Povoljno i jednostavno do preparata za čisto lice

Njega lica iz kućne radinosti

Njega lica

Lice čistimo svakodnevno, ali ponekad ne dovoljno dobro. Donosimo način na koji studenti sami mogu napraviti pripravke za čišćenje lica, jednostavno ali i prihvatljivo za osobni budžet. Koža je jako važan organ kojeg često zanemarujemo a mi donosimo jednostavne trikove kako očistiti lice.

Razmislite koliko puta na dan dodirnete svoje lice. Sada se probajte sjetiti što sve dodirnete rukama tijekom dana. Lice sigurno ne biste naslonili na ručke u tramvaju, tipkovnicu od računala ili na stol u menzi ili na poslu. Jasno je da se ruke uprljaju i da se ta prljavština lako prenese na naše lice. Zato je potrebno lice čistiti svaki dan, bilo vodom i sapunom bilo nekim drugim proizvodom. Međutim, ponekad je dobro napraviti nešto malo 'jače'. Tu uvelike može pomoći piling (eng. Peeling = guljenje kože).

Osvježavajuće djelovanje

Piling je odlična stvar jer s lica odstranjuje mrtve stanice kože i prljavštinu, što kožu čini blistavom, glatkom i naravno čistom. Isto tako, ako piling sadrži mikrozrnca, ona su dobra za bolju cirkulaciju krvi u licu. Samim time, lice izgleda svježije i zdravije. Postoje razni proizvodi za piling lica i tijela i oni naravno variraju u cijeni. Međutim, postoji i mnogo recepata kako napraviti piling i kod kuće za malo novca koji neće opteretiti vaš studentski budžet. Donosimo jedan takav recept.

Citrus piling
Iscijedite jedan limun i jednu naranču u posudicu, te zatim taj sok ugrijte ili u mikrovalnoj ili na pećnici (ali ne pregrijati!). Kad posudicu dovoljno zagrijete maknite je sa štednjaka ili iz mikrovalne i u sok dodajte jednu vrećicu želatine (bez okusa). Tu smjesu miješajte sve dok se želatina u potpunosti ne otopi. Nakon toga pustite da se smjesa ohladi do temperature koja je ugodna na dodir. Potom smjesu dodajte na lice i ravnomjerno razmažite te pustite neka djeluje 4-7 minuta.Isperite mlakom vodom, obrišite lice i stavite kremu koju koristite za njegu lica. Citrusi djeluju kao antioksidansi i hrane kožu te joj daju blistav sjaj. Ukoliko niste sigurni smijete li uopće raditi bilo kakav piling na tijelu i licu, posavjetujte se prvo sa svojim liječnikom.

Zdravo, ali oprezno!
Piling se, u pravilu, ne bi trebao raditi svaki dan jer može učiniti kožu preosjetljivom i isušenom. Međutim, to prvenstveno ovisi o tipu kože. Ako je koža masnija, piling treba raditi češće (2-3 puta tjedno), a ako je suha i osjetljiva, jednom u tjedan dana, ili rjeđe. 

Kožu treba redovito njegovati i o njoj se brinuti, pogotovo nakon ljeta kada smo se izlagali jakom suncu. Ipak je ona naš najveći organ.

Komentari na članak

Vezani članci

Navike promjeni, zdravlje pokreni

Korak prema zdravlju

„Navike promjeni, zdravlje pokreni“ ove godine u Maksimiru

Građani će ove godine moći sudjelovati u još više aktivnosti jer osim pješačke staze, organizatori pripremaju i brojne popratne aktivnosti. Tako će na događanju biti moguće izmjeriti tlak i razinu šećera u krvi te popričati s liječnicima i stručnjacima o tome što se sve može učiniti za svoje zdravlje.

Naslovna

Popularni mitovi o hrani i vježbanju

Osam „zdravih" navika koje trebate odbaciti

U moru zdravih savjeta zlatno pravilo biva – „Imati granice!". Donosimo popis navika za koje smo mislili da su zdrave, ali zapravo mogu biti prilično štetne.

Mladost

Ponekad se teško odlučiti za tjelovježbu, ali organizam pamti

U zdravu tijelu zdrav duh

Kada kažu - u zdravu tijelu zdrav duh - ne lažu! Redovita tjelovježba čini dobro i tijelu, ali i našem duhu, odnosno psihi. Da malo razbistrimo um i osvježimo tijelo možemo otići trčati na nasip, šetati po Jarunu ili se učlaniti u jednu od tri studentske teretane. Stoga, dosta je sa isprikama! Krenite!

Kronicni umor

Tjedan psihologije

Besplatno predavanje o utjecaju emocija na fizičko zdravlje

Predavanje "Psihološki pristup u tretmanu fizikalne terapije - utjecaj misli i emocija na fizičko zdravlje" održat će se unutar ciklusa besplatnih predavanja za javnost - "Otvoreni utorak". Tema je odabrana povodom Tjedna psihologije.

Zdrava hrana

Zdrava hrana za bolje pamćenje i koncentraciju

"Pametna" hrana

Ne pišemo o čarobnoj, egzotičnoj i skupoj hrani. Dapače, radi se o hrani koja je dostupna gotovo uvijek i prihvatljiva za studentski budžet.