. Prva instalacija izvedena je u Zagrebu u KB MERKUR te Sportskoj poliklinici Zagrebačkog sportskog saveza u siječnju 2013. godine Nakon toga uslijedile su bolnice: KBC RIJEKA, KB KARLOVAC, KB KOPRIVNICA, KBC OSIJEK, OB GOSPIĆ, OB ZADAR, OB ŠIBENIK te OB VARAŽDIN. Kanal su prepoznale neke od vodećih farmaceutskih tvrtki u Hrvatskoj, HZZO, Ministarstvo zdravlja i drugi te je samim time postignut veliki uspjeh s novim medijem u Hrvatskoj. 

Misija projekta je pozicioniranje Medi TV-a kao modernog i specijalističkog kanala promocije koji je idealan za ciljno oglašavanje. Naglasak programa je na širenju edukativnih poruka s ciljem promicanja zdravog načina života kao i podizanja svijesti građana oko prevencija raznih bolesti - pušenja, alkoholizma, tumora, spolnih bolesti i drugih. Poseban prostor posvećen je humanitarnom dijelu kanala koji svim humanitarnim organizacijama omogućava besplatno emitiranje svojih programa, npr. Palčići, Zaklada Ana Rukavina, Hrabri telefon, Udruga Dodir.

Što se tiče očekivanja i planova u 2014. godini, direktor Medi TV-a Krešimir Švigir izjavio je: "U 2013. intenzivno smo ulagali u širenje našeg digitalnog kanala. Kako smo taj cilj uspješno ostvarili, sada se okrećemo daljnjem razvoju kvalitete našeg programa. Naime, kako istraživanja Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje pokazuju, kroz čekaonice hitnih prijema gdje su pozicionirani naši televizori mjesečno procirkulira oko 200 000 osoba, što nas stavlja među najgledanije programe u državi. Stoga su nam planovi za 2014. orijentirani na ulaganje na zapošljavanje stručnog kadra koji će se brinuti za kvalitetu pruženog programa, kao i razvoj prodajnog segmenta kanala u kojem smo otvoreni isključivo za najuvaženije zdravstveno-medicinske proizvode na tržištu."

Komentari na članak

Vezani članci

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Savjet za Kolegu, Studentska udruga Pula

Koji je tvoj #SavjetZaKolegu?

Preporuči kolegama smještaj, dobru hranu, zabavu i fakultet u svom gradu

Svi studenti od sada mogu davati kolegama preporuke na jednom mjestu, u četiri najvažnije kategorije.

Studenti uživaju

Reci prehladi NE

10 načina kako se ne razboljeti ove zime

Osim predivnog božićnog ugođaja, snijega, kolača i kuhanog vina, sa zimom dolazi i jedan nepoželjan gost, svima dobro znana gripa i prehlada. Naporna i iscrpljujuća, jednostavno nas ne pušta na miru i onemogućava nam uživanje u pravom zimskom ugođaju.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

(Budući) HR manageri, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto HR managera, bez obzira na prethodno iskustvo, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!