Mršavljenje

Pjesme koje će vam pomoći pri redovitom vježbanju

Fitness

Mršavljenje, kao i svaka promjena, nije lako, ali uz ove ćete pjesme pojačati motivaciju.

Nova godina čaroban je dan kada će se svi naši snovi početi ostvarivati.

S prvim danom nove godine imamo ozbiljne planove da počnemo učiti, zdravo se hraniti, vježbati i biti bolje osobe.

Svatko od nas sigurno je imao ovakve želje, ali one se svake godine ponavljaju, što znači da ih nismo ostvarili. Ove godine malo ćemo vam pomoći u njihovu ostvarivanju.  

Huffington post donosi 15 pjesama koje će vas pokrenuti i natjerati na vježbanje. Naravno, ove pjesme ne čine čuda, stoga uz njih morate imati realističan plan vježbanja.

Dakle, ako se niste dugo kretali, vjerojatno nećete uspjeti istrčati svoj rekord od prije pet godina kada ste trčali svaki dan. No, uz predano vježbanje, moći ćete se vratiti u formu vrlo brzo. Stoga vam donosimo popis pjesama koji će vam u tome pomoći:

Lips Are Movin - Meghan Trainor

Meltdown - Stromae

Riptide - Vance Joy

Lift Me Up - David Guetta

7/11 - Beyoncé

Habits - Tove Lo (Hippie Sabotage Remix)

Heroes - Alesso feat. Tove Lo

Killed Ya - Daniel Wilson

Got It - Marian Hill

Closer - Thief

Silences - Holy Esque

Electric Love - BORNS

Pray To God - Calvin Harris feat. Haim

Baby Don't Lie - Gwen Stefani

I Won't Let You Down - OK GO

I još jedna vrlo bitna stvar - samo jedna minuta vježbanja može vam bitno poboljšati zdravlje  

Komentari na članak

Vezani članci

https://www.flickr.com/photos/126522610@N08/15819199527/in/photolist-q6TwTr-qhn5Hm-ctFbjJ-dMcDrq-qWV9JR-8tSgsJ-ctFbnu-rehcvh-7AZEuu-p88z3f-brTXQ4-aHpZD6-ctF7m1-HHWdJX-7curtK-9AFASh-7bFn2Q-5cws7m-nURPfi-7khRVh-7kdXDt-ctFb9G-brTHnt-pg2PUo-qWP9A7-b9k5MD-b9k5hR-84QGXp-e6Vzrx-aJU2Ne-dhbeWc-dhaKeK-dhb95V-dhb8He-dhb7L9-dhbm9x-dhb8fU-dhb7CY-dhb7v9-dhbe1W-dhbeV5-dhbe9L-dhbmh4-aEcQqN-pNnC99-dhb29v-dhb7nE-dhbkUg-dhb8s2-ctFbhN

Istraživanje Sveučilišta u Sidneyju

Dizanje utega poboljšava kognitivne sposobnosti

Prema novom istraživanju, dizanje utega, uz pogodnosti za zdravlje, poboljšava i kognitivne sposobnosti. Treniranje mora biti redovito, a zasad je dokazano samo na starijoj populaciji.

5 neobičnih načina za povečanje kvalitete sna

Savjeti za početak nove akademske godine

Pet neobičnih načina za povećanje kvalitete sna

Kako biste izbjegli nesanicu, isprobajte naše neobične savjete za podizanje kvalitete sna – uspjeh je zagarantiran!

Spavati goli

Sve prednosti spavanja bez odjeće

Odlični razlozi zašto biste trebali spavati goli

Stručnjaci tvrde kako spavanje bez pidžame može poboljšati kvalitetu sna, poboljšati veze, pomoći pri sagorijevanju kalorija, a ima i mnoge druge prednosti.

Medaljoni

A gdje je meso?

Evo zašto trebate dobro razmisliti pri idućoj kupovini pilećih medaljona

Malo mesa, a puno masti, kostiju i živaca

Sat

Ljetno računanje vremena

Pomicanje sata negativno utječe na naše zdravlje

Svaka promjena koja narušava naš san negativno se odražava na naše zdravlje. Tako i pomicanje sata za jedan sat unaprijed može izazvati srčani i moždani udar.