Test ljepote s kineske verzije Facebooka

Kineski test ljepote: „Hot or not”

test

Novi trend određivanja ljepote – metoda kažiprstom.

Kineska verzija Facebooka, Weibo, pokrenula je trend određivanja ljepote jednostavnim testom – postavite kažiprst da dodiruje bradu i nos, a ako uz to dodiruje i usne, službeno ste lijepi.

Test je poznat pod imenom Metoda identifikacije ljepote ili ružnoće ili Finger trap testa čak su se i kineske zvijezde uključile u objavljivanje svojih fotografija s rezultatima ovoga pomalo bizarnog testa. 

Plastični kirurzi zapravo koriste ovu tehniku kako bi stvorili savršen profil na temelju savršene linije koja spaja nos, usne i bradu. Dr. Mark Holmes iz kirurškog centra McIndoe komentirao je kako se radi o tehnici određivanja simetrije lica na temelju strukture kostiju i proporcija koja se zove Rickett's E-line. Dodaje kako je to relativan pokazatelj ljepote, ali i da se ljepota djelomično određuje prema simetriji i pravilnim proporcijama. Međutim, to ne utječe na nečiju osobnost ili energiju kojom zrači, što su također faktori ljepote.

Test nikako nemojte uzeti za ozbiljno jer smo ipak svi lijepi na svoj način i drugačije doživljavamo pojam ljepote.

Komentari na članak

Vezani članci

Cure na biciklu naslovna

Problematične situacije snalažljivog spola

Ženske tragedije koje zahtijevaju solidarnost kolegica

Odvojite trenutak u kojem ćete suosjećati sa zajedničkim tegobama snalažljivijeg spola i u kojem ćete im se nasmijati. Upravo ženske tragedije žene čine posebnima.

Nokti

Neka vaši nokti budu vaš ponos

15 savjeta za zdrave i snažne nokte

Donosimo 15 savjeta koji će vam pomoći održavati nokte zdravima i prekrasnima.

Zima

Zimska moda

Do tople i stilski usklađene odjeće u samo nekoliko koraka

Zimska odjeća ne mora uvijek biti samo debela i topla, nego i stilski usklađena s ostalim odjevnim predmetima koje imate na sebi.

Galešnjak

Marija Djedović

Hrvatska očima stranca

 Sretna sam što stranci kad čuju Croatia ne misle na korupciju, neefikasnost, nepotizam, krizu nego na vrlo atraktivnu zemlju, idealnu destinaciju. A mi? Nemoguće nam je zamisliti da nam netko zavidi na državi.

Naslovna

Lucija Špiljak

Kolektivna autoimuna bolest i samopouzdanje kao hendikep

Umjetno stvorene potrebe, konformizam uvezenom idealu ljepote, klonirana krda kodirane ljepote. Boom!