Koristi za duh i tijelo

Jogom protiv stresa na fakultetima

yoga

Prednosti vježbanja joge višestruke su jer upravo ova vježba u kombinaciji s meditacijom dovodi do uravnoteženja duha i tijela. Stoga i ne čudi činjenica kako se ona danas može vježbati i na fakultetima u sklopu tjelesnog.

Živimo u ubrzanom svijetu u kojem se svakodnevno susrećemo sa stresom koji jednako pogađa stare i mlade generacije. Pogotovo su studenti ti koji su često izloženi pritiscima rješavanja fakultetskih obaveza, stoga je vrlo važno baviti se nekom tjelesnom aktivnošću koja će uravnotežiti duh i tijelo, a upravo je joga idealna za to.

Prednosti ove vježbe višestruke su – joga ne djeluje samo na fizičko stanje čovjeka već i na emocionalno i psihičko. Ona među ostalim smanjuje rizik od srčanih bolesti, poboljšava san, smanjuje stres i tjeskobu, jača imunološki sustav i uravnotežuje hormone. Stoga i ne čudi kako se danas može vježbati i u sklopu tjelesnog, a na primjer Filozofski fakultet u Zagrebu nudi upravo tu mogućnost. Kada govorimo o redukciji stresa, onda se tu radi o kombinaciji kontroliranog disanja i pokreta uslijed koje dolazi do snižavanja krvnog tlaka.

Kombinacija meditacije i joge tako pomaže da istovremeno činimo dobro svom umu i tijelu tako što tehnikama disanja ujednačavamo otkucaje srca i tako izbacujemo sve negativne misli, a tijelo i um se odmaraju pa i regeneriraju. Ove tehnike možete primjenjivati koliko god puta vi to želite, no bilo bi dobro vježbati 2-3 puta tjedno kako biste um i tijelo održavali u dobroj formi.

Vježbama je važno pristupiti kao nečemu što činite za sebe, jer naposljetku one i predstavljaju povezivanje sa samim sobom. Omogućuju vam da se opustite i postignete ravnotežu u kojoj nema mjesta brigama i stresu, odnosno one će vas učiniti energičnijom i optimističnijom osobom koja će svojom ravnotežom duha i tijela privlačiti samo dobro u svoj život, a otpuštati sve ono loše.

Foto: Instagram
 
Za kraj vam donosimo još neke koristi vježbanja joge:
  • povećava fleksibilnost i pokretljivost zglobova
  • pomaže izgradnji mišićne mase
  • dovodi do uspravnog držanja tijela
  • omogućava povećanje kapaciteta pluća
  • poboljšava koncentraciju
  • olakšava bolove u leđnoj i vratnoj kralježnici

Komentari na članak

Vezani članci

Vježbe istezanja

Zdravlje i forma tijela

VIDEO: 11 vježbi istezanja koje možete prakticirati svaki dan

Istezanje je vrlo važan dio treninga, ali ga je dobro prakticirati i kod kuće kako bi se smanjila mogućnost svakodnevnih ozljeda. Stoga vam donosimo 11 jednostavnih vježbi istezanja koje će vam pomoći da se osjećate odlično od početka dana.

Pupak

Tajni dijelovi tijela

FOTO: Dijelovi tijela za koje niste znali da postoje

Prevarili ste se ako ste mislili da poznajete svoje tijelo u potpunosti, ovo su neki od "tajnih" dijelova našeg organizma.

Yoga

Fleksibilnost i snaga žena

FOTO: Snaga i moć ženskog oblika kroz seriju crno-bijelih fotografija

Serija fotografija nagih žena u nevjerojatnim pozama joge.

Men

Seks i veze

FOTO: Najseksi dijelovi muškoga tijela

U fotogaleriji pogledajte koji su najprivlačniji dijelovi muškoga tijela prema odabiru naših vjernih čitateljica.

Ljetne pripreme za plažu

Posljednja priprema za plažu

Pet vježbi za ljetno zatezanje tijela

Kako bi vaše uživanje na plaži bilo potpuno, donosimo vam pet jednostavnh vježbi, po jednu za svaki dio tijela, kojima ćete svome tijelu dati završni touch i zablistati na plaži.