Prirodna i biljna ulja za njegu kose znatno doprinose zdravijoj i ljepšoj kosi

Njega kose tijekom cijele godine

Tradicionalna dalmatinska pletenica

Kosa se mora njegovati tijekom cijele godine. Da bi kosa bila što ljepša i zdravija, trebali bi koristiti što prirodnije i zdravije proizvode, a to su upravo biljna ulja. Kokosovo, arganovo i maslinovo ulje slove kao jedna od najzdravijih proizvoda za cjelokupan oragnizam, a mi donosimo zašto i kako ga upotrijebiti za njegu kose.

Nakon ljeta i izlaganja visokom temperaturama, jakom suncu i kupanja u moru, kosi je potreban odmor i dodatna njega kako bi se oporavila. Postoje mnogi proizvodi za kosu, ovisno o tipu kose koji imamo, i većina njih je pripravljena na 'prirodnoj' bazi. Koliko uistinu ima maslinovog ulja u šamponu s maslinama ili badema u bademovom ulju ne znamo.

  Ono što je uistinu zdravo i prirodno za kosu su biljna ulja. Biljna ulja su savršen proizvod za njegu, ne samo kose, već cijelog tijela i organizma. Mi ćemo ih nabrojati nekoliko. 

Blagotvoran učinak i zdravo rješenje

Arganovo (marokansko) ulje - sadrži vrlo visoke količine nezasićenih masnih kiselina, uključujući  i linoleinsku kiselinu koja štiti i regenerira kožu. Na taj se način sprječava sušenje kože i gubitak elasticiteta, što znači sprječavanje nastanka bora, te koža postaje mekša i zategnutija. Isto tako, arganovo ulje koristi se i kao  pakung za kosu jer daje kosi sjaj, pojačava rast kose te štiti kosu od pucanja. Kao pakung, uz dodatak ulja avokada i ružmarina, treba ga obilato nanijeti na kosu, ostaviti da djeluje sat vremena (ili još bolje preko noći), te isprati blagim šamponom za kosu.

Kokosovo ulje -  kokos općenito slovi za jednu od najzdravijih namirnica na našem planetu jer gotovo sva njegova svojstva imaju blagotvoran utjecaj na naš organizam. Neka istraživanja pokazuju da kokosovo ulje može poboljšati vlažnost kože i sadržaj lipida u koži. Ono također može imati zaštitno djelovanje protiv oštećenja kose, ali djeluje i kao zaštita od sunca.

Maslinovo ulje i med – ove dvije, izuzetno zdrave namirnice, odlični su sastojci za njegu kose i kože. Još je bolje ako imate domaći med i ulje. Maska od maslinovog ulja i meda jednostavna je, brza i zdrava. Pomiješajte dvije žlice meda i tri žlice maslinovog ulja. Smjesu nanesite temeljito, a zatim kosu umotajte u plastičnu foliju i ostavite da djeluje 15-ak minuta, potom lagano isperite vodom.

Za blistavu i meku kosu uistinu nije potrebno mnogo, ali je svakako potrebno izbjegavati stalno bojanje i izlaganje kose kemikalijama. Radije kosi priuštite kuru ili preljev, ali svakako je njegujte tijekom cijele godine  

Budući da dolaze hladniji dani, suh zrak i hladan vjetar mogu kosu učiniti slabijom i podložnijom oštećenjima, tako da kupnja jednog od ovih ulja nije na odmet. Cijene nisu niske, ali s obzirom na to koliko proizvod traje, isplati se. Zdravlje nema cijenu!

 

Komentari na članak

Vezani članci

Žena koja spava

Rizici opasni za naše zdravlje kojima se svakodnevno izlažemo spavamo li predugo

8 zdravstvenih rizika predugoga spavanja

Iako bismo mnogo puta željeli produžiti svoj boravak u krevetu, možda ne bi bilo loše ustati na prvi zvuk alarma. Pročitajte koliko je štetno prekomjerno spavanje i koliko sna nam je zaista potrebno kako bismo se odmorili.

Kako napraviti pauzu od učenja na pravilan način!

Pauza od učenja

Kako se pravilno odmoriti od učenja?

Za one kojima pauza od učenja znači provjera Facebooka, Instagrama i Twittera.

Čovjek i vino

„Take me drunk, I'm home!“

8 znakova da ste previše pijani

Postoji vrijeme kada bi zaista trebalo pustiti sve i jednostavno otići kući spavati, koliko god zabava bila razmahana.

Svjetski dan vegetarijanaca

Na današnji dan

VIDEO: Zdravi recepti bez mesa za Svjetski dan vegetarijanstva

Svake godine prvog dana u listopadu obilježava se Svjetski dan vegetarijanstva. Saznajte koje su prednosti ovakvog načina života i kako napraviti ukusne i zdrave vegetarijanske obroke.

Voće-razno

Najvažniji obrok

Započnite dan zdravim doručkom

Ne izbjegavajte doručak jer će vam dati potrebnu energiju i poboljšati raspoloženje. Budući da je najvažniji obrok u danu, neka obiluje zdravim namirnicama.