Zdravlje

Kada kronični umor postane ozbiljan zdravstveni problem

Kronicni umor

Konstantno osjećate umor iako spavate preopručenih osam sati dnevno? Borite li se s ovim problemom svaki dan, možda je došlo vrijeme za posjet lječniku.

Bezvoljnost, umor, pospanost i slabost opisuju se kao simptomi mnogih medicinskih stanja te mogu imati uzrok u fizičkoj bolesti.

Najbolje bi bilo da dobro promotirte svoje tijelo kako bi lječniku točno mogli opisati kako se osjećate.

Osjećate li konstantnu slabost postoji velika vjerojatnost da imate problema sa štitnjačom.

Ova žlijezda leptirastog oblika u vratu može imati dramatičan utjecaj na brojne tjelesne funkcije. Ona regulira razinu energije, a oscilacije u njezinu funkcioniranju mogu biti pogubne. Potreno je napraviti analizu krvi kako biste provjerili je li sve u redu. Ako nije, liječnik će vam prepisati potrebne lijekove.

Imate li problema s vrtoglavicom i osjećate se pospano, možda je riječ o o stresu ili dugotrajnoj infekciji.  Liječnik vas može poslati na analizu spavanja da bi se ustanovilo patite li od apneje, odnosno prestanka disanja tijekom spavanja. Liječenje je potrebno da se izbjegnu problemi sa srcem i druge komplikacije.

Neobičan umor i nedostatak zraka također mogu biti simptom ozbiljnih srčanih problema, stoga nemojte okljevati kada je u pitanju posjet lječniku.

Komentari na članak

Vezani članci

Grammar nazi

Drugi dio savjeta

Korisni jezični savjeti za sve studente, dio drugi

U drugom dijelu jezičnih savjeta govorit će se o pisanju bjelina (razmaka), navodnim znakovima, polunavodnicima te izostavniku (apostrofu).

Mobilne aplikacije

Brže, lakše, jednostavije

Aplikacije za lakši rad novinara

Zahvaljujući razvoju mobilne tehnologije, pristup informacijama znatno je brži i lakši. Bilješke možemo spremati, a fotografije dijeliti.

Spavati nakon učenja

Važnost kvalitetnog sna

Studenti, pozor: Nudimo vam savjete za bolji san!

Donosimo vam 19 savjeta uz pomoć kojih ćete svoju nesanicu napokon izliječiti. Zasigurno se često probudite iscrpljeno i nespremno za novi dan. Zbog toga smo za vas prikupili trikove koji će vam povećati kvalitetu sna, olakšati buđenje i pozitivno utjecati na dnevne aktivnosti.

trčanje start

Sportom do zdravlja

Najmanja količina vježbanja koja je dobra za zdravlje

Svjesni ste da je krajnje vrijeme da počnete vježbati, ali svejedno nemate volje? Provjerili smo koliko minimalno truda morate tjedno uložiti u vježbanje kako biste poboljšali svoje zdravlje.

Vježbanje

Rekreacija bez bolova

Učinkovite metode za izbjegavanje ozljeda od trčanja

Trčanje je popularan oblik rekreacije. Osim što nam pomaže da se na kratko riješimo svih briga i uz to povećamo kondiciju, trčanje može dovesti do mnogih ozljeda, kako kod novih, tako i kod iskusnijih trkača. Kako biste ih izbjegli, važno je znati ih prepoznati i ukloniti uzroke ozljeda.